PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Waaatquote:
hij zal waarschijnlijk bekend gemaakt zijn op de consolesquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:15 schreef Thorb het volgende:
3 minuten 60 brons Ieren weg voor 500 coins. Nog meer dan 30 pagina's over
Sorry voor dat eerste woord, maar:quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/10719/ Die ogen zijn een beetje eng
Het toernooi begint morgen pas maar nu gaan de spelers al voor zoveel weg waardoor winst maken met bronze packs te makkelijk is
Deze is echt goedquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:50 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Reactie van zijn vader: Djeetje wat een hoge rekening. The story behind the name.
open bid of bin?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:19 schreef Tim86 het volgende:
Verkoop nu de slechtste Ieren en Noord Ieren zelfs voor 700c joh
binquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
open bid of bin?
bij mij gaan ze er inmiddels ook lekker hard af
haha de eerste silver ier die te kopen is voor bin is 800c![]()
bij mij gaan ze nu ook voor 800 binquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
bin
Maar het gaat echt hard. Van 450 laagste bin naar 800 in een kwartier ofzo
Een betere silver dan mijn beste silver in een bronze pack dit jaar (dat was UP Fischer toen hij net uit was)quote:
Beste speler ooit uit een pakje (relatief gezien dan hequote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:36 schreef Toefjes het volgende:
Moet nu toch denken aan de discussies met mannetjes als GJE waarom je spelers uit een bronze pack altijd in je club op moet slaan...
quote:
Op de xbox gaat het volgens mij wel 100x sneller en met hogere prijzen dan op de ps3quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:36 schreef Toefjes het volgende:
Moet nu toch denken aan de discussies met mannetjes als GJE waarom je spelers uit een bronze pack altijd in je club op moet slaan...
Ik was ooit op zoek naar een bronze IFquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik ben gestopt met bronze packen toen de CE niet meer werkte. Toch nog iets van 33 pagina's in totaal.
Klopt, is altijd zo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Op de xbox gaat het volgens mij wel 100x sneller en met hogere prijzen dan op de ps3ps3
Rojasquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik was ooit op zoek naar een bronze IF
Achja het verschil tussen FUT-miljonairs en paupers.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:36 schreef Toefjes het volgende:
Dit is de mooiste dag uit mijn hele levenquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:43 schreef ThadCastle het volgende:
Hoi allemaal
Random zilvere ieren erop zetten voor 4kgeweldig dit
En al een paar Gunnings voor 6,5k verkocht
Tamperrenquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is de mooiste dag uit mijn hele leven
Palmason toch?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik was ooit op zoek naar een bronze IF
Met jou UI geloof ik emoties als blijdschap nooit in jou postsquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
MLS vorig jaar ging nog wel iets harder bij mijquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, het staat wel erg droog inderdaadquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:44 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Met jou UI geloof ik emoties als blijdschap nooit in jou posts
Zeker aangezien ik al jou posts voor me zie als uitspraken van G-J Verbeek, inclusief hoofd en stemquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, het staat wel erg droog inderdaad
Dat is de versie die uit packs is, daarom is hij zo duurquote:
oh, daar heb ik nu totaal niet op geletquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is de versie die uit packs is, daarom is hij zo duur
Ik durf nu trouwens wel te zeggen dat ik ondanks het feit dat ik een paar goede pulls had nog steeds niet echt veel geluk heb als je bedenkt hoeveel packs ik al heb geopend. Maar ik maak door die Ieren toch wel winst
Jij hebt miljoenen, met TOTS gewoon voor 1 miljoen aan packs openen en kijken of je werkelijk ongeluk hebt of nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is de versie die uit packs is, daarom is hij zo duur
Ik durf nu trouwens wel te zeggen dat ik ondanks het feit dat ik een paar goede pulls had nog steeds niet echt veel geluk heb als je bedenkt hoeveel packs ik al heb geopend. Maar ik maak door die Ieren toch wel winst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |