Ja man, lekker weekendje zuipen met leuk gezelschap, in m'n speciaal gehaalde groene tuinbroekquote:
Jij moet een soort van functie krijgen waarin je door het fok! forum schuimt om posts recht te zetten.quote:
Flodder, Spellingnazi der Fok!quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij moet een soort van functie krijgen waarin je door het fok! forum schuimt om posts recht te zetten.
Niet alleen spelling maar gewoon ongewenste postsss aanpassen. Over heel het forum heen.quote:
I like!quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet alleen spelling maar gewoon ongewenste postsss aanpassen. Over heel het forum heen.
BLIEP BLIEP BLIEP Flodder we need you!quote:
SIR YES SIRquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
BLIEP BLIEP BLIEP Flodder we need you!
TO THE 450 mobiel vvvvv
Sector GAM > GAM SC >> edit all posts.
Hey het past precies!quote:
*BAM*quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hey het past precies!
En dan hard rennen op die ouwe batman manier.
Checkquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:39 schreef Rossdale het volgende:
http://managers.fok.nl/f1/f1-2013/subleagues/id/682
Ik bied me nu al weer aan om F1 2013 te reviewen indien hij niet op de debug verschijntquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:34 schreef Pheno het volgende:
F1, ik moest een beta spelen op een debug en ik had iets van: shit, dat is lang geleden, nieuwe regels en zo
Nu overigens bezig met StarCraft II. ZOMG, wat is het weer lekker singleplayer, ondanks ook always online. Iig geen servers die crashen, en meuk uitzetten, een verademing na SimCity
En binnenkort Luigi's Mansion kopen, eindelijk de 3DS weer eens aan
Je moet nu goedkope zooi pakken, na elke race verdien je harde knaken waarmee je dus betere rijders en shit kunt inslaanquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens ik snap geen kut van die F1 zooiAlles is te duur, ik kan Kimi geeneens nemen zo duur is ie!
(lol woordgrap)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |