Haha TS heeft iets opgelopen nadat hij door zijn vriendje hard is genomenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:58 schreef BadSnoopy het volgende:
Ik schijt echt alles er uit wat er binnen komt. En anders komt het er wel van boven uit. Is dit de tijd van het jaar?
Stop er dan ook niks inquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:58 schreef BadSnoopy het volgende:
Ik schijt echt alles er uit wat er binnen komt.
Ah, een kenner!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Oh em gie, had ik ook op de dag van mijn diploma uitreiking.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:58 schreef BadSnoopy het volgende:
Ik schijt echt alles er uit wat er binnen komt. En anders komt het er wel van boven uit. Is dit de tijd van het jaar?
En dan een verstuikte sluitspier voor een griepje aanzien.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:07 schreef Souteneur het volgende:
Vragen of je vriendje je minder hard penetreert
De epidemie is nog lánge niet over. Welkom bij de club.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:58 schreef BadSnoopy het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:07 schreef Souteneur het volgende:
Vragen of je vriendje je minder hard penetreert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |