100%quote:
wel? Werkt dat CTF een beetje?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
100%
het was vannacht ineens 4 uur
Als je CTF niks vind, dan zul je dit ook niks vinden. Maar ik heb gister tot een uur of 4 alleen maar CTF gedaan en vond het nog goed tof ookquote:
CTF vind ik niet zo maar als ik het dan toch moet spelen dan ga ik gewoon met een tank bij onze flag campen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Als je CTF niks vind, dan zul je dit ook niks vinden. Maar ik heb gister tot een uur of 4 alleen maar CTF gedaan en vond het nog goed tof ook
Mappen zijn trouwens ook tof, enige nadeel vind ik dat ze gewoon op elke map CTF hadden moeten doen
Had gister maar eens een keer mijnen meegenomen, speel een potje van 20-3quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
CTF vind ik niet zo maar als ik het dan toch moet spelen dan ga ik gewoon met een tank bij onze flag campen.
CTF is best leuk maar vraag me af in hoeverre het werkt in BF3, zou me ook niks verbazen als je in veel potjes 10 defenders heb en 2 lui die voor de vlag gaanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je CTF niks vind, dan zul je dit ook niks vinden. Maar ik heb gister tot een uur of 4 alleen maar CTF gedaan en vond het nog goed tof ook![]()
Mappen zijn trouwens ook tof, enige nadeel vind ik dat ze gewoon op elke map CTF hadden moeten doen
Nja de vraag is of je dan wel wint hequote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
CTF is best leuk maar vraag me af in hoeverre het werkt in BF3, zou me ook niks verbazen als je in veel potjes 10 defenders heb en 2 lui die voor de vlag gaan
dat is bij bf3 altijd de vraagquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja de vraag is of je dan wel wint he
Hebbenquote:Op zondag 17 maart 2013 07:26 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
wooooooooooooooooooooooooohhh
Hier ook rustig. Net een tosti gebouwd, nu Malcolm X aan het kijkenquote:Op zondag 17 maart 2013 10:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet veel Bon'Quisha, rustig aan het werkDaar?
Rustig zondagjequote:Op zondag 17 maart 2013 10:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hier ook rustig. Net een tosti gebouwd, nu Malcolm X aan het kijken
Half dagje werken vandaag?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Rustig zondagjeIk heb vanmiddag ook gewoon vrij, hoef morgen pas weer aan de bak
Oh nee, dat niet, gewoon tot 3 uur. Maar hoef daarna niks te doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |