"ik wordt"quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:56 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wordt gek van die kerel een nare man is het.
We kennen je beloftes nu zo langzamerhand wel. Tot over een minuut.quote:
he jammer, ging het niveau toch even omhoog in de laatste minuut. Nu vallen we weer terug naar puberfilmpjes over games.quote:
Dat zeg ik, hij zegt dingen die hij nooit nakomt.quote:
Echt... als ik je een ban mocht geven had ik dat zo hard gedaan...quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:06 schreef AQuila360 het volgende:
Sorry even vergeten, ik wil mijn excuses maken aan Shar en Shaderon en klein beetje aan Pheno.
Even serieus, als je zo door blijft trollen als de laatste tijd ga ik persoonlijk een ban vragen. Het wordt een beetje treurig. De debiele take-over, democratisch besloten tot nooit-meer-doen-kutlinkdumps, dat constante getroll, het wordt een beetje veel irritant.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:06 schreef AQuila360 het volgende:
Sorry even vergeten, ik wil mijn excuses maken aan Shar en Shaderon en klein beetje aan Pheno.
Praise the lord, ofja... Praise the penguinquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even serieus, als je zo door blijft trollen als de laatste tijd ga ik persoonlijk een ban vragen. Het wordt een beetje treurig. De debiele take-over, democratisch besloten tot nooit-meer-doen-kutlinkdumps, dat constante getroll, het wordt een beetje veel irritant.
Geen idee, en wij wel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:12 schreef AQuila360 het volgende:
Maar dat is geen lange ban toch ofwel? Dat zou ik niet terecht vinden.
Want het kwam nu door jouw gezeur in dat 360 topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |