SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.AFCA!
Tuurlijk joh.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Not dus... want er komen geen VI uitzendingen meer....
Mwa, dan is Johan in zes maanden goed vooruit gegaan qua acteertalent.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:16 schreef Aldo-MC het volgende: [..] Ah we hebben weer een naïef trutje in ons midden!
Tuurlijk, nam het op voor zijn redacteuren.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Volgens mij was Derksen echt woedend hoor.
Je moet dat filmpje eens terugkijken van Doordekken, over die hackers bij VI.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Volgens mij was Derksen echt woedend hoor.
Derksen is weggelopenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
Grootste fittie tussen Derksen en Genee tot nu toe?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het staat op RTL Gemist
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:19 schreef Keukendrol het volgende:
Wat gebeurde er? Ik kon niet kijken.
Zet die oranje bril dan af!quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:19 schreef Keukendrol het volgende:
Wat gebeurt er? Ik kan niet kijken.
Welk filmpje?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:19 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je moet dat filmpje eens terugkijken van Doordekken, over die hackers bij VI.
Toen was hij oprecht boos, nu niet.
Link?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:19 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je moet dat filmpje eens terugkijken van Doordekken, over die hackers bij VI.
Toen was hij oprecht boos, nu niet.
Denk niet dat er eerder al iemand is weggelopen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
Vergeet Hansie niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk niet dat er eerder al iemand is weggelopen.
Echt niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
Toen liep er niemand weg en dat duurde veel korter, dit is al weken bezigquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Echt niet.
Die Talpa-shit was veel intenser, en dat verhaal over hackers in Doordekken.
De show was afgelopenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk niet dat er eerder al iemand is weggelopen.
Daarom... of heel erg aangedikt of hij kon het echt niet hebben. Iedereen weet dat Derksen alles over heeft voor zijn redacteuren daar moet je niet aankomen. Genee dacht het vorige keer al beter te weten maar die Veenstra is niet te vertrouwen. Die heeft al een keer een hele scholengemeenschap naar de tering geholpen omdat hij zijn werknemers als vuil behandelde. Bij Heerenveen maakt hij een grote teringbende van, Derksen kan goed met Riemer dus hij zit er met zijn redacteuren bovenop. Dan weet ik 100% zeker dat Johan de feiten echt wel weet. En natuurlijk is hij net als Geneen niet objectief.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |