Gelijk heb jequote:Op donderdag 14 maart 2013 20:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb hem gestolen ja, was makkelijker dan alles overslepen
Hoeveel truckjes je ook hebt, gaat sof echt niet omtoveren naar je vriendinquote:
Ik ben gestopt met mijn jacht op supersofquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoeveel truckjes je ook hebt, gaat sof echt niet omtoveren naar je vriendin
Mooiquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met mijn jacht op supersof
Of ik moet het op de manier hoe mijn zus het zou willen doen en je ongelijk geven ditdatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Of ik moet het op de manier hoe mijn zus het zou willen doen en je ongelijk geven ditdateigenlijk wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HET IS TOCH GVD NIET LEUK ALS EEN MAN NOOIT TEGENGAS GEEFT
Tax wil tetten :)!
Naw laat ik nou maar even lief zijn ditdatquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja
HET IS TOCH GVD NIET LEUK ALS EEN MAN NOOIT TEGENGAS GEEFT
Haha ben je altijd tochquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naw laat ik nou maar even lief zijn ditdat
Morgen wil ik stiekem wel weer zo een sjokoladereep
Ik kom er an met mn vercrackte moeheidshoofdquote:
IK WEET HET TOCH NIET DAAROM VRAAG IK GVD.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja? Ik weenie ben al een tijd niet geweest
Ga je weer weg.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kom er an met mn vercrackte moeheidshoofd
oh sorryquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
IK WEET HET TOCH NIET DAAROM VRAAG IK GVD.
van die poederwiet die onderin het zakje blijft zittenquote:
Ja die fotograaf is echt geweldigquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Goede fotograaf
Maar leuk
Verleden keer dat we samen gingen durfte je het water niet in want het was te koud voor jequote:
Oh wat spannendquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja die fotograaf is echt geweldig
denk dat ik daar maar eens morgen mee ga daten
Joepie.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Verleden keer dat we samen gingen durfte je het water niet in want het was te koud voor je
We kieken wel
Nee man ik ben daar niet goed inquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja henog tips wat ik vooral wel en niet moet doen tijdens die date
?
Niet slecht. Nog een dag werken en dan lekker weekendquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hoe is het met mn favoriete Engelsman?
Tax, onherkenbaar met je nieuwe UIquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hoe is het met mn favoriete Engelsman?
Ow ik ook niet goed dat scheelt danquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee man ik ben daar niet goed in
quote:
Komt vast wel goed manquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow ik ook niet goed dat scheelt dan![]()
[..]vreemd he.. ik irriteer me er zelf aan
Leuk liedje! Stingquote:
Hahahahaquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow ik ook niet goed dat scheelt dan![]()
[..]vreemd he.. ik irriteer me er zelf aan
twitter:Horse_ebooks twitterde op maandag 11-03-2013 om 22:17:00Ice Cream has become an American reageer retweet
weekend!quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet slecht. Nog een dag werken en dan lekker weekend
Hoe is het met jou?
waddup?quote:
negerinquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
LB, geile 17 jarige negerin van me
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
die wah is zo psychedelisch aaaaa
meh minderquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
weekend enzo![]()
wel goed dus, met jou?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
LB, geile 17 jarige negerin van me
Je mag me opvrolijkenquote:
zie aantal posts boven. En met jou?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit shirt heb ik gemaakt: http://www.zazzle.nl/cr/d(...)w=113376009172340101![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]Saaie shirt ;$ ;$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit shirt heb ik gemaakt: http://www.zazzle.nl/cr/d(...)w=113376009172340101[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Daarom Chromequote:Op donderdag 14 maart 2013 21:42 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom geeft me firefox bij sommige sites DNS error aan enzo
stel 8.8.8.8 in als DNS dan (google DNS)quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die doet hetzelfde, niet zomaar een mening geven als die geen waarde heeft
Moet ik d an inloggen in me router?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
stel 8.8.8.8 in als DNS dan (google DNS)
of openDNS (208.67.222.222)
het kan ook bij netwerkverbindingen en dan je verbinding --> eigenschappenquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Moet ik d an inloggen in me router?
ah ok thx ff kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het kan ook bij netwerkverbindingen en dan je verbinding --> eigenschappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
doet niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Wiekent, dus goed.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
zie aantal posts boven. En met jou?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
403 ForbiddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nope 403 forbidden errorquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooizo, ja wel goedquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
beter dan ooit, met jou dan?
Beetje gestressedquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat sowiesoquote:
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:20 schreef jordyqwerty het volgende:
Omdat alleen 12 jarige pubertjes een y spellen in plaats van een ij, en ik dit account toch wel weer een paar jaar geleden heb aangemaakt wil ik graag het volgende verkondigen:
Ik wil weer door het leven met de naam Jordij.
GR.
Jordijqwertij
vet skaffa XDSXquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:57 schreef Dientje12 het volgende:
Ik zweer je he, dat zweertje doet pijn
medelijdenquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:57 schreef Dientje12 het volgende:
Ik zweer je he, dat zweertje doet pijn
Ik wou bijna gaan stampvoetend naar boven lopen zoals ik vroeger deed omdat niemand om me geeft..quote:
mijn tinychat is kapotquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:01 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
HELEMAAL LOS OP PARTYBOY!
Zie die twollie helemaal densenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:01 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
HELEMAAL LOS OP PARTYBOY!
ja ik geef wel om je hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik wou bijna gaan stampvoetend naar boven lopen zoals ik vroeger deed omdat niemand om me geeft..
Maar nu geef je toe dat je medelijden hebt
Alleen via fok zekerquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik geef wel om je hoor
ja ik ken je toch niet man maar kon ik je buiten fok had ik ook buiten fok om je gegevenquote:
oe bedoel je????quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:02 schreef Dientje12 het volgende:
Als je skaffa bent verandert je gezicht ook
stukquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:04 schreef Rockiejj het volgende:
TEACH ME HOW TO DOUGIE!
[ afbeelding ]
gvdquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:05 schreef Dientje12 het volgende:
Altijd als ik geknipt word door de kapper krijg je zo'n jas om je heen..
Maar soms kan ik het niet inhouden, ja een poepertje..
Maar als je hem gelaten hebt (wel stil) moet je zorgen dat die lucht onder die jas blijft, dus je moet zorgen met je voeten dat de lucht via de onderkant verlaat dus beetje wapperen maar het gedeelte bij je nek moet wel dicht zijn anders ben je busted
Maar dit is ook leven toch?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik ken je toch niet man maar kon ik je buiten fok had ik ook buiten fok om je gegeven
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:05 schreef Dientje12 het volgende:
Altijd als ik geknipt word door de kapper krijg je zo'n jas om je heen..
Maar soms kan ik het niet inhouden, ja een poepertje..
Maar als je hem gelaten hebt (wel stil) moet je zorgen dat die lucht onder die jas blijft, dus je moet zorgen met je voeten dat de lucht via de onderkant verlaat dus beetje wapperen maar het gedeelte bij je nek moet wel dicht zijn anders ben je busted
ja maar dit is gewoon anders oke jezusquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar dit is ook leven toch?
Als ik nu hier typ dat je uit jezelf moet ademen en erop gaat letten doe je dat nu toch?
Oh, dus al mijn relatie's via fok tellen niet?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar dit is gewoon anders oke jezus
ligt er toch aan of je ze echt gezien hebt enzoquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, dus al mijn relatie's via fok tellen niet?
oh man nu heb ik nog nooit een vriendin gehad
Oké, dit was grapje hahaquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ligt er toch aan of je ze echt gezien hebt enzo
maarja kan gebeurenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
naja, ik vond hem wel grappig dus ik dacht was wel geschikt maarja..
wattanquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja naja, laten we het over wat anders hebben ok..
En je ogen zijn 2 radijsjesquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
cmalsof je dan je hele space staat te lachen
HAHAHAHAHA JE VIEL!quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik maakte ooit een weelie op mijn fiets..
wow mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik maakte ooit een weelie op mijn fiets..
Nee, denk je dat ik lomp ben..quote:
XDquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:10 schreef nodig het volgende:
hahaha topic zonder titel echt een downie die deze geopend heeft
Hey, mijn naam gebruiken daar zitten copyrights op, ik klaag rockiej aanquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef supersof het volgende:
HEULEMAAL NAAR DE KLOTUH
[ afbeelding ]
HEHEH Die tweede, dat is niet OF tochquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef supersof het volgende:
HEULEMAAL NAAR DE KLOTUH
[ afbeelding ]
Je liet die chicks je bekijken terwijl je cool voorbij reed op je fietsiequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, denk je dat ik lomp ben..
Ik hopte hem vanaf me huis helemaal naar school, ik liet iedereen zien.
dat is taxquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
HEHEH Die tweede, dat is niet OF tochDie ziet er anders uit.
Laat ik maar geen opmerking maken over OFquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:11 schreef supersof het volgende:
HEULEMAAL NAAR DE KLOTUH
[ afbeelding ]
quote:[img]http://i.f[img]okzine.net/p/0s.gif[/img] Op [url=http://forum.fok.nl/[/img]topic/1946703/8/25#124067812]donderdag 14 maart 2013 22:12[/url] schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, ze voelden zich wel heel goed met hun strakke broekjes en open bloesjes..quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je liet die chicks je bekijken terwijl je cool voorbij reed op je fietsie
Waaromquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga mezelf maar in slaap huilen enzo
Doei schatjes
Dat ben ik niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hey, mijn naam gebruiken daar zitten copyrights op, ik klaag rockiej aan
Jawel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Doeiquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Doei schatjes
Heeft Taex je zo erg teleurgesteld jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Doei schatjes
Dag moppiequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Doei schatjes
Hou opquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Heeft Taex je zo erg teleurgesteld ja
Sweet dreamsquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Doei schatjes
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom ga je je anders in slaap huilen dan?
godverquote:
Wat heb ik verkeerd getypt?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]laat maar ik ga er geeneens moeite voor doen
Doen wequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Niks ik zei alleen hou op
ik ga zo al slapenquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga zo al slapenvroeg op om te werken
Wat voor cursus, wat miste ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:22 schreef supersof het volgende:
Ik wil per dag een cursus doenkost wel ongeveer tien uur werk
Zo al, om 00.00 ongeveerquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga zo al slapenvroeg op om te werken
Wat voor cursus?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:22 schreef supersof het volgende:
Ik wil per dag een cursus doenkost wel ongeveer tien uur werk
ik zet cursussen over van ene systeem naar andere. dus achter de schermenquote:
kan wel uitlopen jaquote:
Ik luisterde vandaag naar een helen leuken lied maar ik vergat welke.quote:
Ik vind het een kutlied maarjaquote:
whahahquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik vind het een kutlied maarja
Perongeluk net in TC afgespeeld omdat ik dat bij OF vindt passen
Deze is wel dope!quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
+1!quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
kut liedquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:28 schreef JRRY het volgende:
Duurt te lang maar is geweldig.
Dit is niet die ene waarvan ik dacht die moet sof echt horen, btw.
ja wel leuk. ik luister niet naar kellyquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
WAAROM
Wat vind je van deze nieuwe Teler dan?
En wat vind je van deze?
WAAROMquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ja wel leuk. ik luister niet naar kelly
Die heb ik ook in me playlist ja, maar op dat moment zag ik die nietquote:
nog steeds zenuwachtig?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar al mijn spul voor morgen in pakken
Hoi dan gaan wij maar praten, ik moet toch aan een minimum van 100 posts per dag komen.quote:
Not too bad thanks. Hoe was jouw dag vandaag?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoi dan gaan wij maar praten, ik moet toch aan een minimum van 100 posts per dag komen.
Hoe is t ermee Stu?
Wordt alleen maar erger nu ik alles in mijn tas en koffer stopquote:
Achja... Ging wel. Eerst 6 uurtjes school en daarna het goedgemaakt met mijn vriendin en daarna weer naar huis en gegeten en daarna ben ik vanavond nog naar een vriend even geweest.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks. Hoe was jouw dag vandaag?
DJ-wedstrijd morgenavondquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat miste ik, waarvoor is 'ie zenuwachtig?
DJ?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DJ-wedstrijd morgenavond
Nice, succesquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DJ-wedstrijd morgenavond
Klinkt niet onaardigquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Achja... Ging wel. Eerst 6 uurtjes school en daarna het goedgemaakt met mijn vriendin en daarna weer naar huis en gegeten en daarna ben ik vanavond nog naar een vriend even geweest.
quote:
Succes alvast en veel plezier natuurlijk manquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DJ-wedstrijd morgenavond
Dit is de selectieronde voor Gelderland. 12 mensen in deze ronde. Ga ik als 1 van de 3 door moet ik volgende week zondag tegen 5 anderen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nice, succesWaar is het? Moet je tegen veel mensen enzo en is het echt zo'n grote wedstrijd
?
Ja weet je toch, gisterenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt niet onaardig
Had je ruzie met je vriendin![]()
ahquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wordt alleen maar erger nu ik alles in mijn tas en koffer stop
Thank you my good sir *tips hat*quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Succes alvast en veel plezier natuurlijk man![]()
klinkt goed manquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Onvolledige en rommelige versie van een paar dagen geleden.
http://www6.zippyshare.com/v/1662297/file.html
Opdracht: mix 15 minuten vol.
15 minuten, 20 nummers
Nice, hoe schat je zelf je kansen in?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit is de selectieronde voor Gelderland. 12 mensen in deze ronde. Ga ik als 1 van de 3 door moet ik volgende week zondag tegen 5 anderen.
Daarna is de nationale halve finale. 12 provincies+omgeving amsterdam. Daar gaan er 4 door naar de finale.
Als je wint mag je draaien op mysteryland
Even luisteren!quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit is de selectieronde voor Gelderland. 12 mensen in deze ronde. Ga ik als 1 van de 3 door moet ik volgende week zondag tegen 5 anderen.
Daarna is de nationale halve finale. 12 provincies+omgeving amsterdam. Daar gaan er 4 door naar de finale.
Als je wint mag je draaien op mysteryland
Komt wel goedquote:
Ben hier gisteren niet veel geweestquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja weet je toch, gisteren?
Maarja gewoon simpel discussietje achteraf was het
En nou ja, het was wel een leuke dag verder ja.
doe maar jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Komt wel goed
Ik update jullie natuurlijk hoe alles gaat
Ben vorig jaar in de halve finale gekomenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nice, hoe schat je zelf je kansen in?
TOO BAD dat je hier niet meer zo vaak komt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben hier gisteren niet veel geweest![]()
Gelukkig is het in ieder geval weer opgelost tussen jullie
Klinkt goed! Probeer alleen deck 1 iets zachter te zetten als je hem openzet, omdat je de lyrics van deck 2 heel slecht hoort. En dan klinkt het niet echt heel netjes. Je kan later deck 2 wel wegfaden en 1 volledig opendraaien. Naar mijn mening.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Komt wel goed
Ik update jullie natuurlijk hoe alles gaat
Zoals al ik al eerder zei, als de mogelijkheid en bende er een keer is kom ik een keer luisterenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben vorig jaar in de halve finale gekomen
En heb nu een andere manier qua draaien. Complex, meer creativiteit er in kunnen steken. Halve finale halen zou denk ik meoten kunnen
Moet om 11 uur een presentatietje houden. Daarna blijf ik met een paar vrienden in arnhem hangen. In school kunnen we prima blijven hangen en kan ik alles nog een paar keer door nemen. En in de middag even langs desbetreffende tent checken of alles aansluiten gaat lukken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
doe maar ja
moet je morgen eerst naar school of hoe doe je dat?
Awesome. Wil je van DJ ook echt je beroep maken, wil je oook bekend worden enzo?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben vorig jaar in de halve finale gekomen
En heb nu een andere manier qua draaien. Complex, meer creativiteit er in kunnen steken. Halve finale halen zou denk ik meoten kunnen
spannend. ik zou dat niet kunnenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet om 11 uur een presentatietje houden. Daarna blijf ik met een paar vrienden in arnhem hangen. In school kunnen we prima blijven hangen en kan ik alles nog een paar keer door nemen. En in de middag even langs desbetreffende tent checken of alles aansluiten gaat lukken.
Welke lyrics? Van technologic van daft punk? Dat is deck 3quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Klinkt goed! Probeer alleen deck 1 iets zachter te zetten als je hem openzet, omdat je de lyrics van deck 2 heel slecht hoort. En dan klinkt het niet echt heel netjes. Je kan later deck 2 wel wegfaden en 1 volledig opendraaien. Naar mijn mening.
Oh sorry. Maar indd, van technologic. Klonk heel vreemd. Wel dope!quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Welke lyrics? Van technologic van daft punk? Dat is deck 3
Halve finale is amsterdam. Dus zal wel bereikbaar moeten zijn als het dat ook is voor promquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zoals al ik al eerder zei, als de mogelijkheid en bende er een keer is kom ik een keer luisteren
Hou wel van dit soort muziek
Ik hou het nu als serieuze hobby, studie gaat voor. Maar als ik de kans heb pak ik hemquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Awesome. Wil je van DJ ook echt je beroep maken, wil je oook bekend worden enzo?
Zo is het leven, sorryquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
TOO BAD dat je hier niet meer zo vaak komt.
Logishcquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hou het nu als serieuze hobby, studie gaat voor. Maar als ik de kans heb pak ik hem
nee stuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |