ik spreek gewoon of met de 1 of andere KSC-er ergens af die mij op een station op piktquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:36 schreef littledrummergirl het volgende:
en hoe de fuck komen we vanuit roffa in hoenderlo?
ik was niet van plan uren te bussen en treinen eigkmaar laat het niet van mij afhangen hoor!
Ik ga ervanuit dat de auto-rijdende KSC'ers wel wat OV-collega's van eoa station op kunnen pikken jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik spreek gewoon of met de 1 of andere KSC-er ergens af die mij op een station op pikt
Daaromquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat de auto-rijdende KSC'ers wel wat OV-collega's van eoa station op kunnen pikken ja.
Bij mij passen er max 3 bij, mits niet te veel bagage.
er kunnen er meer daar af met een fietsquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:01 schreef JJH het volgende:
Hoenderloo is nog geen kwartier buiten Apendorp, zo uit mijn hoofd.
Landal 't Loo kan ik op de fiets af.
Ik ook,quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik spreek gewoon of met de 1 of andere KSC-er ergens af die mij op een station op pikt
ik zou dan toch gaan voor de optie met de bus heen en taxi terug.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er kunnen er meer daar af met een fiets
je hebt zelf een taxiquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:11 schreef JJH het volgende:
[..]
ik zou dan toch gaan voor de optie met de bus heen en taxi terug.
Is dat niet het probleem met elke bestemming? Meestal liggen die parken niet direct bij een station namelijk (Nou ja, in Zandvoort dan weer welquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:36 schreef littledrummergirl het volgende:
en hoe de fuck komen we vanuit roffa in hoenderlo?
dan drink je maar nietquote:
Zandvoort is ook leuk, maar lijkt me dan weer voor jou niet zo tof, omdat je dan in je eigen achtertuin een huisje zou moeten hurenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat niet het probleem met elke bestemming? Meestal liggen die parken niet direct bij een station namelijk (Nou ja, in Zandvoort dan weer wel).
Als hij nou zijn collega laat rijden en voor ons allemaal korting van de zaak regeltquote:
Alsof ik dan een huisje zou hurenquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Zandvoort is ook leuk, maar lijkt me dan weer voor jou niet zo tof, omdat je dan in je eigen achtertuin een huisje zou moeten huren.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
't Loo: 12km bij Zwolle vandaan.
Klein Ruwinkel: 16 km van Amersfoort.
Roompot Hoenderloo in Hoenderloo (dat ligt tussen Ede en Apeldoorn).
Camping Robertsoord in Eerbeek (tussen Apeldoorn en Zevenaar).
lolwhutquote:
zelfs met korting kost een ritje het land rond een klein godsvermogen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Als hij nou zijn collega laat rijden en voor ons allemaal korting van de zaak regelt.
jij kunt evt met mij meetuffen...... als ik dan niet hoef te werken...quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:12 schreef JJH het volgende:
[..]
zelfs met korting kost een ritje het land rond een klein godsvermogen.
ik rijd zelf wel. Maar met de taxi is het duur.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jij kunt evt met mij meetuffen...... als ik dan niet hoef te werken...
tja ik kom dan bekant langs zwolle dus no problem maar goed mag je lekker zelluf wetenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:41 schreef JJH het volgende:
[..]
ik rijd zelf wel. Maar met de taxi is het duur.
Dankje.
ik weet nog geeneens zeker of ik wel ga.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tja ik kom dan bekant langs zwolle dus no problem maar goed mag je lekker zelluf weten
keep it in mind we zullen wel zienquote:Op donderdag 25 april 2013 00:14 schreef JJH het volgende:
[..]
ik weet nog geeneens zeker of ik wel ga.
midden Nederland graag. De hoek can ede etc is vanuit alkmaar zeker 2, 5 uur reizenquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:12 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind iets duurder niet erg als de reiskosten dan minder zijnmja we wonen nou eenmaal niet heel dicht bij elkaar in de buurt
maar is ergens midden nederland niet veel logischer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |