Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Hoe jong?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:33 schreef Lemans24 het volgende:
Biebs zijn cool tegenwoordig, zag ik gisteren bij Nieuwsuur. Wel jong publiek.
Waar kom je dan wel? En je achtertuin telt nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:28 schreef Sands het volgende:
ArtistA en wat doe je als je niet in de bieb, museum of soortgelijke dingen komt?
(Quote functie werkte niet)
Nergens meerquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:41 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Waar kom je dan wel? En je achtertuin telt niet
Wat is dat toch met mannen en AH cassières?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:00 schreef ArtistA het volgende:
[..]
De bieb, het park, museum, aan de kassa bij de AH (of een boekenwinkel), via vrienden/familie etc.
Volgens mij worden die tegenwoordig op uiterlijk geselecteerd. Maar het was eigenlijk een slecht voorbeeld. Niemand vraagt een meisje uit als er een hele rij achter hem staat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mannen en AH cassières?
Is mij ook nooit gebeurd toen ik op een blauwe maandag bij de AH werkte.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:44 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Volgens mij worden die tegenwoordig op uiterlijk geselecteerd. Maar het was eigenlijk een slecht voorbeeld. Niemand vraagt een meisje uit als er een hele rij achter hem staat.
Haha, dat heb ik wel een keer gedaan in een restaurant.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is mij ook nooit gebeurd toen ik op een blauwe maandag bij de AH werkte.
Maar wel eens iemand die, toen ik vroeg of hij de bon wilde, antwoordde met 'alleen als jouw nummer er op staat'.
Vond ik stiekem wel leuk hoor
Ja, dat was het. Er is echter nooit meer iets van gekomen. Ze was het type meisje met allemaal tierelantijntjes in haar msn-naam en er was geen klik whatsoever.quote:
Of jij te oud?quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:58 schreef Lemans24 het volgende:
Hm, de meisjes bij de AH zijn hier ook niet verkeerd. Wel (weer) veel te jong.
iemand met een dermate hoge intelligentie zou geen boodschap dienen te hebben aan een chronologische leeftijdsduiding lijkt mij. Enige kaders waar het verder aan getoetst dient te worden is de legaliteit van e.e.a...quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:58 schreef Lemans24 het volgende:
Hm, de meisjes bij de AH zijn hier ook niet verkeerd. Wel (weer) veel te jong.
Ik denk dat je je eerder moet afvragen wat er bij jezelf aan intelligentie ontbreekt als je het nodig vindt om een relatie aan te gaan met iemand die meer dan 5 jaar jonger is dan jij.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:48 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
iemand met een dermate hoge intelligentie zou geen boodschap dienen te hebben aan een chronologische leeftijdsduiding lijkt mij. Enige kaders waar het verder aan getoetst dient te worden is de legaliteit van e.e.a...
Mijn moeder is 8 jaar ouder dan mijn stiefvader.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:55 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik denk dat je je eerder moet afvragen wat er bij jezelf aan intelligentie ontbreekt als je het nodig vindt om een relatie aan te gaan met iemand die meer dan 5 jaar jonger is dan jij.
Mijn moeder is 10 jaar ouder dan m'n pa. Maar dan heb je het over het huwelijk. En daar doe ik niet aan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Mijn moeder is 8 jaar ouder dan mijn stiefvader.
Dat zou je zeggen ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:48 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
iemand met een dermate hoge intelligentie zou geen boodschap dienen te hebben aan een chronologische leeftijdsduiding lijkt mij. Enige kaders waar het verder aan getoetst dient te worden is de legaliteit van e.e.a...
Mijn moeder heeft ook nog een vriendje van 21 gehad toen ze 35 was.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:02 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Mijn moeder is 10 jaar ouder dan m'n pa. Maar dan heb je het over het huwelijk. En daar doe ik niet aan.
Vijf jaar!?quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:55 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik denk dat je je eerder moet afvragen wat er bij jezelf aan intelligentie ontbreekt als je het nodig vindt om een relatie aan te gaan met iemand die meer dan 5 jaar jonger is dan jij.
Niks mis met onder de 20quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:06 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Vijf jaar!?
Ik ben 34, vijf jaar verschil is niks. Met 'veel te jong' bedoel ik onder de 20...
Ik ben 28, mijn laatste 'vlam' was 21 en dat werkte voor geen meter. Ja, lichamelijk voldeed ze aan de eisen, maar ze was in zo'n andere fase van haar leven dat ik het niet zag zitten om daar nog veel tijd en moeite in te steken. Ik denk ook dat wanneer je de 30 passeert dat 5 jaar wat weinig is, in het geval relatie kun je wel tot 7 of 8 jaar gaan en als je alleen een avontuurtje wil ligt de grens bij 18. Zo simpel is het.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:06 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Vijf jaar!?
Ik ben 34, vijf jaar verschil is niks. Met 'veel te jong' bedoel ik onder de 20...
Pics van je moederquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook nog een vriendje van 21 gehad toen ze 35 was.
Ze is wel wat jaartjes over haar top heen...hoewel een vriend van Sands zei dat hij haar wou doen.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Ze is wel wat jaartjes over haar top heen...hoewel een vriend van Sands zei dat hij haar wou doen.![]()
Ik heb helaas alle slechte genen van mijn ouders gekregen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:28 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nja, sommige vrouwen worden mooi oud. De dame naast me op het werk is pas 33, maar nog niet misschien dat ik daar overheen ga
maar goed dat de marge bij mij en mijn eega slechts 4,5 jaar is.. Maar het principe blijft staan natuurlijk..quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:55 schreef ArtistA het volgende:
[..]
mijn buurmeisjes van 6 en 5 hebben dezelfde haarspeldjes!quote:
Het is natuurlijk geen wetenschap, die 5 jaar, maar ik denk wel dat het voor veel mensen verstandig is om daar niet te ver vanaf te wijken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:37 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
maar goed dat de marge bij mij en mijn eega slechts 4,5 jaar is.. Maar het principe blijft staan natuurlijk..
Uhh, dit is haar Facebook foto. Dacht je dat ik een foto van haar had gemaakt, die had bewerkt en daarna had geüpload?quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:40 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De verwarming staat op 23 graden daar?
Zonder dat editten, ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:44 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Uhh, dit is haar Facebook foto. Dacht je dat ik een foto van haar had gemaakt, die had bewerkt en daarna had geüpload?
Nou ja, laat ik het anders zeggen. Ze is niet alleen dom, haar karakter is zoals die van een 14-jarige puber. Constant aandacht vragen op elke mogelijke manier, denkt dat ze het middelpunt van de wereld is en zodra zij roept moet iedereen springen.quote:
Eet smakelijk. En ik vind mezelf niet slimmer dan iedereen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:53 schreef Lemans24 het volgende:
Ok, ik word vervelend, ik ga maar eens ontbijten.
Oh zo iemand...quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:53 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het anders zeggen. Ze is niet alleen dom, haar karakter is zoals die van een 14-jarige puber. Constant aandacht vragen op elke mogelijke manier, denkt dat ze het middelpunt van de wereld is en zodra zij roept moet iedereen springen.
het gaat nog steeds over je moeder???quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:53 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het anders zeggen. Ze is niet alleen dom, haar karakter is zoals die van een 14-jarige puber. Constant aandacht vragen op elke mogelijke manier, denkt dat ze het middelpunt van de wereld is en zodra zij roept moet iedereen springen.
Ik ook niet, niet dan iedereen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:56 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Eet smakelijk. En ik vind mezelf niet slimmer dan iedereen.
een keer wat anders dan die piemels die je dagelijks ziet hequote:
We hadden het over Sands' moeder.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
het gaat nog steeds over je moeder???
Weekendquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik ook niet, niet dan iedereen.
En bedankt, de krentenbollen met kaas smaakten goed. Groene thee, sinaasappelsap, leek wel weekend
je hebt haar tenminste gezienquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:51 schreef dyonvbaal het volgende:
Ahoy!![]()
Gister een leuke meid gezien in het restaurant.. maar natuurlijk te schijterig om wat te zeggen en zo
quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:52 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
je hebt haar tenminste gezienHoef je ook niet meer over jezelf te fantaseren
![]()
Mijn vriendin is bijna 15 jaar jonger maar wel heel slimquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:55 schreef ArtistA het volgende:
[..]
whut... ben jij 39?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:55 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Mijn vriendin is bijna 15 jaar jonger maar wel heel slim
zorgt dat niet voor rare momenten in jullie relatie?quote:
nee, ik ben heel onvolwassenquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
zorgt dat niet voor rare momenten in jullie relatie?
maar niet onvolwassen genoeg om te reageren op mn PMquote:
ik zag hem vanmorgen, toen je die stuurde sliep ik alquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:01 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
maar niet onvolwassen genoeg om te reageren op mn PM
Ben je rijk?quote:
Fokkers verdienen toch niet minder dan 10k per maandquote:
want?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:06 schreef FireFox1 het volgende:
Nijmegen is de één na grootste kut-stad van Nederland
Je zal minder van leeftijd verschillen met de ouders van njos, toch?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:55 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik ben geen echte Fokkerquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:09 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Fokkers verdienen toch niet minder dan 10k per maand
Tussen verdienen en krijgen is een wereld van verschil.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:09 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Fokkers verdienen toch niet minder dan 10k per maand
dat nog net nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Je zal minder van leeftijd verschillen met de ouders van njos, toch?
ik heb honing aan mijn ouwe lulquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tussen verdienen en krijgen is een wereld van verschil.
Of ben je gewoon knap voor een ouwe lul?
- Om de 3 meter verkeerslichtenquote:
Dat blijkt.quote:
Ga je dadelijk ook over graaiers beginnen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tussen verdienen en krijgen is een wereld van verschil.
Of ben je gewoon knap voor een ouwe lul?
Aanstellerd, de mensen zijn er niet minder aardig dan in Amsterdam ofzo... Met dat 50 rijden heb je gelijk er zijn wegen waar het makkelijk naar 80 kan... was ook de bedoeling dat die wegen stad uitwaarts 80 zouden worden... en dat van de stoplichten valt ook reuze mee...quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
- Om de 3 meter verkeerslichten
- Verplicht 50 rijden waar je makkelijk 250 km/pu kan halen.
- Onaardige mensen
Neuh. Verspilde energie.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Ga je dadelijk ook over graaiers beginnen?
Klopt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Aanstellerd, de mensen zijn er niet minder aardig dan in Amsterdam ofzo... Met dat 50 rijden heb je gelijk er zijn wegen waar het makkelijk naar 80 kan... was ook de bedoeling dat die wegen stad uitwaarts 80 zouden worden... en dat van de stoplichten valt ook reuze mee...
Er zijn ergere steden om in auto te rijden..
Dat zeggen als Amsterdammerquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klopt.
Eindhoven. Open riool van Nederland.
quote:
alle 2 k*tsteden om in te rijdenquote:
Tja niet alles kan zo superieur zijn als Eindhoven en omstreken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
alle 2 k*tsteden om in te rijden
een centrum dat 1-richting is noem ik niet superieur..quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Tja niet alles kan zo superieur zijn als Eindhoven en omstreken.
Ik vind het er best leukquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:06 schreef FireFox1 het volgende:
Nijmegen is de één na grootste kut-stad van Nederland
Ik heb men hetzelfde horen zeggen over meisjes uit Urk en Staphorst.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:02 schreef Lemans24 het volgende:
En ik heb iets met meisjes die uit Nijmegen komen, herken ze altijd direct. Combinatie van accent en gezicht.
Uit Nijmegen op een goeie manierquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb men hetzelfde horen zeggen over meisjes uit Urk en Staphorst.
Als ze gaan praten, sowieso.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat je het land van herkomst herkent kan ik me nog indenken... maar steden... dat gaat me niet lukken...
Ik kan tal van accenten, maar Nijmeegs zou ik niet herkennen denk ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik vind het er best leuk
Ik heb net voorgesteld dat ze daar ook een boekenfestijn gaan houden.
En ik heb iets met meisjes die uit Nijmegen komen, herken ze altijd direct. Combinatie van accent en gezicht.
Je moet het gezicht van een studentikoos meisje er bij denkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:49 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik kan tal van accenten, maar Nijmeegs zou ik niet herkennen denk ik.
Echt Nijmeegs word dan ook al lang niet meer gesproken...quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:49 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik kan tal van accenten, maar Nijmeegs zou ik niet herkennen denk ik.
Waar zie je mij voor aan?quote:
Volgens mij bedoelt ArtistA dat jij niet slim zou zijn..quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:55 schreef Waaghals het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar zie je mij voor aan?
Hij is wel rijker dan ik![]()
Dat lijkt me ook niet zo moeilijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar zie je mij voor aan?
Hij is wel rijker dan ik![]()
ik heb dan 29 jaar in Nijmegen gewoond, nou woon ik er iets buiten... maar ik kan geen woord Nijmeegs verstaan...quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:04 schreef Lemans24 het volgende:
Echt Nijmeegs zal me vast minder bevallen, net als echt Arnhems. Ik bedoel een licht accent, zoals ook een licht Utrechts accent bestaat. Echt Utrechts is niet om aan te horen.
Studenten hier komen vooral uit het gooi. Ik kan mensen uit elke provincie bijna wel onderscheiden, maar volgens mij kan iedereen dat wel. Alle behalve Gelderland, dat terwijl ik daar nog wel 3 jaar heb gewerkt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:53 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Je moet het gezicht van een studentikoos meisje er bij denken
quote:
Gelderland is dan ook vreemd uitgestrekt. Van bijna Achterhoek, tot bijna Limburg en de boerengaten in de Betuwe. Dat laatste is bijna plat Utrechts!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:07 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Studenten hier komen vooral uit het gooi. Ik kan mensen uit elke provincie bijna wel onderscheiden, maar volgens mij kan iedereen dat wel. Alle behalve Gelderland, dat terwijl ik daar nog wel 3 jaar heb gewerkt.
Niet voor mensen die werken neequote:
Barneveld, Voorthuizen, Garderen, Stroe en Schaarsbergen bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Gelderland is dan ook vreemd uitgestrekt. Van bijna Achterhoek, tot bijna Limburg en de boerengaten in de Betuwe. Dat laatste is bijna plat Utrechts!
Ja jij bent een arme student/golddiggerquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet voor mensen die werken nee
Wat is Gelderland toch mooiquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:14 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Barneveld, Voorthuizen, Garderen, Stroe en Schaarsbergen bijvoorbeeld?
Dat tweede is niet waar.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja jij bent een arme student/golddigger
Jouw opmerking was ook niet lief hoor.quote:
Deze bedoelde ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:55 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ja na lang zoeken vermoedde ik al dat je die bedoelde. Ik sta er ook achter, misschien had ik het niet in zo'n algemene context moeten plaatsen dus denk nou niet dat ik het 'niet eens' ben met jullie relatie, maar die regel gaat wel voor mij op. Tien jaar verschil is voor iemand van 28 echt teveel. Als je richting 35 gaat is dat leeftijdsverschil minder erg.quote:
Ieder zijn ideeën natuurlijk, maakt mij niet uit wat jij of anderen er van denken (behalve mijn familie danquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:40 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ja na lang zoeken vermoedde ik al dat je die bedoelde. Ik sta er ook achter, misschien had ik het niet in zo'n algemene context moeten plaatsen dus denk nou niet dat ik het 'niet eens' ben met jullie relatie, maar die regel gaat wel voor mij op. Tien jaar verschil is voor iemand van 28 echt teveel. Als je richting 35 gaat is dat leeftijdsverschil minder erg.
En daar hou ik niet van. Net als plat Amsterdam, verschrikkelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:19 schreef picodealion het volgende:
Plat Arnhems is geweldig. Ontzettend ordinair.
Das toch geen Betuwe, das Gelderse Vallei. Meer Veluws plat, denk ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:14 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Barneveld, Voorthuizen, Garderen, Stroe en Schaarsbergen bijvoorbeeld?
Gelukkig hoef ik mezelf niet helemaal te rechtvaardigen. Scheelt een hoop typwerkquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ieder zijn ideeën natuurlijk, maakt mij niet uit wat jij of anderen er van denken (behalve mijn familie dan). Ik was ook niet echt serieus net hoor
.
Ik vind zelf leeftijd niet zo belangrijk.. Natuurlijk maakt het een verschil als je niet in dezelfde levensfase zit, maar dat is niet per se negatief of moeilijk.
Ik scheelde 'maar' 5 jaar met mijn ex, maar daarmee zat ik gewoon minder op 1 golflengte.. vooral toen hij ging werken en ik nog studeerde. Terwijl dat in mijn huidige relatie geen issue is.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:54 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik mezelf niet helemaal te rechtvaardigen. Scheelt een hoop typwerk
Jij en Waag komen ook volgende week naar de meet?
Dan ben ik al verdwenenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel pas 's avonds waarschijnlijk.
Oh, ga je alleen naar de film?quote:
Geen idee wat het programma is maar ik heb ook nog honden die naar buiten moeten enzoquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, ga je alleen naar de film?
Zo dom ben ik ook weer niet dat ik dat niet snapte.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ArtistA dat jij niet slim zou zijn..
Iemand wilt sex vanavondquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:15 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Zo dom ben ik ook weer niet dat ik dat niet snapte.
Maar ik bedoelde dat jij het intelligentieniveau in onze relatie omhoog krikt
Met een meisje van 18...quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ArtistA dat jij niet slim zou zijn..
geen verstand van... maar heb je daarvoor in photoshop niet die lasso?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Kan iemand hier overweg met photoshop of gimp oid? Moet even een plaatje uitknippen maar ik weet niet hoe.
Georgie Porgie lasso's the moon.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
geen verstand van... maar heb je daarvoor in photoshop niet die lasso?
quote:
Je gaat er toch niet mee spelen? Die zet ik naast mijn pikachu knuffelquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het probleem met dit ontwerp is dat Pikachu ondersteboven hangt als je aan het spelen bent.
Leuk, maar soms vind ik het iets te gedateerd. Sommige grappen of situaties, bijvoorveeld: iemand wordt de kroeg uit gegooid en zegt 'Hey, let me pay my drink first!' Het anti-kapitalistische ligt er ook heel dik op in die jaren '40 films. Moet je kunnen waarderen, denk ik.quote:
Out of Africa?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:42 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Van een film.
En een liedje van Toto
Geluktquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
geen verstand van... maar heb je daarvoor in photoshop niet die lasso?
Mooi zoquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geluktmet de lasso inderdaad, die heeft Gimp ook blijkbaar.
Diezelfde dingen hebben de films van tegenwoordig ook als ze net zo oud zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:46 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Leuk, maar soms vind ik het iets te gedateerd. Sommige grappen of situaties, bijvoorveeld: iemand wordt de kroeg uit gegooid en zegt 'Hey, let me pay my drink first!' Het anti-kapitalistische ligt er ook heel dik op in die jaren '40 films. Moet je kunnen waarderen, denk ik.
Je bedoelt over 70 jaar? Maar dan leef ik niet meer :pquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Diezelfde dingen hebben de films van tegenwoordig ook als ze net zo oud zijn.
Maar ik luister ook oude muziek enzo, kan me helemaal inleven in die oude tijd.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:58 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Je bedoelt over 70 jaar? Maar dan leef ik niet meer :p
Het is gewoon te oud voor me denk ik. Vanaf de 50's kan ik alle films prima kijken.
Op het werk noemen ze me weleens hipsterquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar ik luister ook oude muziek enzo, kan me helemaal inleven in die oude tijd.
Waarom hipster?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:04 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Op het werk noemen ze me weleens hipster
Muziek is een heel ander verhaal, maar in dat geval toch liever het moderne werk met een grote voorkeur voor (minimal) techno
Het ergste wat je tegen iemand kan zeggen!quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:04 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Op het werk noemen ze me weleens hipster
Tegenwoordig welquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:08 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het ergste wat je tegen iemand kan zeggen!
Maar als je echt een hipster bent dan ben je er niet meer na zaterdag.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:19 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Vanwege mijn opvattingen? Zoiets in ieder geval..
Waar ben ik dan niet meer?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar als je echt een hipster bent dan ben je er niet meer na zaterdag.
En vergeet de rotondes om de 50 meter niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:12 schreef FireFox1 het volgende:
- Om de 3 meter verkeerslichten
- Verplicht 50 rijden waar je makkelijk 250 km/pu kan halen.
- Onaardige mensen
Als jij je daar druk om maakt ga ik wel gewoon zuipen en met leuke wildvreemden praten. Is in Eindhoven sowieso nooit een probleem.quote:
Jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:34 schreef Desunoto het volgende:
Is er een of ander anti-hipster offensief gepland op zaterdag?
Dat weer wel ja. Nijmegen is voor de rest een mooie stad om te zien.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
En vergeet de rotondes om de 50 meter niet.
Maar het Keizer Karelplein is wel da bomb.Hip op een retromanier.
Kom je nog?quote:
Oh? Bijna om de hoek heurquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef Desunoto het volgende:
Oh ja, die meet die veels te ver weg is.
Maar noem het geen hipster!quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
En vergeet de rotondes om de 50 meter niet.
Maar het Keizer Karelplein is wel da bomb.Hip op een retromanier.
Voor wat?quote:
Natuurlijk. Maar ik woon dan ook in Utrecht (geen import trouwens), waar waarschijnlijk 80% van de studenten van elders komt en waar dus ook Nijmegenaren gaan studeren. En héél veel Brabo's en Limbo's.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:42 schreef wyccie het volgende:
Zo import als het maar kan.
Nijmeegs is hier niet echt Nijmeegs, meer dan de helft van de studerenden komt natuurlijk van elders.
Verliefd op Ibizaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:49 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Welke film gaan we volgende week kijken Sands?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar ik ga naar Jack The Giant Slayer, jullie moeten het zelf maar uitzoeken.
Sands heeft ook wel domme ideeën gehad helaas.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:06 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Volgens mij vind je al jouw ideeën goed, of niet?
Praten in derde persoon. Is dat inherent aan je faalangst?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Sands heeft ook wel domme ideeën gehad helaas.
Eerder door 2 jaar alleen te werken, nu staat Sands alweer helemaal alleen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:09 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Praten in derde persoon. Is dat inherent aan je faalangst?
Hoezo jaloers?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:28 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon jaloers op mensen met geld? Of een mening überhaupt....
Het gevoel zal wederzijds zijn denk ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:10 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Omdat je allerhande groeperingen van de aardbodem wilt zien verdwijnen.
Ik denk dat er geen hippie op aarde is die jou van de aardbodem wilt laten verwijderen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Het gevoel zal wederzijds zijn denk ik.
Wat zijn de yvonne awards?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:23 schreef Lemans24 het volgende:
Nephippies, die freeloaders, bedoel ik. En Sands waarschijnlijk ook.
Dit jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:23 schreef Lemans24 het volgende:
Nephippies, die freeloaders, bedoel ik. En Sands waarschijnlijk ook.
Hoe kun je zo generaliseren?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Dit ja
En hipsters zijn ook van die nep figuren
De Oscars van Fok.quote:
Proficiat dan!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De Oscars van Fok.
De crew heeft de meest waardevolle users van 2012 bepaald. Mijn award was voor TRV.
Wat heeft het met hippies te maken? Het gaat mij bij hipsters trouwens vooral om het woord, ik denk namelijk dat hipsters niet echt bestaan.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:16 schreef ArtistA het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)p_google_streetview/
Misschien had ie niet genoeg geld bij.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:56 schreef Robby87 het volgende:
Laat je dan pijpen, dat handwerk is zo lafjes.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zie zo iets nou nooit als ik op google maps aan het zoeken ben...
Het is al vaak al verwijderd zodra het is uitgelekt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zie zo iets nou nooit als ik op google maps aan het zoeken ben...
Hahah ze hebben gewoon het stuk weg eruit gekniptquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:12 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Het is al vaak al verwijderd zodra het is uitgelekt.
http://goo.gl/maps/3H6Cj
Vrijdagavond ben ik er niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Jullie hebben weinig geFMT gisteren.
FMT is doodquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Jullie hebben weinig geFMT gisteren.
Hoezo?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:29 schreef Njosnavelin het volgende:
De meet komt in zicht, dat heeft er vast iets mee te maken.
Iedereen is zich aan het voorbereiden natuurlijk. Ik zit ook al in de beautysalon as we speak.quote:
Ik zie eruit als een zwerverquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Iedereen is zich aan het voorbereiden natuurlijk. Ik zit ook al in de beautysalon as we speak.
dus eigenlijk ben je gewoon een hipster, terwijl je er een hekel aan hebtquote:
Hipsters zijn Apple fanboys.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:34 schreef Waaghals het volgende:
[..]
dus eigenlijk ben je gewoon een hipster, terwijl je er een hekel aan hebt
Hoezo ben ik dan een hipster?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:34 schreef Waaghals het volgende:
[..]
dus eigenlijk ben je gewoon een hipster, terwijl je er een hekel aan hebt
dat is slechts een ondersoort van hipstersquote:
Ik ook, wat toevallig. Kostte me 11 euro, en was net iets te kort. Ik doe het wel weer zelf.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:37 schreef Lemans24 het volgende:
Laatste keer bij de kapper was in maart 2012.
De kapster komt bij mij thuis.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Vorige maand nog naar de kapper geweest om te verven.
Zelf haar knippen vind ik echt heel moeilijk. Ik probeer mijn pony wel eens bij te knippen maar dan kom ik uiteindelijk toch bij de kapper terecht
Je doet er ook echt alles aan om maar niet uit huis te hoeven, hè?quote:
Dit is goedkoper en makkelijkerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:21 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen pony, maar wil het wel eens proberen zelf te knippen. Wel een probleem als het mislukt, ik heb paardenhaar, dat is niet zo maar even weggefrommeld.
[..]
Je doet er ook echt alles aan om maar niet uit huis te hoeven, hè?
Maar dan zie ik geen mooie vrouwquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:24 schreef wyccie het volgende:
Zelf knippen is het goedkoopst. Doe het al 6 jaar zelf.
Ik knip m'n baard zelf, maar m'n haar niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:24 schreef wyccie het volgende:
Zelf knippen is het goedkoopst. Doe het al 6 jaar zelf.
Vergelijken met een ander landquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik knip m'n baard zelf, maar m'n haar niet.
Kappers zijn ook oplichters hier. De laatste keer ben ik in Colombia geweest: 3 euro (was een dure daar!) en constant drie vrouwen om me heen.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Zoveel kappers luisteren niet en doen maar wat, ik ben al zo vaak jankend thuis gekomen met lelijk haar.
Ze waren geweldig. Wassen, knippen, föhnen en hele verhalen!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:58 schreef Njosnavelin het volgende:
3 euro is wel een koopje ja. Waren ze wel goed?
Zoveel kappers luisteren niet en doen maar wat, ik ben al zo vaak jankend thuis gekomen met lelijk haar. Daarom ga ik nu altijd naar dezelfde die het altijd goed doet
Ik betaal 10 euroquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:59 schreef Lemans24 het volgende:
Maar ze beginnen het door te krijgen, dat ze te duur zijn!
In 'mijn' mini-winkelcentrumpje zijn maar liefst drie kapper. Waarom, mag Joost weten, maar je zou dan toch wat concurrentie verwachten.
En zo waar!
Eén is een Brainwash kapper, die altijd 16,50 is.
Nu heeft een kapper die er al veel langer zit, een papiertje voor de ramen geplakt (zelf geprint op A4): knippen 15 euro! We gaan de goede kant op dus
Beantwoord mijn vraag dan maarquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:00 schreef ArtistA het volgende:
Ik wil ook naar Zuid-Amerika. Mijn vraag was trouwens door niemand volledig beantwoord... geen punten helaasch.
Kan, toen zat ie hier nog niet. Maar vorig jaar stond er 15 euro. Gaat te snel, die verhogingen, en dat tijdens een crisis.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:00 schreef wyccie het volgende:
Dan zijn ze een stuk duurder geworden. Volgens mij was Brainwash altijd ¤12,50 (een jaar of 4 geleden?)
Kutvergelijking!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:02 schreef wyccie het volgende:
Ik heb in Afrika een pedicure gehad voor 8 euro. Hebben ze anderhalf uur aan mijn benen en voeten gezeten.
Waar zie jij een vergelijking? Hier vind ik ze ook te duur, maar daar ga ik dan niet naartoe en ik zeur er verder niet over.quote:
Dat valt mee inderdaad.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:06 schreef wyccie het volgende:
Ook dat kan goedkoop:
http://www.roc-nijmegen.n(...)ssalon/behandelingen
Je liegt. Je weet zelfs wie de best boy electric was bij Duck Soup en wie de catering deed tijdens High Plains Drifter.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Als ik alles wist deed ik niet eens mee
Ik weet wel hoeveel tandenstokers er in Rain Man op de grond waren gevallen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:16 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Je liegt. Je weet zelfs wie de best boy electric was bij Duck Soup en wie de catering deed tijdens High Plains Drifter.
We zijn allemaal reuze benieuwd... ik heb nog een stukje over voor zinloze informatie... kom maar opquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik weet wel hoeveel tandenstokers er in Rain Man op de grond waren gevallen.
Dat is zelfs wel eens een trivia-vraag geweest geloof ikquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik weet wel hoeveel tandenstokers er in Rain Man op de grond waren gevallen.
Klopt, van mijquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat is zelfs wel eens een trivia-vraag geweest geloof ik.
Natuurlijk sommige dingen vergeet ik nooit meer...is erg genoegquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:30 schreef picodealion het volgende:
Die Sands dus ook goed had.
TV / [FOK! Movie Trivia] April 2011 Deel XVIII
Lijkt me ook vervelend al die blauwtjes te moeten onthoudenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Natuurlijk sommige dingen vergeet ik nooit meer...is erg genoeg
Dat vergeet ik niet hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Lijkt me ook vervelend al die blauwtjes te moeten onthouden(grapje natuurlijk)
wat niet? De blauwtjes of dit grapje?quote:
Beidequote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
wat niet? De blauwtjes of dit grapje?
Ik ging er vroeger ook altijd van uit dat alles een happy ending had zoals in films... maar dat valt toch vies tegenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Bij films loopt het bijna altijd goed af
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ging er vroeger ook altijd van uit dat alles een happy ending had zoals in films... maar dat valt toch vies tegen
Jij ook? of waarom quote u mij?quote:
Jij voelt dat soort dingen goed aan, inderdaad... dat is wat ik wil Dyon.quote:
Hou eens op met die ranzigheid elke keer...quote:
In uw geval... nooit?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:27 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jij voelt dat soort dingen goed aan, inderdaad... dat is wat ik wil Dyon.
Wanneer zou je kunnen?
Ik vertaal alleen maar wat robby je wilde vertellenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hou eens op met die ranzigheid elke keer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |