Echte mannen roken mentholquote:
Hoe lang moet je de kou in?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:07 schreef deadprez het volgende:
ik zit met een dilemma, ik heb nog maar 1 peuk dus ik moet zo of de kou in om nieuwe te gaan halen of nog 2 uur wachten tot mijn vriendin thuis is, wat zal ik doen?
kwartiertje lopen in totaalquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:08 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Hoe lang moet je de kou in?
Ik heb het voordeel dan weer dat ik tegenover de AH woon
Ik rook toch ook de rode pall mall shag? Ik hoef me uiteraard aan niemand te bewijzen, maar wat voor conclusie zou je daaruit trekken?quote:
L&M is ook niet meer te betalen met zijn 7,50...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Zilver is prima te roken hoor.
Tevens is Chesterfield VEELS TE DUUR GEWORDEN.
Heb ik ook een tijdje gedaan, alleen die shag van Pall Mall droogt snel uit vind ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:08 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Moet je Pall Mall-shag kopen. Die rookte ik al een hele tijd voordat ik een jaar of anderhalf terug ofzo stopte. Voordien ook Van Nelle.
Tsjah... ik zal lekker wachten dan op je vriendinquote:
dat je een zwerver miet bentquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:09 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ik rook toch ook de rode pall mall shag? Ik hoef me uiteraard aan niemand te bewijzen, maar wat voor conclusie zou je daaruit trekken?
wrm ga jij wachten op mijn vriendin??quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:10 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Tsjah... ik zal lekker wachten dan op je vriendin
Ik laat wel eens voor mij een slof Van Nelle uit België komen, alleen die man is al een tijdje niet meer geweestquote:
Ze heeft sigaretten, en ik alleen maar shagquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm ga jij wachten op mijn vriendin??
Ligt eraan. Als je die shag koopt in winkels waar de omloop van dat spul niet snel is koop je sowieso al een beetje oude shag. Dat had ik vroeger eigenlijk vaak, maar ik heb het idee dat er veel mensen geswitcht zijn naar Pall Mall omdat drum, van nelle e.d. te duur zijn, en tegenwoordig is die shag veel verser meestal.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:10 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijdje gedaan, alleen die shag van Pall Mall droogt snel uit vind ik.
Wat je zegt zal zeker kloppen ja! Toch vind ik de halfzware van Zilver wel beter te rokenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:12 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je die shag koopt in winkels waar de omloop van dat spul niet snel is koop je sowieso al een beetje oude shag. Dat had ik vroeger eigenlijk vaak, maar ik heb het idee dat er veel mensen geswitcht zijn naar Pall Mall omdat drum, van nelle e.d. te duur zijn, en tegenwoordig is die shag veel verser meestal.
hehequote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:12 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ze heeft sigaretten, en ik alleen maar shag
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:13 schreef deadprez het volgende:
en dan kan ik ook meteen wat halve liters halen
Zelfs Belgie en Duitsland zijn goedkoper nu. Zelf haal ik nu veel in Polen..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:11 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik laat wel eens voor mij een slof Van Nelle uit België komen, alleen die man is al een tijdje niet meer geweest
Klopt. Als je een tijdje iets rookt wen je eraan. Ik rookte op een gegeven moment ook veel Fortuna-peuken terwijl ik dat voordien niks vond. Pall Mall-shag vond ik in het begin ook niet veel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:13 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Wat je zegt zal zeker kloppen ja! Toch vind ik de halfzware van Zilver wel beter te rokenmaar is ook een kwestie van gewenning geworden.
Polen kom ik nooit eigenlijk. Wat kost daar een pakje peuken?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:14 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Zelfs Belgie en Duitsland zijn goedkoper nu. Zelf haal ik nu veel in Polen..
Ken je die ElixR sigaretten? die heb ik ook nog een tijdje gerookt en ineens vond ik ze smerigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:14 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Klopt. Als je een tijdje iets rookt wen je eraan. Ik rookte op een gegeven moment ook veel Fortuna-peuken terwijl ik dat voordien niks vond. Pall Mall-shag vond ik in het begin ook niet veel.
Moet jij boom?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:15 schreef Crimyclown het volgende:
Of nog goedkoper, neem eigen tabakplanten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |