SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hadden ze dat niet vlak voor de vrijdag uitzending moeten doen, want dan hebben ze altijd gemiddeld 300k kijkers minder.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:31 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het hele idee van gisteren was. Nieuw kijkcijfer record in de maak voor VI?
Ik hoop dat Jan van Halst aan het begin van de uitzending wegloopt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon een heel topic gemist
Zou SV deze rel gaan naspelen?
Het schijnt zelfs dat Genee en Sjek ruilen van stoel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon een heel topic gemist
Zou SV deze rel gaan naspelen?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat niet vlak voor de vrijdag uitzending moeten doen, want dan hebben ze altijd gemiddeld 300k kijkers minder.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:31 schreef Aldo-MC het volgende:
Die presentatrice he.Is dat die Poolse?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee die Grieksequote:
Dan komt Derksen nooit meer terug.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:34 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Het schijnt zelfs dat Genee en Sjek ruilen van stoel.
boven de miljoen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:31 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het hele idee van gisteren was. Nieuw kijkcijfer record in de maak voor VI?
Dat snap ik ook wel maar je zegt dat ze een kijkcijferrecord willen, en dat gaat dus niet gebeuren aangezien ze op maandag altijd veel beter scoren dan op vrijdag.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:34 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]Ik bedoel dat ik vermoed dat ze vandaag meer kijkers hebben / willen.
Moet toch een keer stoppen met VI Johan hoezeer we hem ook zullen gaan missen.quote:
Aah zoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel maar je zegt dat ze een kijkcijferrecord willen, en dat gaat dus niet gebeuren aangezien ze op maandag altijd veel beter scoren dan op vrijdag.
Dat lijkt me wel waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:38 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Aah zodat record zal dan wel uitblijven. Nieuw vrijdagavond record?
Boskamp & Gijpie zullen de boel redelijk snel nuanceren en na 5 minuten gaat men verder tot de orde van de dag.quote:
Die zit alleen maar te grijnzen weddenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |