Ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:37 schreef Tchock het volgende:
Trapt 'ie nou expres tegen Torres' gezicht aan?
Nee dat ging geheel per ongeluk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:37 schreef Tchock het volgende:
Kan je zoiets expres doen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:37 schreef Tchock het volgende:
maar slechter dan een club met Torres in de spitsquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat staat sowieso wel treurig.
WHAHAHAHHA!quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:38 schreef Shreyas het volgende:
Torres moet ophouden om te doen alsof zijn neus bloed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Net zo erg als de voorspellingen van Derksenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:39 schreef waaromniet1988 het volgende:
Deze commentator: " Mata schiet voorlangs.... Oh nee het was Hazard..... Het was Oscar
Haten op Pascal Kampermanquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:39 schreef waaromniet1988 het volgende:
Deze commentator: " Mata schiet voorlangs.... Oh nee het was Hazard..... Het was Oscar
Was het niet robben??quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:39 schreef waaromniet1988 het volgende:
Lelijke wijvenquote:
Hij probeert de kijkers scherp te houden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:39 schreef waaromniet1988 het volgende:
Godver, krijg een stijvequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Slim menneke die Torres.
[ afbeelding ]
en Cherryl dan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Slim menneke die Torres.
[ afbeelding ]
Neequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef Tjacka het volgende:
Elke Nederlandse club zou gewoon van dat Steau winnen hoor.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Slim menneke die Torres.
[ afbeelding ]
zoals Ajax jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef Tjacka het volgende:
Behalve.... hahahaquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef Tjacka het volgende:
Hij weet dan wel weer dat de verzorgster Eva Carneiro heet.quote:
Ayequote:
strootgodquote:
Ze zijn een stuk beter dan iedereen denkt. Zou me niets verbazen als ze nog scoren tegen Chelsea ook.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef Tjacka het volgende:
Eens schande voor Oranje.quote:
Schaamhaar.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zwarte is een microfoon en geen borsthaar (voor de vragende dames)
Afgezien van het team waar hij voor speelt of hoe goed 'ie is... Ik vind toch altijd dat hij kijkt alsof iemand een beetje poep op zijn bovenlip heeft gesmeerd in zijn slaap.quote:
Ik ga niet lachen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgezien van het team waar hij voor speelt of hoe goed 'ie is... Ik vind toch altijd dat hij kijkt alsof iemand een beetje poep op zijn bovenlip heeft gesmeerd in zijn slaap.
We kunnen haar salaris niet betalen. Abramovich zal er alles aan doen om haar te behouden.quote:
Ik betaal haar wel in natura.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We kunnen haar salaris niet betalen. Abramovich zal er alles aan doen om haar te behouden.
Je moet hem rustig brengenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:49 schreef Zorro het volgende:
Ja hallo, twee goals in 1 wedstrijd meteen. Dat kan toch niet man.
Inderdaad, eind mei is weer vroeg zatquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:49 schreef Zorro het volgende:
Ja hallo, twee goals in 1 wedstrijd meteen. Dat kan toch niet man.
Mei 2014 toch?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:49 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Inderdaad, eind mei is weer vroeg zat
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:52 schreef _NZT_ het volgende:
Sjelsie trekt de bijbel weer even open en komt met de excuusneger Moses
Daar komt de Jood aanquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:52 schreef _NZT_ het volgende:
Sjelsie trekt de bijbel weer even open en komt met de excuusneger Moses
quote:
net zo verdiend als tottenham?quote:
Beddankt, maar goalquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Praat ik je even bij, Anzhi met 10 man en Boussoufa net een vrije trap op de lat...
Hiddink ...quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:56 schreef Doublepain het volgende:
Cisse verneukt alles weer, daar gaat mijn voetbalavond
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:56 schreef Doublepain het volgende:
Cisse verneukt alles weer, daar gaat mijn voetbalavond
Niet gezienquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
net zo verdiend als tottenham?
Anita dr kut is te ver gerekt met al die Franse Afrikanenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:57 schreef Doublepain het volgende:
Anita in zijn trainingjackie, die man is overrated als wat.. Ik had weer eens gelijk
Vol in zijn dikke reetquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Anita dr kut is te ver gerekt met al die Franse Afrikanen
Leuke gasten zijn het eigenlijk ook niet echt dus mja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:05 schreef _NZT_ het volgende:
Leuk die gasten van VI, maar een wedstrijd analyseren kunnen ze niet
Maakt niet uit, heerlijk toch dit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:05 schreef _NZT_ het volgende:
Toch leuk man, Derksen met Spurs, Inter, Spurs, Inter, Spurs, Inter wintquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:05 schreef _NZT_ het volgende:
quote:
Alleen René als ie opgang komt en het over hansie of manolev gaatquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leuke gasten zijn het eigenlijk ook niet echt dus mja.
Het is toch dieptriest dat je 180 minuten aanstuurt op een 0-0 en dan in de extra tijd het beslissende doelpunt tegen krijgt.quote:
Als je over twee wedstrijden verliest van Newcastle hoor je sowieso niet thuis in de ELquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is toch dieptriest dat je 180 minuten aanstuurt op een 0-0 en dan in de extra tijd het beslissende doelpunt tegen krijgt.
Zijn bek open trekken en zijn mening geven....of durft hij dat alleen maar over Manolev?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:13 schreef Zorro het volgende:
Gijp vraagt zich ook af wat hij ermee aan moet
Dit ja, Derksen moet vroeg naar huis, dus ff iets leuks verzinnen...quote:
Dacht ik ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:12 schreef NLGooner het volgende:
Derksen heeft nu nog niets met goede argumenten en feiten weerlegd
Om de mensen er bij te houden...quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:15 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik zit me serieus af te vragen of dit zo is. Maar wel goed voor de kijkcijfers
Misschien probeerden ze Jansma en Van Gaal na te doenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:15 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik zit me serieus af te vragen of dit zo is. Maar wel goed voor de kijkcijfers
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:14 schreef hafcfan het volgende:
Derksen of Genee, 1 van die 2 is echt zielig, ik hou het op Derksen.
Je gaat toch niet je eigen analyse kapotmaken als je geld voor die uitzendrechten hebt betaald?quote:
Ik denk ook dat Derksen niet toe wil geven dat hij fout zit, maar Genee is ook wel een irritante drammer hoor. Toch jammer.quote:
Jeb stelletje kleuters zijn hetquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Derksen niet toe wil geven dat hij fout zit, maar Genee is ook wel een irritante drammer hoor. Toch jammer.
Jup, dit is echt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:17 schreef Zorro het volgende:
Als het gescript was zou Johan met ruzie weglopen, maar niet de uitspraak gedaan hebben dat de VI-redacteuren niks meer met het programma te maken gaan hebben, lijkt me.
Ja echt wtf.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:18 schreef _NZT_ het volgende:
Ook echt van Chelsea over naar heerenveen die niet eens gespeeld hebben
Das waar, Johan had hele avond al een geheime agendaquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:17 schreef Zorro het volgende:
Als het gescript was zou Johan met ruzie weglopen, maar niet de uitspraak gedaan hebben dat de VI-redacteuren niks meer met het programma te maken gaan hebben, lijkt me.
Geen Iwan meer aan de barquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:17 schreef Zorro het volgende:
Het lijkt me überhaupt moeilijk in te beelden hoe een boze Iwan of Tom er uitzien.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:20 schreef Gramulanion het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Iwan en Tom boos zijn geworden op Genee.
Precies. Dit kan niet echt zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:20 schreef Gramulanion het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Iwan en Tom boos zijn geworden op Genee.
Altijdquote:
Moet dat dan? Als Genee er zo mee zit dan moet hij maar naar Knipping en van Duren gaan, die hebben het geschreven.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:12 schreef NLGooner het volgende:
Derksen heeft nu nog niets met goede argumenten en feiten weerlegd
Ok, kijk die shit nooit, bleef nu alleen kijken vanwege fittie.quote:
Ze brachten um niet in beeld jammer genoegquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die zal zich ook niet echt gemakkelijk gevoeld hebben.
Dan moet Derksen dat zeggen en niet keihard tegen Genee in gaan als hij er zelf niets van weet. Nu doet ie alsof hij alle gelijk aan zijn kant heeft maar heeft hij nog totaal geen steekhoudend argument gegevenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet dat dan? Als Genee er zo mee zit dan moet hij maar naar Knipping en van Duren gaan, die hebben het geschreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |