Ik heb nog geen hinder ondervonden door het weer ben overal doorheen gecrost en dat nog wel zonder sneeuw kettingenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:46 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hier ook en niet tekort ook... bah
Maar het wegdek is warm dus het smelt (nog), als het nu ook nog gaat vriezen hebben we spikes nodig onder onze boosters lol
Hopelijk hebben we ze niet nodigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog geen hinder ondervonden door het weer ben overal doorheen gecrost en dat nog wel zonder sneeuw kettingen
Ach, zou het best een keer mee willen maken eigenlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:58 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hopelijk hebben we ze niet nodig
Nee hoor ! Ik heb 1 x stilgestaan met m'n wielkassen vol sneeuw... Met een stokkie alles er uit zitten poeren en 10 meter verder kon ik weer beginnen ! Troepquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach, zou het best een keer mee willen maken eigenlijk![]()
![]()
Hoorde het net op TV en het idee was geboren lolquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:03 schreef pullup het volgende:
Waarom gaat de TT over Lizziy Burdon en spreekt het rijmpje van de OP over Lizzy Borden ?![]()
Compleet met foute naamsvermelding in de TT.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:04 schreef BendeBielzen het volgende:
Hoorde het net op TV en het idee was geboren lol
Eén van de theorieën is dat Lizzie (ja, ook nog eens met ie) leed aan een dissociatieve identiteitsstoornis.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:03 schreef pullup het volgende:
Waarom gaat de TT over Lizziy Burdon en spreekt het rijmpje van de OP over Lizzy Borden ?![]()
Taal Naziquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Compleet met foute naamsvermelding in de TT.
Jonguh, hoe moeten wij nou weten over wie je het hebt in die TTquote:
Dat weet ik zelf niet eensquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Jonguh, hoe moeten wij nou weten over wie je het hebt in die TT
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:09 schreef Copycat het volgende:
En nu heb je de toorn van Lizzie Borden over je afgeroepen ...
1,2, Lizzie's Coming For You. 3,4, Better Lock Your Door. 5,6, Grab Your Crucifix. 7,8, Gonna Stay Up Late. 9, 10, Never Sleep Again, 11, 12, Lizzie takes the axe of the shelf, 13, 14, the last of Ben has been seen ...
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:09 schreef Copycat het volgende:
En nu heb je de toorn van Lizzie Borden over je afgeroepen ...
1,2, Lizzie's Coming For You. 3,4, Better Lock Your Door. 5,6, Grab Your Crucifix. 7,8, Gonna Stay Up Late. 9, 10, Never Sleep Again, 11, 12, Lizzie takes the axe of the shelf, 13, 14, the last of Ben has been seen ...
Ik zou haar doen ..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:57 schreef BendeBielzen het volgende:
[ afbeelding ]
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
When she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Is de Topic Change toch nog ergens goed voor geweestquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:11 schreef pullup het volgende:
Ok, mijn nieuwsgierigheid is gewekt. Even kijken of Wiki me voldoende over Lyzzlie en haar vele persoonlijkheden kan vertellen.
Toevallig heb ik nog niet zo lang geleden een podcast over haar beluisterd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:11 schreef pullup het volgende:
Ok, mijn nieuwsgierigheid is gewekt. Even kijken of Wiki me voldoende over Lyzzlie en haar vele persoonlijkheden kan vertellen.
Het is een goed verhaal en ik zal die cast ook eens luisteren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toevallig heb ik nog niet zo lang geleden een podcast over haar beluisterd.
http://people.howstuffwor(...)ial-court-cases2.htm
De podcast is 'Things you've missed in history class'.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:19 schreef pullup het volgende:
Het is een goed verhaal en ik zal die cast ook eens luisteren.
Hmmmm, verdacht.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toevallig heb ik nog niet zo lang geleden een podcast over haar beluisterd.
http://people.howstuffwor(...)ial-court-cases2.htm
Scrutinizer, jij!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmmm, verdacht.![]()
Waar was jij in 1892 op de ochtend van de vierde augustus tussen kwart voor elf en tien over elf?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Scrutinizer, jij!
Next on my axe list ...
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Sly Stone is jarig! 70!
Helaas komt er halverwege een brom in het signaal maar het begin is zo funky dat ik toch deze maar post.
Dat hoor je wel vaker in de jaren 70.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:31 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]Een viool als electrisch gitaar laten klinken, geweldig!
Daar was ik een beetje te jong voor om dat toen te horen/waarnemenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat hoor je wel vaker in de jaren 70.
Jean-Luc Ponty bijvoorbeeld, die speelde enige tijd in de band van Zappa.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:35 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Daar was ik een beetje te jong voor om dat toen te horen/waarnemen
Ff zoekenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jean-Luc Ponty bijvoorbeeld, die speelde enige tijd in de band van Zappa.
Feli Sly !!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Sly Stone is jarig! 70!
Helaas komt er halverwege een brom in het signaal maar het begin is zo funky dat ik toch deze maar post.
Geniaal die man met z'n vioolquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jean-Luc Ponty bijvoorbeeld, die speelde enige tijd in de band van Zappa.
Aan die filmpjes kun je ook zien dat de mensheid sinds die tijd vooral een stuk dikker is geworden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Feli Sly !!
Ik vind die dansers die in dat programma zaten altijd tof
En het dansen beter lolquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aan die filmpjes kun je ook zien dat de mensheid sinds die tijd vooral een stuk dikker is geworden.
Heb de link van CC gelezen, over die oude moord.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:14 schreef Toverheks het volgende:
Lizzie Borden
Ga naar: navigatie, zoeken
is dit alles wat er bekent is over die Lizzie? meer kan ik niet vinden, denk ff aagje ff lezen
Lizzie Borden
Volledige naam Lizzie Andrew Borden
Geboren Fall River, Massachusetts, 19 juli 1860
Overleden 1 juni 1927
Doodsoorzaak Longontsteking
Nationaliteit Amerikaanse
Lizzie Andrew Borden (19 juli 1860 - 1 juni 1927) was een Amerikaanse vrouw die centraal stond in de moord op haar vader (Andrew Borden) en stiefmoeder (Abby Durfee Gray) die met een bijl om het leven werden gebracht op 4 augustus 1892 in Fall River, Massachusetts. De moorden, de rechtszaak en de daaropvolgende aandacht van de media zorgden voor een cause célèbre. Hoewel Borden werd vrijgesproken, werd niemand anders verdacht en is er tot op heden nog steeds discussie over wie de moorden heeft gepleegd.
Borden overleed op 1 juni 1927 op 66-jarige leeftijd aan een longontsteking.[1] Details van de begrafenis werden niet bekendgemaakt en slechts een paar mensen woonden haar begrafenis bij.[2]
Is dat dezelfde ondertiteling als bij weakest link?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:21 schreef Toverheks het volgende:
![]()
heerlijk toch goeie oude Soul zoals Soul hoort te zijnJames in de spagaat
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Is dat dezelfde ondertiteling als bij weakest link?
Moest er gelijk aan denken, met opening van clip, met die ondertitelingquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]nee dit is japans geloof ik, hoop dat er vanavond gewone ondertiteling is dat ik ook kan lezen, iets met liam en Bianca
Eerlijk gezegt wordt ik die witte zooi knap zatquote:
Feli Sly.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Sly Stone is jarig! 70!
Ik snap ook niet waarom het zulk weer is vandaag. Koud, harde wind en regen... daar zit toch niemand op te wachten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Feli Sly.![]()
Ik word eerlijk gezegd heul blij van deze muziek. Vooral op zo'n druilerige dag als vandaag.
Het zou niet zo kunnen zijn dat, omdat de zaak waarschijnlijk voor de rechter komt, de advoca(a)t(en) van VI, Derksen hebben gezegd verder niet inhoudelijk op de zaak in te gaan ....?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:21 schreef Gert het volgende:
Team Genee, in dezen. Derksen is niet in staat tot een fatsoenlijke inhoudelijke weerlegging. En dus trekt hij Genees bron en de manier waarop die deze zaak aankaart maar in twijfel. Erg zwak, al helemáál van een hoofdredacteur van een voetbalblad met journalistieke pretenties.
+1quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zou niet zo kunnen zijn dat, omdat de zaak waarschijnlijk voor de rechter komt, de advoca(a)t(en) van VI, Derksen hebben gezegd verder niet inhoudelijk op de zaak in te gaan ....?
Zullen we weer normaal doen denk ikquote:
Veel plezierquote:
ja met hier en daar steekjesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:58 schreef Jian het volgende:
Tamme uitzending, nou ja, daar was een kans op natuurlijk.. Hopen op Badr maar dan
mmm, Gijp zit weer dom te lullen over v. Bommel, waterdrager vindt ie, gelukkig heeft ie meer verstand van ........quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:18 schreef Toverheks het volgende:
vind het wel leuke uitzending hoor Jian
zuipen op het BoekenBal, misschien ligt ie vannacht uitgeteld daar voor de deurquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:27 schreef Jian het volgende:
[..]
mmm, Gijp zit weer dom te lullen over v. Bommel, waterdrager vindt ie, gelukkig heeft ie meer verstand van ........
Ja en verbazen doet het niet!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:00 schreef Toverheks het volgende:
zo Johan D vertelt al vast ( had hij gehoord van Genee) dat het nu al bekend is dat Badr alle 3 de wedstrijden gaat winnen, zal me niks verbazen is een sport van de penoze en de maffia en omkoping
17000 mensen in de zaal
quote:
Ga toch niet kijkenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]altijd fijn zoiets van te voren te weten, ach Badr is en blijft natuurlijk wel spraakmakend
ik zit er klaar voor, hou wel van een robbertje knokkenquote:
waar zie jij dat??? zit te wachten RTL 7quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:17 schreef MichieldeR het volgende:
Badr won zijn eerste gevecht maar hij begon goed om Samedov in zijn kruis te schoppen.
nee in Maroko is het een luxe leventjequote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:20 schreef pullup het volgende:
De gevangenis is geen pretje hoor ik van Badr
Zal ie pijn in z'n poepertje hebben? Ik hoop het eigenlijk welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:20 schreef pullup het volgende:
De gevangenis is geen pretje hoor ik van Badr
Je gelooft het nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee in Maroko is het een luxe leventjewat een gek
Op bloodyelbow.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee in Maroko is het een luxe leventjewat een gek
vergeleken bij Maroko is de nederlandse gevangenis luxe, wil niet zeggen dat hij daar een fijne tijd heeft gehad maar kom op, niet klagen maar uitzittenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Je gelooft het nietEn die twee studio gasten zijn ook top, ik vermaak me prima
nee was geen opzet, heb die gozer zijn pikbeschermer dan niet omquote:
ik vroeg of je de link even hier neer kon zetten Michielquote:
Hij krijgt er een flinke bloedneus voor terugquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:28 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
En hij probeert het gewoon weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:29 schreef MichieldeR het volgende:
Die openen we nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar bedankt dat hij in een spoiler zit
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:29 schreef MichieldeR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
hij heeft de naam van Estelle en RUUD zijn kinderen op zijn broekje geborduurd.......*zucht*quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:30 schreef BendeBielzen het volgende:
Ik hoop zo dat ie plat gaat, die baddereend
denk een wijnvlek, en wijnvlekken zijn niet engquote:
Ziet er raar uitquote:
Het is net een kluitje kleffe harenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk een wijnvlek, en wijnvlekken zijn niet eng
zit jou link en RTL tegelijk te kijken, zag net 2 jongentjes vechtenquote:
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:38 schreef beequeen het volgende:
Op zijn broek de namen Estelle, Maxim en Joelle.
+1quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:39 schreef BendeBielzen het volgende:
Hoop dat de 2de ronde hem fataal wordt
excuusquote:
Ik hoop eik dat de naam van zijn eigen kind op zijn overgebleven pijp staat.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:42 schreef pullup het volgende:
excuusdat is al weer een paginaatje terug maar het blijft grappig
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:48 schreef Poezewoes het volgende:
Nou in de krant staat al wie er gewonnen heeft!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:48 schreef Poezewoes het volgende:
Nou in de krant staat al wie er gewonnen heeft!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:53 schreef beequeen het volgende:
Wat is het ook een kutsport. Ik ga afsluiten, kan hier echt niet langer naar kijken.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:53 schreef beequeen het volgende:
Wat is het ook een kutsport. Ik ga afsluiten, kan hier echt niet langer naar kijken.
hij doet ook aan macramé, mooie armbandjes geknooptquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:56 schreef pullup het volgende:
Het initiatief ligt volledig bij de Surinaamse Nederlander totdat hij net als in de partij daarnet een trap voor zijn ballen krijgt.![]()
![]()
Kunnen ze elkaar in de noten schoppenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:57 schreef MichieldeR het volgende:
Badr krijgt een zware kluif aan Ismael.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:58 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Kunnen ze elkaar in de noten schoppen
Hij heeft er waarschijnlijk ook de namen van de kinderen van Estelle op geborduurd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij doet ook aan macramé, mooie armbandjes geknoopt
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft er waarschijnlijk ook de namen van de kinderen van Estelle op geborduurd.
Kweeniequote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:00 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
En mevrouw Stemband... wat heeft U nu geleerd?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft er waarschijnlijk ook de namen van de kinderen van Estelle op geborduurd.
nou de naam Ruud Gullit, de beste voetballer aller tijdenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:03 schreef pullup het volgende:
Nu heb ik niet kunnen lezen wat hij allemaal op zijn rug heeft getattooed
hoe is het met je migraine, beetje gezakt?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:04 schreef tonja het volgende:
Godver, ik had nooit moeten zeggen tegen BendeBielzen dat er kickboksen is
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:04 schreef tonja het volgende:
Godver, ik had nooit moeten zeggen tegen BendeBielzen dat er kickboksen is
NUX ???? SART?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:03 schreef pullup het volgende:
Nu heb ik niet kunnen lezen wat hij allemaal op zijn rug heeft getattooed
Ja, gaat goed hoor. Zit nu naar 2 apen te kijken die te lang in de couveuse hebben gelegen en elkaar de hersens inslaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe is het met je migraine, beetje gezakt?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, gaat goed hoor. Zit nu naar 2 apen te kijken die te lang in de couveuse hebben gelegen die elkaar de hersens inslaan.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:12 schreef pullup het volgende:
Die kale co-commentator heeft ook om zijn support voor Badr te laten blijken alvast een boevenpakje aangetrokken
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:19 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Nee de link waar ik echt live kijk naar de K1
Het is net een mensquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:31 schreef Toverheks het volgende:
ff tussendoor http://www.telegraaf.nl/b(...)ruit_op_loper__.html
Koningin onderuit op rode loper GRONINGEN - Koningin Beatrix is vrijdagavond gestruikeld op de rode loper voor cultuurcentrum De Oosterpoort in Groningen. Ze viel voorover bij de ingang.
Het is niet bekend hoe dat kon gebeuren. Vlak voor de val had iemand uit het publiek geroepen 'leve de koningin, hoezee!'
De Groningse burgemeester Peter Rehwinkel en Commissaris van de Koningin Max van der Berg hielpen de koningin overeind. In een mum van tijd stond ze weer en lachte ze.
De koningin woonde in Groningen een jubileumconcert van het Noord Nederlands Orkest bij.
Kl..tzak, H..r!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:32 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Hij geeft op wegens verwonding aan zijn voet.
oh okequote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:32 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Hij geeft op wegens verwonding aan zijn voet.
ze maakte volgens mij een flinke smakkertquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze maakte volgens mij een flinke smakkert![]()
Lang leve de Koningin
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:40 schreef Toverheks het volgende:
Wilfred Gené @WilfredGene
Badr Hari vecht niet door. Hij is geblesseerd uitgevallen wegens verwondingen aan zijn been #rtl7
Michiel spreekt de waarheid..
nou we zwaaien Badr ff uit![]()
![]()
Doenne wequote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:40 schreef Toverheks het volgende:
Wilfred Gené @WilfredGene
Badr Hari vecht niet door. Hij is geblesseerd uitgevallen wegens verwondingen aan zijn been #rtl7
Michiel spreekt de waarheid..
nou we zwaaien Badr ff uit![]()
![]()
Al die Afrikanen...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij heb wel een mooie bek met tanden hoor
Allemaal kronen. Dat kan wel met zoveel geld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij heb wel een mooie bek met tanden hoor
Beetjes onsportief en agressief alleen...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:46 schreef Toverheks het volgende:
eerlijk is eerlijk, is geen lelijke vent
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:51 schreef pullup het volgende:
Nou jullie vertellen me morgen maar wie er gewonnen heeft uiteindelijk
Nou, dan ga ik ook ik maar, had Badr flink KO willen zien gaan. Jammer.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:51 schreef pullup het volgende:
Trustuh!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:51 schreef pullup het volgende:
Mooi zo zien we hem het liefst, deze man heeft niets met Nederland te maken is en blijft een Marokkaan die dan ook voor dat land uitkomt.quote:
En wat is dan precies het probleem om dat gewoon te zéggen? Da's dan toch beter dan zo kinderachtig tekeer te gaan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zou niet zo kunnen zijn dat, omdat de zaak waarschijnlijk voor de rechter komt, de advoca(a)t(en) van VI, Derksen hebben gezegd verder niet inhoudelijk op de zaak in te gaan ....?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat is dan precies het probleem om dat gewoon te zéggen? Da's dan toch beter dan zo kinderachtig tekeer te gaan?
Dat heeft hij gezegd!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat is dan precies het probleem om dat gewoon te zéggen? Da's dan toch beter dan zo kinderachtig tekeer te gaan?
Als die door scoringsdrift bezeten drol van een Genee mij onverwachts in een live uitzending rond een Europa League wedstrijd, die niets met dat onderwerp te maken had, voor de zoveelste keer met zijn dunne verhaaltje zou confronteren, dan zou ik er denk ik ook wel een keer de kolere over in gekregen hebben. Had ie ook even netjes voor de uitzending achter de coulissen kunnen doen, maar ja zijn scoringsdrift hè... Derksen heeft daarstraks overigens ook bevestigd dat hem door de advocaat op het hart gedrukt was om inhoudelijk niets meer over de zaak te zeggen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie heeft er nou scoringsdrift dan. Ik ben blij dat er tenminste nog wat tegengas wordt gegeven aan iemand die én hoofdredacteur van het grootste voetbalblad van Nederland is én meerdere malen per week uitgebreid de ruimte op tv krijgt om mensen die hem niet aanstaan af te fikken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Als die door scoringsdrift bezeten drol van een Genee mij onverwachts in een live uitzending rond een Europa League wedstrijd, die niets met dat onderwerp te maken had, voor de zoveelste keer met zijn dunne verhaaltje zou confronteren, dan zou ik er denk ik ook wel een keer de kolere over in gekregen hebben. Had ie ook even netjes voor de uitzending achter de coulissen kunnen doen, maar ja zijn scoringsdrift hè... Derksen heeft daarstraks overigens ook bevestigd dat hem door de advocaat op het hart gedrukt was om inhoudelijk niets meer over de zaak te zeggen.
O ja, hooooi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als Facebook een mens was.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Londt verloor in de finale van Mirko 'Cro Cop' Filipovic.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:51 schreef pullup het volgende:
Gebroken voetjequote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Londt verloor in de finale van Mirko 'Cro Cop' Filipovic.
staat nergens groot etc. als Badr had gewonnen was het voorpaginanieuws....maar die wilde wit voetje halen
Hij heeft er maar 150.000 aan over gehouden dat heeft Estelle er in een uurtje of twee wel doorheen gejaagd in de PC.quote:
Heeft die Estelle eigenlijk ooit gewerkt, of alleen gefortuneerde heren aan de haak geslagen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft er maar 150.000 aan over gehouden dat heeft Estelle er in een uurtje of twee wel doorheen gejaagd in de PC.
Ze is actricequote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heeft die Estelle eigenlijk ooit gewerkt, of alleen gefortuneerde heren aan de haak geslagen?
Ja moet haast wel met zoveel dramaquote:
bij haar vader in de zaak, die heeft een sportzaak in de elandsstraatquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heeft die Estelle eigenlijk ooit gewerkt, of alleen gefortuneerde heren aan de haak geslagen?
Mensen met vervelende, luidruchtige koters moeten ze deporteren naar zo'n containerdorpquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:29 schreef BendeBielzen het volgende:
Vervelende koters hiernaast... vastplakken moeten ze ze!
Elk weekend hetzelfde gebonk... En als je er wat van zegt gaat ze naar boven staan wijzen terwijl d'r kinderen langs stormenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Mensen met vervelende, luidruchtige koters moeten ze deporteren naar zo'n containerdorp
correctie: Elandsgrachtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bij haar vader in de zaak, die heeft een sportzaak in de elandsstraat
Ik heb het vroeger een keer gehad in een ander huis. Koters konden niet fatsoenlijk lopen, geboren met klompjes aan. Als ze de trappen op en af beukten (anders kan ik het niet noemen) dan lag ik te schudden in mijn bed. Paar keer gevraagd of het wat rustiger aan kon. Hielp geen klote. Uiteindelijk, ik ben er niet trots op, heb ik hem, de magere kutYup, bij zijn vestje gepakt en gezegd dat dit de laatste waarschuwing was en dat ik hem bij de volgende keer zou opwachten en hem volledig in elkaar zou beuken, zijn poten zou breken en als zijn tanden uit zijn bek zou trappen en dat zij geluk zou hebben als ze niet de rest van haar leven hem in een rolstoel zou moeten voortduwen, dat alles omlijst met de nodige krachttermen. Ik heb daarna sporadisch nog wel eens iets gehoord, maar je kunt wel zeggen dat het over was. Asocialen moet je schijnbaar asociaal aanpakken, iets anders begrijpen ze niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:58 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Elk weekend hetzelfde gebonk... En als je er wat van zegt gaat ze naar boven staan wijzen terwijl d'r kinderen langs stormen
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger een keer gehad in een ander huis. Koters konden niet fatsoenlijk lopen, geboren met klompjes aan. Als ze de trappen op en af beukten (anders kan ik het niet noemen) dan lag ik te schudden in mijn bed. Paar keer gevraagd of het wat rustiger aan kon. Hielp geen klote. Uiteindelijk, ik ben er niet trots op, heb ik hem, de magere kutYup, bij zijn vestje gepakt en gezegd dat dit de laatste waarschuwing was en dat ik hem bij de volgende keer zou opwachten en hem volledig in elkaar zou beuken, zijn poten zou breken en als zijn tanden uit zijn bek zou trappen en dat zij geluk zou hebben als ze niet de rest van haar leven hem in een rolstoel zou moeten voortduwen, dat alles omlijst met de nodige krachttermen. Ik heb daarna sporadisch nog wel eens iets gehoord, maar je kunt wel zeggen dat het over was. Asocialen moet je schijnbaar asociaal aanpakken, iets anders begrijpen ze niet.
Ho ho, ik heb hem, de vader, bij zijn vestje gepakt hè, niet die kutkotersquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:20 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat zie ik me niet doen bij koters van? pak 'm beet 3 en 6 jaar maar af en toe heb ik wel de neiging moeders een rotgooi te geven van 1 hoog als ze weer met handen en voeten duidelijk probeert te maken dat het van boven haar komt grrr
Ik heb nog wel ergens een ex waar je op mag oefenen ..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:20 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat zie ik me niet doen bij koters van? pak 'm beet 3 en 6 jaar maar af en toe heb ik wel de neiging moeders een rotgooi te geven van 1 hoog als ze weer met handen en voeten duidelijk probeert te maken dat het van boven haar komt grrr
Ow hahaha ik dacht al ! Vaders is de slimste, die is er weinig tot nooit maar als ik hem zie zal ik hem eens aanspreken, hij verstaat misschien beter Nederlandsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb hem, de vader bij zijn vestje gepakt hè, niet die kutkoters
Die heb ik ook nog wel voor jouquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:23 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een ex waar je op mag oefenen ..
Dank ... maar van ruilen komt huilenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:23 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog wel voor jou
Gooi ik er ook nog een stuk of wat bij, kan je lekker je gang gaanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:23 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog wel voor jou
Neuh, als je 's avonds naar je bedje gaat en je vindt haar daarin, dan zeg jij, "Ik ga wel op de bank vannacht" of niet, Ben?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:27 schreef BendeBielzen het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie mogen d'r hebben... damn daar is toch niks moois aan?
Ik ben heel trouw hoor, toevalligquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, als je 's avonds naar je bedje gaat en je vindt haar daarin, dan zeg jij, "Ik ga wel op de bank vannacht" of niet, Ben?
Het gaat dan ook voornamelijk om innerlijke schoonheid .....wat in de jurk zit in dit gevalquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:27 schreef BendeBielzen het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie mogen d'r hebben... damn daar is toch niks moois aan?
Ik dacht toch even iets menselijks in je te ontdekkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:31 schreef ZOA het volgende:
[..]
Het gaat dan ook voornamelijk om innerlijke schoonheid .....wat in de jurk zit in dit geval
Goddelijkheid is moeilijk vanaf te komenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:33 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik dacht toch even iets menselijks in je te ontdekkentot ik de kleine lettertjes las
Ik weet er alles van jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:36 schreef ZOA het volgende:
[..]
Goddelijkheid is moeilijk vanaf te komen
middag!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
Liedje om vrolijk van te worden![]()
Goedemiddag
Zal wel ergens bij elkaar liggen toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe kan ik zo dom zijn, je hebt gelijk
ja, elandsstraat is zij straatje elandsgracht is ander straatje,waar die beelden staan van manke nelis johnny jordaan tante leen willy Alberti etc. ( vroeger werd daar ook Jordaan Festival gehouden)quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zal wel ergens bij elkaar liggen toch?
Vandaar dat ze het in de sport zoektquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, elandsstraat is zij straatje elandsgracht is ander straatje,waar die beelden staan van manke nelis johnny jordaan tante leen willy Alberti etc. ( vroeger werd daar ook Jordaan Festival gehouden)
vroeger kocht ik altijd Hans zijn AJAX pakken daar, ben wel eens geholpen door Estelle, maar toen was ze nog een jonge meid
ze heet toch Cryuff, Hennie haar vader is broer van Johan, dus in de sport opgegroeid, en ze hield echt van Ruud G volgens mij, maar ja, hij ging vreemd en zei gaf teveel geld uitquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vandaar dat ze het in de sport zoekt
Ja dat weet ik, maar geld vergoede veel, tot ze badr tegen kwam!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze heet toch Cryuff, Hennie haar vader is broer van Johan, dus in de sport opgegroeid, en ze hield echt van Ruud G volgens mij, maar ja, hij ging vreemd en zei gaf teveel geld uit
ze heeft dat geld van Badr niet nodig denk ik, ze is er heel mooi uitgekomen uit die scheiding, netjes allemetatie en niet 200 euro denk ik zo.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:48 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar geld vergoede veel, tot ze badr tegen kwam!
Die Gullit heeft toch een vermogen verloren aan al die alimentatiesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze heeft dat geld van Badr niet nodig denk ik, ze is er heel mooi uitgekomen uit die scheiding, netjes allemetatie en niet 200 euro denk ik zo.
ja geld maakt niet altijd gelukkigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die Gullit heeft toch een vermogen verloren aan al die alimentaties
quote:De kroeg is zo goed als klaar. Dus nu alweer een uur in de auto onderweg naar een spannend filmweekend voor 'Gehaaid', de speelfilm waarin ik de hoofdrol vertolk als personage Chris Resol. Mis niets door de pagina te LIKEN. Kijk voor meer informatie op www.moordplan.nl
Ik denk het laatste.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat wordt een Oscar, dat kan niet missen![]()
Is Peter zo klein of zijn die briefjes van 500 zo groot?
Jules de Korte kan nog zien dat ze nep zijn.quote:
De crew van de film is dan ook niet veel jonger dan Julesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jules de Korte kan nog zien dat ze nep zijn.
Een makelaar die noodgedwongen op het verkeerde pad raakt, of zoiets.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:08 schreef Copycat het volgende:
Maar wat speelt hij? Een criminele kantoormedewerker? Ik zie een pistool en een schrijfmap.
Oe!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
David Brent was gister weer even terug voor Comic Relief
Pijnlijk als altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |