proberen doen de hondjesquote:
he hallo ik kom uit t oosten???quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:19 schreef littledrummergirl het volgende:
ok ok niet schuiven dusdan laten we m daar maar staan.
Vraag nummero twee, waar willen we naartoe?
we hebben tot nu toe niemand uit het oosten, dus laten we daar niet heen gaan![]()
Ja dan ga je maar op vakantie in deze regio hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil wel richting veluwe oid.
Of echt in ZUID-Limburg de heuvels in.
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
Oww k zie t al doe al niet meer mee??
Jawel eerste wkend van Septemberquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef douche-eendje het volgende:
En als ik kom blijf ik maar 1 nacht btw, anders teveel gedoe met huisdieren enzulks.
Jups. En ik weet niet welke uithoek het gaat worden maar ik mag op vrijdag ook nog gewoon werkenquote:
Ik hou het op de BBQ alleenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef douche-eendje het volgende:
En als ik kom blijf ik maar 1 nacht btw, anders teveel gedoe met huisdieren enzulks.
IK denk eerder dat je nog moet gillen dat je op de lijst wil.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
678 septemberquote:
Jouw regio? Ook best.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja dan ga je maar op vakantie in deze regio hoor.
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef douche-eendje het volgende:
Als je je niet aanmeldt, kom je ook niet op de lijstquote:Op woensdag 10 april 2013 12:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
En Weerwolven rond het kampvuurquote:Op woensdag 10 april 2013 22:39 schreef MPG het volgende:
[..].
Als we dan maar wel doen munchkinnen!
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Weerwolven rond het kampvuur.
Is het trouwens een idee om binnenkort ook wat mensen die nog zelden op FOK! komen, te benaderen? Marijke, Symph, Sol bijvoorbeeld?
Mosterdquote:Op woensdag 10 april 2013 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je je niet aanmeldt, kom je ook niet op de lijst.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
IK denk eerder dat je nog moet gillen dat je op de lijst wil.
Mooi, dan is er interland voetbal. Mis ik dus sowieso geen thuis wedstrijd van PSVquote:
Misschien wil eendje bij ons in huis, dan is LDG ook niet meer de enige dame...quote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef DaMart het volgende:
Ik heb de OP trouwens bijgewerkt met datum, locatie en de lijst.
Aangepastquote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien wil eendje bij ons in huis, dan is LDG ook niet meer de enige dame...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |