De private key zal niet in de code zitten. RSA is gebaseerd op een publieke key en een private, die op de server 'staat'. Die wordt niet vrijgegeven. Met public kun je encrypted sturen, iedereen, maar ontcijferen kan alleen diegene met de private key. Dus onze gameclients sturen wel iets encrypted op, maar wat er in zit kan alleen de server ontcijferenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:09 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Maar ze kunnen ook programmatjes maken die serialcodes berekenen, dat ontleden ze ook uit de software zelf lijkt me. Dan kunnen "ze" misschien toch ook de software ontleden en achterhalen hoe die data die weggestuurd wordt, wordt opgebouwd?
Want er zijn voor allerlei programma's serial generators en cracks, dat passen ze dan toch ook in een programma aan?
Invite me maar, nlscorpie op origin. Welke server?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:14 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Nog wel een plekkie over ja.
Ja, ik heb nog nooit zo'n zure nasmaak gehad van een game. Ik ben na een paar uur spelen de game zat, ik heb alles in de game gedaan. Daarnaast heb ik in die tijd met een shitload aan bugs, wachttijden waarvan zelfs Hitler zich van omdraaid in z'n graf , servers die telkens down, een niet werkende online-DRM en een AI die nog dommer is dan Bonnie sinclairquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik herken je gevoel. Ik heb het ook. Ik heb de game niet eens gekocht en ik voel me al zuur. Ik keek hier echt naar uit, en de demo's die gegeven waren zagen er beter uit dan wat het uiteindelijk geworden is. Nu zie ik rare kronkels, of niet aan te sluiten wegen. De vorige keer kon ik een dag spelen met een non-final build en toen was er geen probleem met de wegen aansluiten, ook niet als je een stad vanaf nul begon
Over een paar maanden kijk ik wel weer, of ze er iets van gebrouwen hebben. Met ze kan ik Maxis of de modders bedoelen, ik gok het laatsteIk heb gewoon geen zin om te bouwen op een bepaalde manier omdat anders de AI de boel gaat verkrachten.
Reddit is hier populair blijkbaarquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:43 schreef mschol het volgende:
Progress on SimCity 6 is already underway.![]()
van reddit
komt in dit geval denk ik omdat zij zowat de eerste met nieuwe dingen zijn, normaal mijd ik reddit als de pestquote:
Bepaalde subreddits zijn wel leuk om te volgen, zeker de simcity nu.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
komt in dit geval denk ik omdat zij zowat de eerste met nieuwe dingen zijn, normaal mijd ik reddit als de pest
twitter:CinisCineris twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 00:04:45Just bought anno 2077 complete edition and tropico 4 complete edition for less than what it costs for #simcity gotta love #steamsale reageer retweet
twitter:merseytart twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 00:04:05"Those promises we made before you bought it? They were bollocks." MT“@simcity: New #SimCity Update http://t.co/FwYtbmPg0Q” reageer retweet
18equote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:09 schreef ArnosL het volgende:
Ohja, die mail van die gratis game zou vandaag ook komen toch?
Gaan ze weer...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:09 schreef mschol het volgende:
twitter:CinisCineris twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 00:04:45Just bought anno 2077 complete edition and tropico 4 complete edition for less than what it costs for #simcity gotta love #steamsale reageer retweet
twitter:merseytart twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 00:04:05"Those promises we made before you bought it? They were bollocks." MT“@simcity: New #SimCity Update http://t.co/FwYtbmPg0Q” reageer retweet
Heeft je handelspoort wel een treinaansluiting?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:01 schreef Gezicht het volgende:
Na mijn OV zoveel mogelijk geoptimaliseerd te hebben krijg ik mijn olie nog niet geexporteerd.
RIP Oliebaai
Ik kom niet aan een handelspoort omdat ik niet genoeg kan exporteren om bij Olie inc. de commerciėle afdeling te unlocken en daardoor dus geen handelspoort kan bouwen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Heeft je handelspoort wel een treinaansluiting?
Jup europa west 2. Wat is je id?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:36 schreef TigerXtrm het volgende:
Iemand op het moment nog bezig in een regio waar ik bij kan?
Bij mij ging de olie opeens exporteren toen ik een rchtstreekse link maakte naar de doorgaande regionale weg vanaf de trade depot. Je moet iig geen heel lange weg door een woongebied hebben lijkt het wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik kom niet aan een handelspoort omdat ik niet genoeg kan exporteren om bij Olie inc. de commerciėle afdeling te unlocken en daardoor dus geen handelspoort kan bouwen.
Morgen maar eens kijken of ik dat kan doen ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij mij ging de olie opeens exporteren toen ik een rchtstreekse link maakte naar de doorgaande regionale weg vanaf de trade depot. Je moet iig geen heel lange weg door een woongebied hebben lijkt het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |