abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124099446
Zeg nergens een topic hierover. Hier in ieder geval een livestream.
Begint vannacht om 0:00, live vanuit NY kan je het op YouTube volgen.

Volgens de geruchten gaat het qua design weinig verschillen met de huidige S3 en wordt het een update van onder de motorkap. Ben benieuwd!

Livestream:

SamsungMobileUS twitterde op dinsdag 12-03-2013 om 02:06:52 The countdown for #TheNextBigThing has begun. Who’s ready for the Global Unpacked Event on March 14? http://t.co/yi8VSDFxUe reageer retweet

pi_124099488
Sorry ik zag geen gereekst topic maar er is er dus al een. Doe maar dicht.
pi_125154288
Hi TS, misschien scheelt deze Galaxy S4 qua design niet veel met de S3, maar wat ik verder lees is het weer een behoorlijk goede vooruitgang, en veel nieuwe features. Bijvoorbeeld:

- beter scherm (5 inch groter dan zijn voorganger),
- hogere resolutie (1080p),
- betere batterij (2.600 mAh),
- snellere processor (1,9 GHz quad-core of 1,6 GHz octa-core),
- beter camera (13, om precies te zijn)

zie ook:
http://www.gsmprijzen.nl/(...)4/specificaties.html
pi_125795869
Knap hoe ze het formaat hetzelfde wisten te houden en het scherm toch een stuk groter is + betere accu. :)
pi_125797059
Heb er net een tijdje mee gespeeld in de Saturn, maar ben toch blij dat ik een Nexus 4 heb. De S4 is een goede telefoon natuurlijk maar ik zou nu echt niet meer met Touchwiz of andere fabrikantenskins willen werken, hoewel TW Nature UI wel mooi is imo. :)
pi_125931715
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:38 schreef stoereboii het volgende:
Sorry ik zag geen gereekst topic maar er is er dus al een. Doe maar dicht.
Hey, waar zie je dan een gereekst topic van de S4?
pi_125931954
Heeft iemand zich geregistreerd bij www.onzetroonopvolger.nl voor een 64gb kaartje en wil uiteindelijk toch geen s4 kopen? Ik heb interesse in jouw code!!
pi_125937070
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 01:43 schreef FFnog het volgende:

[..]

Hey, waar zie je dan een gereekst topic van de S4?
Er was een topic over de presentatie van de S4. Maar deze kan dus open blijven omdat die andere niet meer gebruikt wordt. :)
  woensdag 1 mei 2013 @ 12:16:48 #9
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_125937527
- Geweldig scherm
- Fantastische camera
- Belachelijk snelle processor
- Goede software-toevoegingen
- Nieuwste versie van Android
- Goede batterij
- Uitbreidbaar geheugen

... en toch vind ik het een tegenvallend toestel. Je kunt hoog van de toren blazen over specificaties boven bouwkwaliteit en design, maar persoonlijk vind ik het niet fijn als mijn toestel van 650+ euro aanvoelt als goedkoop speelgoed. Ik heb afgelopen maandag een iPhone 5 via mp gekocht van iemand die de S4 als vervanger had en het verschil in kwaliteitsgevoel is echt bizar.

Toch jammer, want als de inhoud van de S4 in de body van een HTC One zou zitten, zou dat echt het toestel zijn dat ik wil.
pi_125938136
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 12:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
- Geweldig scherm
- Fantastische camera
- Belachelijk snelle processor
- Goede software-toevoegingen
- Nieuwste versie van Android
- Goede batterij
- Uitbreidbaar geheugen

... en toch vind ik het een tegenvallend toestel. Je kunt hoog van de toren blazen over specificaties boven bouwkwaliteit en design, maar persoonlijk vind ik het niet fijn als mijn toestel van 650+ euro aanvoelt als goedkoop speelgoed. Ik heb afgelopen maandag een iPhone 5 via mp gekocht van iemand die de S4 als vervanger had en het verschil in kwaliteitsgevoel is echt bizar.

Toch jammer, want als de inhoud van de S4 in de body van een HTC One zou zitten, zou dat echt het toestel zijn dat ik wil.
Toch heeft het ook voordelen:

- Polycarbonaat ligt lekkerder in de hand dan aluminium. Mijn persoonlijke mening maar mijn Note2 ligt lekkerder in de hand dan mijn Desire S die van aluminium was waarbij ik steeds het gevoel had dat hij uit mijn hand zou kunnen glippen.
- De rondere vormen van de Galaxy's liggen ook lekkerder in de hand dan de scherpere randen van bijv. de iPhone.
- Polycarbonaat voelt niet koud aan in tegenstelling tot aluminium, iets wat ik zelf ook prettig vind.
- Ook is het redelijk krasvast, kijk hoe snel de iPhone5 krast en dan aan premium gevoel inlevert.
- Een ander groot voordeel is het zelf kunnen verwisselen van je accu en het makkelijk bij kunnen prikken van geheugen.

Natuurlijk is het een persoonlijke kwestie maar ik ervaar zelf de overstap van een toestel van aluminium naar een polycarbonaat toestel als een vooruitgang.
  woensdag 1 mei 2013 @ 12:49:04 #11
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_125938300
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 12:42 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Toch heeft het ook voordelen:

- Polycarbonaat ligt lekkerder in de hand dan aluminium. Mijn persoonlijke mening maar mijn Note2 ligt lekkerder in de hand dan mijn Desire S die van aluminium was waarbij ik steeds het gevoel had dat hij uit mijn hand zou kunnen glippen.
Klopt, tot op zekere hoogte. Mijn iPhone 3GS lag ook lekkerder in de hand dan de nieuwe modellen. Maar de S4 voelt echt verschrikkelijk smerig en glibberig aan. Ik ben het helemaal met de reviewer van The Verge eens:
quote:
don't like holding this phone, and I can't overstate how much that informs the experience of using it. It makes an awful first impression, slippery and slimy and simply unpleasant in your hand. My white review unit is completely smooth and glossy, with a subtle checkered pattern that looks textured but is neither grippy nor textured anywhere on its body. Even the silver band around the sides, which is obviously supposed to look like metal, is plastic. Everyone I showed the GS4 to frowned and wrinkled their nose as if it smelled bad, before rubbing their fingers on the back of the phone and then handing it back to me — that's the opposite of the standard reaction to HTC’s One, which everyone wants to ogle and hold. That's going to be a huge problem for Samsung, because the GS4 and One are likely to be next to each other on store shelves, and at least on first impression there's absolutely no contest between the two.
quote:
- De rondere vormen van de Galaxy's liggen ook lekkerder in de hand dan de scherpere randen van bijv. de iPhone.
- Polycarbonaat voelt niet koud aan in tegenstelling tot aluminium, iets wat ik zelf ook prettig vind.
- Ook is het redelijk krasvast, kijk hoe snel de iPhone5 krast en dan aan premium gevoel inlevert.
Zowel het gevoel als het krassen zijn te verhelpen met een goede skin/screenprotector. Natuurlijk kun je het argument geven dat je dat niet zou hoeven doen, maar bij de iPhone heb je tenminste de optie er wat aan te doen, terwijl je dat bij de S4 niet hebt.
quote:
- Een ander groot voordeel is het zelf kunnen verwisselen van je accu en het makkelijk bij kunnen prikken van geheugen.
Dit is zeker een heel groot voordeel. Nu heb ik dan de 64GB versie van de iPhone, dus heb ik over geheugen niet echt te klagen. Maar feit blijft wel dat Apple achterlijk veel geld vraagt voor iets wat je bij de S4 met een 32GB microSD van een paar tientjes kunt oplossen.
quote:
Natuurlijk is het een persoonlijke kwestie maar ik ervaar zelf de overstap van een toestel van aluminium naar een polycarbonaat toestel als een vooruitgang.
Dat kan. En als de S4 had aangevoeld zoals de S2 deed, had ik dat ook wel kunnen begrijpen. Of als het een mat polycarbonaat was, zoals de HTC Hero vroeger, of de One X vorig jaar. Maar deze glibberige troep voelt echt aan als een goedkope chinaphone ipv een premium toestel van 650+ euro.
pi_125938709
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 15:14 schreef Dutchguy het volgende:
Knap hoe ze het formaat hetzelfde wisten te houden en het scherm toch een stuk groter is + betere accu. :)
Zekers, en dat geeft hele goede hoop voor de opvolger van de Samsung Note 2.
Tenminste als de Galaxy series niet het gras voor de voeten van de Note series wegveegt met al die vernieuwende opties.
  woensdag 1 mei 2013 @ 16:15:01 #13
351860 WH141
E = MC²
pi_125945072
quote:
6s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:07 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Zekers, en dat geeft hele goede hoop voor de opvolger van de Samsung Note 2.
Tenminste als de Galaxy series niet het gras voor de voeten van de Note series wegveegt met al die vernieuwende opties.
De note valt ook gewoon onder de Galaxy series haha, alleen niet onder de Galaxy S series.
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_125977757
Iemand die zijn code van onze troonopvolger niet meer wil gebruiken?
pi_126024947
net mijn galaxy S4 aangekregen
dat ding is groot en mooi helder scherm vergeleken met mijn S1
te denken dat ik nog aan twijfelen was tussen een S4 of een Note 3
ben nog steeds alles aan het installeren zit veel samsung apps bij enzo.
kan ik rustig wat de handleiding lezen (yes I RTFM)

owja klacht ik had een black mist gekozen en ik krijg er witte oortjes bij :(

deze link werkte om de I9505 te rooten:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2219803

volume down + home + powerknop ingedrukt houden en dan volumeup.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2013 15:50:06 ]
pi_126170951
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 16:15 schreef WH141 het volgende:

De note valt ook gewoon onder de Galaxy series haha, alleen niet onder de Galaxy S series.
:@ en dat heeft ook nog een groot? verschil als in technische specificaties?
Ik vind die G4 wel wat hebben en de vraag waarmee ik zit: Is hij beter dan de Note 2 die m.i. alles heeft als vlaggenschip (grootte) van de Samsung series.
pi_126202651
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 15:47 schreef redboyke het volgende:
net mijn galaxy S4 aangekregen
dat ding is groot en mooi helder scherm vergeleken met mijn S1
te denken dat ik nog aan twijfelen was tussen een S4 of een Note 3
ben nog steeds alles aan het installeren zit veel samsung apps bij enzo.
kan ik rustig wat de handleiding lezen (yes I RTFM)

owja klacht ik had een black mist gekozen en ik krijg er witte oortjes bij :(

deze link werkte om de I9505 te rooten:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2219803

volume down + home + powerknop ingedrukt houden en dan volumeup.
Waarom wil je hem rooten?
pi_126203834
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 00:47 schreef FFnog het volgende:

[..]

Waarom wil je hem rooten?
is al geroot :D

voor Adfree heb ik het gedaan en titanium backup
en om sommige apps te verwijderen. maar blijkbaar kan je ze niet allemaal verwijderen dat je niet gebruikt.
  zondag 12 mei 2013 @ 12:54:39 #19
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_126381158
Hoe zie je nou je limitet bij het bellen :?
De mobiele gegevens zijn wel makkelijk zichtbaar maar de eerste kan ik niet vinden op mijn telefoon...
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_126631428
Mooi toestel, alleen maakt mijn camera een geluid (ook bij volledig stille stand) een geluid als ik foto neem. Hoe zet ik dit uit?

En de app Story book werkt niet. Meer mensen hier last van?
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_126633460
Ik ben geïnteresseerd in de SGS4 alleen vind ik Vodafone met zijn Red abonnementen vrij duur, KPN heeft lease contracten, dat wil ik niet dus denk ik nu aan Sim-Only.

In Nederland kost de telefoon nu 640 euro, zou het rendabel kunnen zijn deze in het buitenland te bestellen? En zoja waar?
Of saté?
pi_126668039
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:52 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ben geïnteresseerd in de SGS4 alleen vind ik Vodafone met zijn Red abonnementen vrij duur, KPN heeft lease contracten, dat wil ik niet dus denk ik nu aan Sim-Only.

In Nederland kost de telefoon nu 640 euro, zou het rendabel kunnen zijn deze in het buitenland te bestellen? En zoja waar?
Ik ben zelf ook aan het zoeken. Ik kwam bij deze site uit. http://www.typhone.nl/gsm/samsung/galaxy-s4#?Module=1

38 euro per maand en een klein bedrag omt te kopen. Alleen hoor ik dat veel mensen niet tevreden zijn met Tele 2.
pi_126729136
quote:
Die is wel nice, bedankt!
pi_126851060
Ik ben overgestapt naar de S4 na 5 jaar HTC. Maar ik baal verschrikkelijk. Maar ik moet er het beste van maken.

Daarom hoop ik dat de officiële ROM van de Google dev edition S4. Beschikbaar komt voor alle S4 toestellen.

Met de telefoon is niet heel veel mis, maar Touchwizz is wel echt bagger. Had ik maar het geduld gehad om op de One te wachten..
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')