Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Hoe jong?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:33 schreef Lemans24 het volgende:
Biebs zijn cool tegenwoordig, zag ik gisteren bij Nieuwsuur. Wel jong publiek.
Waar kom je dan wel? En je achtertuin telt nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:28 schreef Sands het volgende:
ArtistA en wat doe je als je niet in de bieb, museum of soortgelijke dingen komt?
(Quote functie werkte niet)
Nergens meerquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:41 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Waar kom je dan wel? En je achtertuin telt niet
Wat is dat toch met mannen en AH cassières?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:00 schreef ArtistA het volgende:
[..]
De bieb, het park, museum, aan de kassa bij de AH (of een boekenwinkel), via vrienden/familie etc.
Volgens mij worden die tegenwoordig op uiterlijk geselecteerd. Maar het was eigenlijk een slecht voorbeeld. Niemand vraagt een meisje uit als er een hele rij achter hem staat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mannen en AH cassières?
Is mij ook nooit gebeurd toen ik op een blauwe maandag bij de AH werkte.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:44 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Volgens mij worden die tegenwoordig op uiterlijk geselecteerd. Maar het was eigenlijk een slecht voorbeeld. Niemand vraagt een meisje uit als er een hele rij achter hem staat.
Haha, dat heb ik wel een keer gedaan in een restaurant.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is mij ook nooit gebeurd toen ik op een blauwe maandag bij de AH werkte.
Maar wel eens iemand die, toen ik vroeg of hij de bon wilde, antwoordde met 'alleen als jouw nummer er op staat'.
Vond ik stiekem wel leuk hoor
Ja, dat was het. Er is echter nooit meer iets van gekomen. Ze was het type meisje met allemaal tierelantijntjes in haar msn-naam en er was geen klik whatsoever.quote:
Of jij te oud?quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:58 schreef Lemans24 het volgende:
Hm, de meisjes bij de AH zijn hier ook niet verkeerd. Wel (weer) veel te jong.
iemand met een dermate hoge intelligentie zou geen boodschap dienen te hebben aan een chronologische leeftijdsduiding lijkt mij. Enige kaders waar het verder aan getoetst dient te worden is de legaliteit van e.e.a...quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:58 schreef Lemans24 het volgende:
Hm, de meisjes bij de AH zijn hier ook niet verkeerd. Wel (weer) veel te jong.
Ik denk dat je je eerder moet afvragen wat er bij jezelf aan intelligentie ontbreekt als je het nodig vindt om een relatie aan te gaan met iemand die meer dan 5 jaar jonger is dan jij.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:48 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
iemand met een dermate hoge intelligentie zou geen boodschap dienen te hebben aan een chronologische leeftijdsduiding lijkt mij. Enige kaders waar het verder aan getoetst dient te worden is de legaliteit van e.e.a...
Mijn moeder is 8 jaar ouder dan mijn stiefvader.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:55 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik denk dat je je eerder moet afvragen wat er bij jezelf aan intelligentie ontbreekt als je het nodig vindt om een relatie aan te gaan met iemand die meer dan 5 jaar jonger is dan jij.
Mijn moeder is 10 jaar ouder dan m'n pa. Maar dan heb je het over het huwelijk. En daar doe ik niet aan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Mijn moeder is 8 jaar ouder dan mijn stiefvader.
Dat zou je zeggen ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:48 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
iemand met een dermate hoge intelligentie zou geen boodschap dienen te hebben aan een chronologische leeftijdsduiding lijkt mij. Enige kaders waar het verder aan getoetst dient te worden is de legaliteit van e.e.a...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |