Het zou ongeveer 14 dagen moeten zijn nadat het broeden is begonnen. En broeden begint normaal gesproken na het laatste ei zodat alle eitjes tegelijkertijd uitkomen. Maar misschien heeft ze al een beetje zitten broeden op het eerste ei en is het daarom te vroeg. Ik ben benieuwd of er in de loop van de dag meer eitjes uitkomen.quote:Op zondag 20 april 2014 08:12 schreef Sakura het volgende:
Eerste eitje hier is uitgekomen. Volgens mij veel te vroeg gezien het laatst gelegde eitje
Stukje van de webcamsite
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eierdopje ligt hier nog in het nest.
Ik ben benieuwd of aan het eind van de dag alle babies er zijn. Ik ben ook benieuwd of er genoeg voedsel is. Rupsen moeten ze hebben, die zijn het meest voedzaam.quote:Op zondag 20 april 2014 08:31 schreef Sakura het volgende:
Meestal inderdaad 14 dagen na het laatste eitje, dat zal dan wel een nakomertje worden
2de eitje is ook net uitgekomen. Eerste voeding heb ik ook net gezien
[ afbeelding ]
Ben ook benieuwd ja.quote:Op zondag 20 april 2014 08:35 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of aan het eind van de dag alle babies er zijn. Ik ben ook benieuwd of er genoeg voedsel is. Rupsen moeten ze hebben, die zijn het meest voedzaam.
Hier ook vooral spinnen maar zojuist kwam er een dikke rups langs. Dat is wat we willen!quote:Op zondag 20 april 2014 08:43 schreef Sakura het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd ja.
Voedsel maakte me ik tot voor kort ook zorgen om, maar we wonen hier aan een groot park, en inmiddels zijn alle bomen vol met blad. Nu maar hopen dat de rupsen meegroeien met de honger van de jongen
Ik zie nu nog veel grote spinnen binnengebracht wroden door het mannetje, maar de eerste rupsen heb ik ook al voorbij zien komen.
Mooi, dat gaat goed dus!quote:Op zondag 20 april 2014 09:32 schreef klavertjetien het volgende:
Hier wordt echt af en aan gevlogen met insecten in de snavel. Wat precies kan ik niet goed zien. Veel gepiep in de tuin vanuit het kastje.
Dat gaat goed!quote:
Word vandaag een dagje thuisblijven denk ikquote:Op zondag 20 april 2014 10:14 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat gaat goed!. Echt piepklein die kuikentjes
Het is wel gruwelijk verslavend zo'n nest camera. Bij mij gebeurt er nog weinig (alleen broeden) maar ik zit er tussen de andere dingen door toch de hele dag naar te kijken.
Vooral als je de daglicht camera zietquote:Op zondag 20 april 2014 10:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
wat een mormeltjes zijn het toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |