SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Jammer, nét geen bazenkat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:50 schreef LieveKat het volgende:
1. Aanhankelijkheid
[ afbeelding ][ afbeelding ]
2. Speelsheid
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
3. Eten
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
4. Gewicht
5. Spinfactor
6. Miauwfactor
7. Slapen
8. Jagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Pics or it did'nt happen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
geen idee , ik heb ook geen kat. O! Maar Ik heb natuurlijk wel een poes
Hoe baas is jouw poes?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
geen idee , ik heb ook geen kat. O! Maar Ik heb natuurlijk wel een poes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poes 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2013 08:07:42 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.(erg aanhankelijk)
2.
3.(nogal kieskeurig)
4.(prima gewicht)
5.(spint altijd vrij zacht)
6.(mauwt weinig)
7.
8.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Een keer per maand maar? Met een muisje? Echte bazenkatten maken zowat dagelijks wel iets buit, en ook wel meer dan alleen muisjes.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:10 schreef Studeur het volgende:
afbeelding
Dit is natuurlijk moeilijk te controleren, maar een kat die minstens 1 keer per maand met een muis thuiskomt verdient 4 bazenkatpunten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1. Aanhankelijkheid
2. Speelsheid
3. Eten
4. Gewicht
5. Spinfactor
6. Miauwfactor
7. Slapen
8. Jagen
Kat 2: 26 bazenkatpunten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet wel wie vanavond een extra kattensnoepje krijgt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rodawa op 23-05-2013 21:26:17 ]∞
Leukste kat van wat ik hier heb gezienquote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Sjors
[ afbeelding ]
1. Aanhankelijkheid
Sjors komt graag een knuffel halen, maar komt niet op schoot liggen, wel naast je. Ook wil ie zijn baasje als het kan wassen, neus, voorhoofd, haar, alles moet afgelikt worden
2. Speelsheid
Niks is veilig. Veters moet ik extra diep in mijn schoenen doen als ik ze weg zet, anders gaat 1 van de 2 er mee spelen. Sowieso is Sjors gek van touwtjes. Maar ook een laserpen kan ik inzetten om hem ff hard te laten rennen.
3. Eten
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Sjors houdt wel van een hapje, brokjes, natvoer, wel de wat luxere, simpel supermarktspul is niet goed genoeg. En snoepjes gaan er ook goed in.
4. Gewicht
De visite houdt ze uit elkaar doordat Sjors "die dikke" isAlhoewel het ook veel vacht is, zijn vacht is dikker dan die van zijn broertje. Maar hij heeft ook gewoon een lekker buikje.
5. Spinfactor
Sjors is een zachte spinner, hij maakt niet zoveel geluid.
6. Miauwfactor
En ook miauwen doet ie nauwelijks, en als ie het al doet is het heel zachtjes.
7. Slapen
Slapen kan Sjors ook goed, je hoort hem zelfs snurken
8. Jagen
Spinnen, muggen, vliegen, dat soort dingen kan ie nog wel aan. Maar hij komt verder ook niet buiten, dus hoe hij het daar zou doen?
Oei, 27, net geen bazenkat dus
Sjimmie
[ afbeelding ]
1. Aanhankelijkheid
Het duurde langer dan zijn broertje, voordat ie echt vaak een knuffel kwam halen. En bij visite blijft ie het liefst onder de bank. Of er moeten speeltjes op tafel komen
2. Speelsheid
Propjes zijn het favoriete speeltje van Sjimmie. Meestal speelt ie er echter zo enthousiast mee dat ze overal onder de kasten e.d. komen. En ook van die catnip kussentjes vind ie lekker
3. Eten
Sjimmie eet eigenlijk alles wel wat je hem voorschotelt. Vooral natvoer met vis vind ie lekker. En kauwsticks![]()
4. Gewicht
Sjimmie is de dunnere van de 2. Alhoewel ie eigenlijk gewoon afgetraind is. En atletisch.![]()
5. Spinfactor
Sjimmie spint duidelijk harder dan zijn broertje. Net een klein motortje als je aan het aaien bent.
6. Miauwfactor
Sjimmie miauwt niet veel, maar als ie miauwt kan je het aan het eind van de straat nog horen.
7. Slapen
Sjimmie kan ook heel goed slapen. En net als zijn broertje snurkt ie, maar minder hard.
8. Jagen
Vijf sterren. Waarom? Ondanks een kattennet op het balkon, toch een klein vogeltje vangen en in huis helemaal uit elkaar trekken. Ik heb zelfs nooit het hoofdje gevondenEn hij kijkt sindsdien ook heel apart, wanneer ik ga slapen
![]()
Ook 27, 2 bijna bazenkatten dus
Wát een mooie beesten!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef Kper_Norci het volgende:
Sjors
[ afbeelding ]
1. Aanhankelijkheid
Sjors komt graag een knuffel halen, maar komt niet op schoot liggen, wel naast je. Ook wil ie zijn baasje als het kan wassen, neus, voorhoofd, haar, alles moet afgelikt worden
2. Speelsheid
Niks is veilig. Veters moet ik extra diep in mijn schoenen doen als ik ze weg zet, anders gaat 1 van de 2 er mee spelen. Sowieso is Sjors gek van touwtjes. Maar ook een laserpen kan ik inzetten om hem ff hard te laten rennen.
3. Eten
Sjors houdt wel van een hapje, brokjes, natvoer, wel de wat luxere, simpel supermarktspul is niet goed genoeg. En snoepjes gaan er ook goed in.
4. Gewicht
De visite houdt ze uit elkaar doordat Sjors "die dikke" isAlhoewel het ook veel vacht is, zijn vacht is dikker dan die van zijn broertje. Maar hij heeft ook gewoon een lekker buikje.
5. Spinfactor
Sjors is een zachte spinner, hij maakt niet zoveel geluid.
6. Miauwfactor
En ook miauwen doet ie nauwelijks, en als ie het al doet is het heel zachtjes.
7. Slapen
Slapen kan Sjors ook goed, je hoort hem zelfs snurken
8. Jagen
Spinnen, muggen, vliegen, dat soort dingen kan ie nog wel aan. Maar hij komt verder ook niet buiten, dus hoe hij het daar zou doen?
Oei, 27, net geen bazenkat dus
Sjimmie
[ afbeelding ]
1. Aanhankelijkheid
Het duurde langer dan zijn broertje, voordat ie echt vaak een knuffel kwam halen. En bij visite blijft ie het liefst onder de bank. Of er moeten speeltjes op tafel komen
2. Speelsheid
Propjes zijn het favoriete speeltje van Sjimmie. Meestal speelt ie er echter zo enthousiast mee dat ze overal onder de kasten e.d. komen. En ook van die catnip kussentjes vind ie lekker
3. Eten
Sjimmie eet eigenlijk alles wel wat je hem voorschotelt. Vooral natvoer met vis vind ie lekker. En kauwsticks![]()
4. Gewicht
Sjimmie is de dunnere van de 2. Alhoewel ie eigenlijk gewoon afgetraind is. En atletisch.![]()
5. Spinfactor
Sjimmie spint duidelijk harder dan zijn broertje. Net een klein motortje als je aan het aaien bent.
6. Miauwfactor
Sjimmie miauwt niet veel, maar als ie miauwt kan je het aan het eind van de straat nog horen.
7. Slapen
Sjimmie kan ook heel goed slapen. En net als zijn broertje snurkt ie, maar minder hard.
8. Jagen
Vijf sterren. Waarom? Ondanks een kattennet op het balkon, toch een klein vogeltje vangen en in huis helemaal uit elkaar trekken. Ik heb zelfs nooit het hoofdje gevondenEn hij kijkt sindsdien ook heel apart, wanneer ik ga slapen
![]()
Ook 27, 2 bijna bazenkatten dus
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Leukste kat van wat ik hier heb gezien
Thanks! Het merk is Britse Korthaarquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:25 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wát een mooie beesten!
Wat voor merk is het?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |