Er waren wat vreemde behaarde mannen op straat. En er liep een vrouw langs. Die glimlachte dus ik moest mij echt even verstoppen door de muts van mijn jas was verder op te trekken. Wist niet wat ze van mij wou. Toen kwam ik aan en stond Gerard al te wachten voor de deur. Na een schichtig knikje kon ik eindelijk toetreden. Toen ben ik met krat en al snel naar huis gerend om vervolgens de deur weer op zijn 15 sloten te draaien.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:25 schreef Monopoly het volgende:
Hoe was je ervaring in de buitenwereld?
Ik durf niet naar buiten, heb alles wat ik nodig heb hier binnen op zolder.
Doe je ding bro.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:29 schreef kapiteintje het volgende:
Mono, mag ik een biertje uit je krat pakken?
Ik voel je broeder! Het was een verschrikkelijke ervaring. Snel een biertje open trekken en weg klokken manquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Er waren wat vreemde behaarde mannen op straat. En er liep een vrouw langs. Die glimlachte dus ik moest mij echt even verstoppen door de muts van mijn jas was verder op te trekken. Wist niet wat ze van mij wou. Toen kwam ik aan en stond Gerard al te wachten voor de deur. Na een schichtig knikje kon ik eindelijk toetreden. Toen ben ik met krat en al snel naar huis gerend om vervolgens de deur weer op zijn 15 sloten te draaien.
En nu zit ik hier, veilig op zolder. Wat een fijne plek.
Dit was erg traumatisch. Als dit soort mensen in mijn straat rondlopen dan blijf ik echt boven hoor. Niks met die mensen te maken enzo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik voel je broeder! Het was een verschrikkelijke ervaring. Snel een biertje open trekken en weg klokken man
Regel een bier dealer, doe ik ook. Die komt altijd naar mijn voordeur op 5 hoog. Kratje bier in zijn handen en altijd koud. Hoef ik de deur niet voor uit. Prima te doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dit was erg traumatisch. Als dit soort mensen in mijn straat rondlopen dan blijf ik echt boven hoor. Niks met die mensen te maken enzo.
Ah. Ik trek de stoute schoenen eens aan en ik ga eens bellen. Wat een rebel ben ik tochquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Regel een bier dealer, doe ik ook. Die komt altijd naar mijn voordeur op 5 hoog. Kratje bier in zijn handen en altijd koud. Hoef ik de deur niet voor uit. Prima te doen.
Ik heb faith in je papi!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:34 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ah. Ik trek de stoute schoenen eens aan en ik ga eens bellen. Wat een rebel ben ik toch
Het gaat mij lukken! #vertrouweninjezelf #echtevriendenzijnervoorje #ikbenlekkergekendoewatikwilquote:
Sma's blijven weg, matig.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:37 schreef kapiteintje het volgende:
Mono, what's up met het sausagefest hier?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:37 schreef kapiteintje het volgende:
Mono, what's up met het sausagefest hier?
Ik kom sowieso ook even buurten bij jullie weer. Per ongeluk weg geklikt zie ik nu.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
Ik laat jullie dit entre deux-tje even alleen voortzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |