Elke maand, maar op een of andere manier heb ik daar een stuk minder gelukquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:52 schreef Sounddragon het volgende:
Zoveel mazzel moet je hebben met de staatsloterij; al een lot gekocht?
Ach ja, als het resultaat maar goed isquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:55 schreef Sounddragon het volgende:
Murphy heah
Pech heb je ook altijd als je het niet nodig hebt
100% zichtgarantie, dus al moeten ze 40x laseren.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:01 schreef Sounddragon het volgende:
YEEEEEEEEEEEEP!![]()
Valt dat trouwens onder een vorm van garantie als je zoiets laat doen? of mag je gewoon 2 keer lappen?
Dan had ik de BMW weer kunnen verkopen of aan de bril kunnen gaanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:06 schreef Sounddragon het volgende:
Hmkay, dat lijkt me inderdaad niet wenselijk
Maar wel beter dat ze er iig garantie op geven, anders wordt het een dure aangelegenheid
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan had ik de BMW weer kunnen verkopen of aan de bril kunnen gaan
Wanneer kan ik effe proefvliegen dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je die 6 pitter hoort draai je wel bij
Wel een winnende deze keer?quote:
Met het mooie weer wil ik wel een keertje een rondje komen doen hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wanneer kan ik effe proefvliegen dan?
Ik weet wel hoe een BMW 6L klinkt hoor![]()
De Ring is niet zo heel ver hiervandaan; betaal ik de stickerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met het mooie weer wil ik wel een keertje een rondje komen doen hoor
Gul van jequote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De Ring is niet zo heel ver hiervandaan; betaal ik de sticker
quote:
Gaan we op de motor; lekker bochtjes pakken daar in de buurtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:27 schreef Anne het volgende:
We kunnen wel weer een ring-meet doen van 't voorjaar/zomer?
Voor de lol!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:02 schreef Anne het volgende:
[..]
[slecht frans accent]
Vòr zuh fun of vòr zuh zjob?
[/slecht frans accent]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |