Neequote:
Je wattes?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:01 schreef BaraCuda het volgende:
M'n Synology Assistant zegt dat ik moet genieten van een kop koffie![]()
Aids NAS is ineens spontaan zijn configuratie kwijt
Ik heb zo'n netwerkschijf van Synology die niet meer te benaderen was.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Je wattes?
En hoe kun je nou überhaupt genieten van een kop koffie?
wilde je met ze naar bedquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:31 schreef K.loon het volgende:
Ik Googelde op Geer&Goor hebben aids, kom ik hier terecht.
Ik krijg bijna een hartaanval van die kut HD, dus ik dacht laat ik even wat anders gaan doenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:34 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh, lekkere billen hoor
Lijken wel heel erg op die van Anne![]()
Mijn neue laptoppie heeft ook last van een dode HD... die gaat het denk ik ook niet meer doenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik krijg bijna een hartaanval van die kut HD, dus ik dacht laat ik even wat anders gaan doen
Ik ga er maandag wel mee verder.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn neue laptoppie heeft ook last van een dode HD... die gaat het denk ik ook niet meer doen
Uh oh.. Dat wordt nog (minstens) een derde keer dus?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ga er maandag wel mee verder.
Afgelopen woensdag voor 2e keer gelaserd aan 1 oog en zie nog geen fuck![]()
Schijf 2 is gecrashed, dus ik hoop dat de meeste data op schijf 1 stond
Nee, er zit nog zo'n bandagelens in voor de genezing. Deze gaat er maandag uit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Uh oh.. Dat wordt nog (minstens) een derde keer dus?
Nee 2% van de operaties gaat niet de 1e keer helemaal 100%.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:46 schreef Sounddragon het volgende:
En waarom ben je voor de 2e keer gelaserd dan? is dat normaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |