De vita is aardig geflopt, zou het zelf niet doen donniequote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:49 schreef badboynova het volgende:
![]()
twijfels wel of geen ps-vita 150 euro halen.
Alleen halen als ie volledig homebrew kan draaienquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:49 schreef badboynova het volgende:
![]()
twijfels wel of geen ps-vita 150 euro halen.
Dat kan dadelijk als de PS4 er is wel helemaal omdraaien hequote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De vita is aardig geflopt, zou het zelf niet doen donnie
Dat lijkt me geen goed idee, dit is waarschijnlijk niet om aan te horen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:45 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Soon? Snel nog even oordoppen aanschaffen dan
Met het oog op de ps4 idd is 150 euro nu niet duur voor de vita.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen halen als ie volledig homebrew kan draaien
[..]
Dat kan dadelijk als de PS4 er is wel helemaal omdraaien he
lief dagboekquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dus ik ging net mijn standaard bestelling halen bij de visboer stonden er 20 tukkers. ( Ik meende Teun te herkennen aan zijn trui)Ze hadden ook allemaal dezelfde pet op met de tekst Keet Dixi
Conclusie mijn harinkie was lekker en de kibbeling was van kwalitatief hoog niveau
Vanavond nog bf3?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hiljemark speelde nou niet bepaald goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |