en alle files zijn read onlyquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:44 schreef lipjes het volgende:
Hmm, debug mode hebben ze gedeactiveerd.
Yep, wat nou modbaarquote:
Klopt, je krijgt regionale toestemming. Misschien wat vertraging?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:11 schreef JaimyLee het volgende:
Een vriend van me en ik zijn op een regio aan het spelen, maar als 1 van ons een stadhuis afdeling erbij zet heeft de ander daar geen baat bij. Die dingen horen toch per regio te werken?
Nog wel een plekkie over ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:13 schreef Scorpie het volgende:
West 1 platiemand een leuke regio op west 2 waar we kunnen spelen?
Ragequitquote:
Is een uur of twee normaal?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:14 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Klopt, je krijgt regionale toestemming. Misschien wat vertraging?
De private key zal niet in de code zitten. RSA is gebaseerd op een publieke key en een private, die op de server 'staat'. Die wordt niet vrijgegeven. Met public kun je encrypted sturen, iedereen, maar ontcijferen kan alleen diegene met de private key. Dus onze gameclients sturen wel iets encrypted op, maar wat er in zit kan alleen de server ontcijferenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:09 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Maar ze kunnen ook programmatjes maken die serialcodes berekenen, dat ontleden ze ook uit de software zelf lijkt me. Dan kunnen "ze" misschien toch ook de software ontleden en achterhalen hoe die data die weggestuurd wordt, wordt opgebouwd?
Want er zijn voor allerlei programma's serial generators en cracks, dat passen ze dan toch ook in een programma aan?
Invite me maar, nlscorpie op origin. Welke server?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:14 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Nog wel een plekkie over ja.
Ja, ik heb nog nooit zo'n zure nasmaak gehad van een game. Ik ben na een paar uur spelen de game zat, ik heb alles in de game gedaan. Daarnaast heb ik in die tijd met een shitload aan bugs, wachttijden waarvan zelfs Hitler zich van omdraaid in z'n graf , servers die telkens down, een niet werkende online-DRM en een AI die nog dommer is dan Bonnie sinclairquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik herken je gevoel. Ik heb het ook. Ik heb de game niet eens gekocht en ik voel me al zuur. Ik keek hier echt naar uit, en de demo's die gegeven waren zagen er beter uit dan wat het uiteindelijk geworden is. Nu zie ik rare kronkels, of niet aan te sluiten wegen. De vorige keer kon ik een dag spelen met een non-final build en toen was er geen probleem met de wegen aansluiten, ook niet als je een stad vanaf nul begon
Over een paar maanden kijk ik wel weer, of ze er iets van gebrouwen hebben. Met ze kan ik Maxis of de modders bedoelen, ik gok het laatsteIk heb gewoon geen zin om te bouwen op een bepaalde manier omdat anders de AI de boel gaat verkrachten.
Reddit is hier populair blijkbaarquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:43 schreef mschol het volgende:
Progress on SimCity 6 is already underway.![]()
van reddit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |