Volgens mij had die persoon al gegeven. Was nog even wat aan het eten/drinken denk ikquote:Op donderdag 25 april 2013 20:25 schreef wyccie het volgende:
Tijdens/na het geven wel gezien dat een meisje even apart gezet werd. Maar in de wachtkamer al?Waarschijnlijk door de hitte en te weinig gedronken?
Stelt niet heel veel voor. Formuliertje en een paar buisjes bloed. Eerste donatie is engerquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Morgen de eerste keuring. Heel stom, maar ik ben nog wat zenuwachtig ook![]()
Wel zin in verder!
dat weet ik, daarom slaat het ook nergens op dat ik zenuwachtig benquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Stelt niet heel veel voor. Formuliertje en een paar buisjes bloed. Eerste donatie is enger
Idd. Dat deed Fratz ook en zij is er helaas ook niet meer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:51 schreef wyccie het volgende:
Gecondoleerd.![]()
Het was fijn dat hij hier af en toe kwam om te laten weten dat hij weer wat bloed had gekregen. Dan wisten we weer waar we het voor doen.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:58 schreef computergirl het volgende:
Idd. Dat deed Fratz ook en zij is er helaas ook niet meer.
Ik vind het onwijs tof dat je hier nog even komt! DK staat voor mij symbool voor de anonieme ontvanger.. Ik stelde het onwijs op prijs dat ik zo af en toe mocht horen hoe het met hem ging en vind het ook heel dapper dat je hier nogmaals komt bedankenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:47 schreef Laysa het volgende:
Ik wil jullie allemaal bedanken dat jullie bloed doneren. Het heeft mijn man, De_Kardinaal hoop gegeven en reden om zo lang als hij kon te vechten.
Mijn dank is dan ook enorm en ik buig voor de mensen die zo belangeloos zo iets belangrijks doen.
nee, 7.6, dus dat valt mee, volgende keer een week vantevoren beginnen met dingen eten met veel ijzer denk ikquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:29 schreef computergirl het volgende:
Zo laag dat je aan de pillen moet of valt hetmee?
Oh, dat is in 'dagelijks leven' ruim voldoende, alleen net te laag voor Sanquinquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, 7.6, dus dat valt mee, volgende keer een week vantevoren beginnen met dingen eten met veel ijzer denk ik
Gecondoleerd Laysaquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:47 schreef Laysa het volgende:
Ik wil jullie allemaal bedanken dat jullie bloed doneren. Het heeft mijn man, De_Kardinaal hoop gegeven en reden om zo lang als hij kon te vechten.
Mijn dank is dan ook enorm en ik buig voor de mensen die zo belangeloos zo iets belangrijks doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |