Dit: "scheiden moet je weer doen voor de wet om onder bepaalde verplichtingen uit te komen, bij latten na het scheiden heb je die verplichtingen niet meer".quote:Op maandag 18 maart 2013 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Goed gedaan adnap
Ik heb maar niet op de weegschaal gestaan, ik voel me topzwaar dus ik heb geen zin om de goede lijn die ik heb door de weegschaal te laten verpesten
Nipje, nog iets gehoord van je paps?
Ehh, oke.... ik geloof niet dat ik het helemaal snap, maar ze willen dus nog wel op een bepaalde manier samen zijn als ik het goed begrijp... hoe het ook zij, een hoop gedoe zoietsquote:Op maandag 18 maart 2013 11:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dit: "scheiden moet je weer doen voor de wet om onder bepaalde verplichtingen uit te komen, bij latten na het scheiden heb je die verplichtingen niet meer".
Dat ze nog samen wilden zijn wist ik wel, want ze wilden lattenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ehh, oke.... ik geloof niet dat ik het helemaal snap, maar ze willen dus nog wel op een bepaalde manier samen zijn als ik het goed begrijp... hoe het ook zij, een hoop gedoe zoiets
Mentaal zit ik ook op een afstandquote:Op maandag 18 maart 2013 11:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, dan scheelt het wel weer dat je fysiek best op afstand zit
Ik moet boven even een la leegruimen, de bodyshop had dit weekend 50% korting op gezichtsverzorging en ik heb 48 dingen besteldOverdrijven is ook een vak
Ja, snap ikquote:Op maandag 18 maart 2013 11:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mentaal zit ik ook op een afstandDe beste man heb ik al ruim een half jaar niet gezien.
Het is allemaal voor m'n gezichtquote:Maar 48 dingen?Kolere
Wat zul jij een lekkere body krijgen
Ik zei niet dat het 48 verschillende dingen waren toch?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:36 schreef Ingetje79 het volgende:
48 dingen?![]()
Ik wist niet eens dat er uberhaupt 48 dingen qua gezichtsverzorging bestaan![]()
De deur uit zijn als die bezorger met 9 pakketten aan de deur staat, dat wordt nog wel een dingetjequote:
Nu nog 23 kg, dan zit i kweer op mijn streef. Ik stop 2 kg daarvoor met compleet CB en ga afbouwen.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:06 schreef Puala het volgende:
Adnap, dat gaat hard! Hoe veel wil je in totaal afvallen? Ik heb het ook op mijn lijstje gehad om te overwegen, maar ik vind het veel geld (in totaal eet ik nl. goedkoper als ik zelf boodschappen doe). Maar als ik het bij jou zo lees dan ga ik toch weer twijfelen
Ok. Ik vraag me af of het voor 10 KG de moeite is en hoe lang het dan ongeveer zou duren enzo. Weet jij dat?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:44 schreef Adnap het volgende:
[..]
Nu nog 23 kg, dan zit i kweer op mijn streef. Ik stop 2 kg daarvoor met compleet CB en ga afbouwen.
Het lijkt mij gezonder en waarschijnlijk ook wel duurzamer om 10 kg te verliezen door gezond eten en sporten ipv een soort crashdieet. Maar dat ben ikquote:Op maandag 18 maart 2013 11:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ok. Ik vraag me af of het voor 10 KG de moeite is en hoe lang het dan ongeveer zou duren enzo. Weet jij dat?
Klopt, maar dat gaat de komende tijd niet lukken. Doel is wel om uiteindelijk meer te gaan sporten en zo op gewicht te blijven en nooit meer richting dit gewicht te gaanquote:Op maandag 18 maart 2013 11:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het lijkt mij gezonder en waarschijnlijk ook wel duurzamer om 10 kg te verliezen door gezond eten en sporten ipv een soort crashdieet. Maar dat ben ik
Mijn stiefmoeder had schulden ja, in de schuldsanering gezeten en alles, maar daar is ze nu weer uit.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:36 schreef Ingetje79 het volgende:
48 dingen?![]()
Ik wist niet eens dat er uberhaupt 48 dingen qua gezichtsverzorging bestaan![]()
Gaat lekker daar Nip![]()
Heeft 1 van 2 soms schulden?
Destijds is hier int durp een stel gescheiden, omdat zijn bedrijf failliet zou gaan en de schuldeisers dus ook aanspraak konden doen op haar spaargeld.
Later zijn ze weer getrouwd, maar het was hot news hier toen
Maar gezond(er) eten moet toch wel lukken?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gaat de komende tijd niet lukken. Doel is wel om uiteindelijk meer te gaan sporten en zo op gewicht te blijven en nooit meer richting dit gewicht te gaan
Ik ga zo lopend boodschapjes doen en daarna loop ik door naar m'n ouders en vanavond moet ik weer keihard trainen voor den uitvoeringhquote:Op maandag 18 maart 2013 12:30 schreef ElisaB het volgende:
Ow, cholesterol... daar moet ik me misschien ook wel eens druk om gaan maken
Ik zal eens een appeltje gaan eten en dan een rondje gaan wandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |