Lijkt me wel logisch als we keuze krijgen, er zijn genoeg mensen die bijvoorbeeld Sims 3 al hebben, en dus niks aan zo'n code hebbenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:57 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
Denk je dat we uberhaupt geen keuze krijgen? Ik had gehoopt op iets van 5-6 spellen waar we uit kunnen kiezen..
Maar wat als je die al hebt?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:49 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Maandag 18 maart krijgen we een mail met een code voor een nog onbekende game. Ik heb het hier al eerder gezegd en ik ga het nu weer zeggen. We gaan de basis game Sims 3 krijgen, dat weet ik 90% zeker. Redenatie die EA gaat geven: een game van Maxis en een zelfde soort doelgroep als voor SimCity. Echte redenatie van EA: Voor Sims 3 is er DLC ter waarde van over de 520 euro/dollar. Dus hopen dat die game bij een paar mensen aanslaat en hoppa! Cashen met die meuk.
het zal een keuzepakket worden, omdat men een te verschillend hoeveelheid spellen heeft... dat er DLC bij zit is een non-argument.. (dan zouden de kortingsbonnen bij de DD ook alleen voor spellen met DLC zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:49 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Maandag 18 maart krijgen we een mail met een code voor een nog onbekende game. Ik heb het hier al eerder gezegd en ik ga het nu weer zeggen. We gaan de basis game Sims 3 krijgen, dat weet ik 90% zeker. Redenatie die EA gaat geven: een game van Maxis en een zelfde soort doelgroep als voor SimCity. Echte redenatie van EA: Voor Sims 3 is er DLC ter waarde van over de 520 euro/dollar. Dus hopen dat die game bij een paar mensen aanslaat en hoppa! Cashen met die meuk.
Ik had nog zo gehoopt op een keuze, met BF3 Premium ertussenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:49 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hoezo gegeven paard? Er werd beloofd dat er een refund zou komen voor mensen die dat wilde, maar toen opeens niet meer... nu proberen ze je een half bakke game van 20 dollar ter compensatie mee te geven.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:51 schreef _NZT_ het volgende:
http://www.ea.com/pc#10?s(...)mg75D3KOUzBPVpqoJ8aw
Uit de catalogus gaan ze een voorselectie maken waaruit je kan kiezen, ik verwacht geen enkele tripple A titel en zie er al veel bagger tussen zitten waarmee we het moeten gaan doen denk ik.
quote:Four oh four!
This is not the page you are looking for.
Er is altijd gezegd dat er geen geld teruggegeven zou worden. Nu kunnen we met zijn allen gaan lopen zeuren dat het spelletje dat nu uitgedeeld wordt niet leuk is, maar ze hadden dat ook al niet hoeven doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:50 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hoezo gegeven paard? Er werd beloofd dat er een refund zou komen voor mensen die dat wilde, maar toen opeens niet meer... nu proberen ze je een half bakke game van 20 dollar ter compensatie mee te geven.
http://www.polygon.com/20(...)ring-simcity-refundsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Er is altijd gezegd dat er geen geld teruggegeven zou worden. Nu kunnen we met zijn allen gaan lopen zeuren dat het spelletje dat nu uitgedeeld wordt niet leuk is, maar ze hadden dat ook al niet hoeven doen.
Het lijkt wel alsof ze niets positiefs kunnen doen.
ProRail kan ook wel gaan beloven dat de NS mensen terug gaat betalen bij vertraging, maar is dat niet aan de NS zelf?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:56 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
http://www.polygon.com/20(...)ring-simcity-refunds
Hier staat dat EA, een dag nadat community manager van Origin een refund had beloofd voor wie dat wilde, dit besluit heeft terug gedraaid, dus...
Wie zegt dat? Er worden hier wat dingen gezegd die mensen denken. Er is nog niks vanuit EA gezegd over wat er komt..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:50 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hoezo gegeven paard? Er werd beloofd dat er een refund zou komen voor mensen die dat wilde, maar toen opeens niet meer... nu proberen ze je een half bakke game van 20 dollar ter compensatie mee te geven.
Verstandig.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wacht gewoon af tot ik het mailtje gelezen heb,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |