Gelijk heb jequote:Op donderdag 14 maart 2013 20:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb hem gestolen ja, was makkelijker dan alles overslepen
Hoeveel truckjes je ook hebt, gaat sof echt niet omtoveren naar je vriendinquote:
Ik ben gestopt met mijn jacht op supersofquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoeveel truckjes je ook hebt, gaat sof echt niet omtoveren naar je vriendin
Mooiquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met mijn jacht op supersof
Of ik moet het op de manier hoe mijn zus het zou willen doen en je ongelijk geven ditdatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Of ik moet het op de manier hoe mijn zus het zou willen doen en je ongelijk geven ditdateigenlijk wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HET IS TOCH GVD NIET LEUK ALS EEN MAN NOOIT TEGENGAS GEEFT
Tax wil tetten :)!
Naw laat ik nou maar even lief zijn ditdatquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja
HET IS TOCH GVD NIET LEUK ALS EEN MAN NOOIT TEGENGAS GEEFT
Haha ben je altijd tochquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naw laat ik nou maar even lief zijn ditdat
Morgen wil ik stiekem wel weer zo een sjokoladereep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |