twitter:SamsungMobileUS twitterde op dinsdag 12-03-2013 om 02:06:52The countdown for #TheNextBigThing has begun. Who’s ready for the Global Unpacked Event on March 14? http://t.co/yi8VSDFxUe reageer retweet
Hey, waar zie je dan een gereekst topic van de S4?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:38 schreef stoereboii het volgende:
Sorry ik zag geen gereekst topic maar er is er dus al een. Doe maar dicht.
Er was een topic over de presentatie van de S4. Maar deze kan dus open blijven omdat die andere niet meer gebruikt wordt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:43 schreef FFnog het volgende:
[..]
Hey, waar zie je dan een gereekst topic van de S4?
Toch heeft het ook voordelen:quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
- Geweldig scherm
- Fantastische camera
- Belachelijk snelle processor
- Goede software-toevoegingen
- Nieuwste versie van Android
- Goede batterij
- Uitbreidbaar geheugen
... en toch vind ik het een tegenvallend toestel. Je kunt hoog van de toren blazen over specificaties boven bouwkwaliteit en design, maar persoonlijk vind ik het niet fijn als mijn toestel van 650+ euro aanvoelt als goedkoop speelgoed. Ik heb afgelopen maandag een iPhone 5 via mp gekocht van iemand die de S4 als vervanger had en het verschil in kwaliteitsgevoel is echt bizar.
Toch jammer, want als de inhoud van de S4 in de body van een HTC One zou zitten, zou dat echt het toestel zijn dat ik wil.
Klopt, tot op zekere hoogte. Mijn iPhone 3GS lag ook lekkerder in de hand dan de nieuwe modellen. Maar de S4 voelt echt verschrikkelijk smerig en glibberig aan. Ik ben het helemaal met de reviewer van The Verge eens:quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:42 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Toch heeft het ook voordelen:
- Polycarbonaat ligt lekkerder in de hand dan aluminium. Mijn persoonlijke mening maar mijn Note2 ligt lekkerder in de hand dan mijn Desire S die van aluminium was waarbij ik steeds het gevoel had dat hij uit mijn hand zou kunnen glippen.
quote:don't like holding this phone, and I can't overstate how much that informs the experience of using it. It makes an awful first impression, slippery and slimy and simply unpleasant in your hand. My white review unit is completely smooth and glossy, with a subtle checkered pattern that looks textured but is neither grippy nor textured anywhere on its body. Even the silver band around the sides, which is obviously supposed to look like metal, is plastic. Everyone I showed the GS4 to frowned and wrinkled their nose as if it smelled bad, before rubbing their fingers on the back of the phone and then handing it back to me — that's the opposite of the standard reaction to HTC’s One, which everyone wants to ogle and hold. That's going to be a huge problem for Samsung, because the GS4 and One are likely to be next to each other on store shelves, and at least on first impression there's absolutely no contest between the two.
Zowel het gevoel als het krassen zijn te verhelpen met een goede skin/screenprotector. Natuurlijk kun je het argument geven dat je dat niet zou hoeven doen, maar bij de iPhone heb je tenminste de optie er wat aan te doen, terwijl je dat bij de S4 niet hebt.quote:- De rondere vormen van de Galaxy's liggen ook lekkerder in de hand dan de scherpere randen van bijv. de iPhone.
- Polycarbonaat voelt niet koud aan in tegenstelling tot aluminium, iets wat ik zelf ook prettig vind.
- Ook is het redelijk krasvast, kijk hoe snel de iPhone5 krast en dan aan premium gevoel inlevert.
Dit is zeker een heel groot voordeel. Nu heb ik dan de 64GB versie van de iPhone, dus heb ik over geheugen niet echt te klagen. Maar feit blijft wel dat Apple achterlijk veel geld vraagt voor iets wat je bij de S4 met een 32GB microSD van een paar tientjes kunt oplossen.quote:- Een ander groot voordeel is het zelf kunnen verwisselen van je accu en het makkelijk bij kunnen prikken van geheugen.
Dat kan. En als de S4 had aangevoeld zoals de S2 deed, had ik dat ook wel kunnen begrijpen. Of als het een mat polycarbonaat was, zoals de HTC Hero vroeger, of de One X vorig jaar. Maar deze glibberige troep voelt echt aan als een goedkope chinaphone ipv een premium toestel van 650+ euro.quote:Natuurlijk is het een persoonlijke kwestie maar ik ervaar zelf de overstap van een toestel van aluminium naar een polycarbonaat toestel als een vooruitgang.
Zekers, en dat geeft hele goede hoop voor de opvolger van de Samsung Note 2.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:14 schreef Dutchguy het volgende:
Knap hoe ze het formaat hetzelfde wisten te houden en het scherm toch een stuk groter is + betere accu.
De note valt ook gewoon onder de Galaxy series haha, alleen niet onder de Galaxy S series.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zekers, en dat geeft hele goede hoop voor de opvolger van de Samsung Note 2.
Tenminste als de Galaxy series niet het gras voor de voeten van de Note series wegveegt met al die vernieuwende opties.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:15 schreef WH141 het volgende:
De note valt ook gewoon onder de Galaxy series haha, alleen niet onder de Galaxy S series.
Waarom wil je hem rooten?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:47 schreef redboyke het volgende:
net mijn galaxy S4 aangekregen
dat ding is groot en mooi helder scherm vergeleken met mijn S1
te denken dat ik nog aan twijfelen was tussen een S4 of een Note 3
ben nog steeds alles aan het installeren zit veel samsung apps bij enzo.
kan ik rustig wat de handleiding lezen (yes I RTFM)
owja klacht ik had een black mist gekozen en ik krijg er witte oortjes bij
deze link werkte om de I9505 te rooten:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2219803
volume down + home + powerknop ingedrukt houden en dan volumeup.
is al gerootquote:
Ik ben zelf ook aan het zoeken. Ik kwam bij deze site uit. http://www.typhone.nl/gsm/samsung/galaxy-s4#?Module=1quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:52 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ben geïnteresseerd in de SGS4 alleen vind ik Vodafone met zijn Red abonnementen vrij duur, KPN heeft lease contracten, dat wil ik niet dus denk ik nu aan Sim-Only.
In Nederland kost de telefoon nu 640 euro, zou het rendabel kunnen zijn deze in het buitenland te bestellen? En zoja waar?
Die is wel nice, bedankt!quote:Op zondag 19 mei 2013 00:52 schreef FFnog het volgende:
https://www.gsmwijzer.nl/(...)_id=1200&sms=&voice=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |