SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.AFCA!
Tuurlijk joh.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Not dus... want er komen geen VI uitzendingen meer....
Mwa, dan is Johan in zes maanden goed vooruit gegaan qua acteertalent.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:16 schreef Aldo-MC het volgende: [..] Ah we hebben weer een naïef trutje in ons midden!
Tuurlijk, nam het op voor zijn redacteuren.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Volgens mij was Derksen echt woedend hoor.
Je moet dat filmpje eens terugkijken van Doordekken, over die hackers bij VI.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Volgens mij was Derksen echt woedend hoor.
Derksen is weggelopenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
Grootste fittie tussen Derksen en Genee tot nu toe?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het staat op RTL Gemist
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:19 schreef Keukendrol het volgende:
Wat gebeurde er? Ik kon niet kijken.
Zet die oranje bril dan af!quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:19 schreef Keukendrol het volgende:
Wat gebeurt er? Ik kan niet kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |