quote:Songfestival Weblog
7 uur geleden
Azerbeidzjan weet #songfestival lied 'Hold me' slim neer te zetten. Finale gegarandeerd en na repetitie outsider voor hoge klassering finale!
De act is anders geweldigquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:20 schreef grazz het volgende:
ze weten dat het lied maar middelmatig is dus moet de act het weer compenseren en het werkt nog ook volgens mij. Hopelijk wint dit niet, veel te fake.
Maar alleen op een act mag nooit een land winnen vind ik echtquote:
+1quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar alleen op een act mag nooit een land winnen vind ik echt
En het nummer zelf vind ik echt niet goed genoeg als winnaar.
Een 'oké' nummer zou nooit mogen winnen puur op de actquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:19 schreef Eitjee het volgende:
Het nummer is oke, de act is echt geweldig..! Ik zet mijn geld op Azerbeidzjan dit jaar.
Mee eens. Maar ik betrap mezelf er ook op dat ik het nummer door de act ineens veel leuker ben gaan vinden. Het zit al de hele dag in m'n hoofd...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Een 'oké' nummer zou nooit mogen winnen puur op de act
In dat geval mag hetquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:40 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ik betrap mezelf er ook op dat ik het nummer door de act ineens veel leuker ben gaan vinden. Het zit al de hele dag in m'n hoofd...
Dus ook zoietsquote:This song is sophisticated and meaningful, and Anouk has some of the strongest vocals in the contest. I know I’m supposed to love it and orgasm when she comes on stage, but I’m just not that turned on. The dreary mood reads as suicidal, even if the lyrics speak to self-empowerment and the right to be yourself. Staging will be crucial. If Anouk brings something pared down and dramatic it could elevate the song. If it’s as rubbish as her preview video above, Ima ask for a refund. Anouk has the name and the voice. I just wish she had brought a song more aligned with her rocker roots. (Update: I just watched her first rehearsal and she is amazing. Love the staging. And now I love the song. Pass the towel as I might have that orgasm now!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |