Die krijg je gewoon als je speeltquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:36 schreef Catkiller het volgende:
Eindelijk maar besteld ook. Gewone versie met 1 battlepack ofzo. Zal ze vast niet missen. En ze zullen vast wel per stuk te koop zijn wanneer het spel eenmaal uit is, voor een euro of wat.
Ja jezus mooi altijd op Gulf of Oman. Dan zat je in een bomvolle chopper onderweg naar de kust en dan besluit je piloot opeens om die chopper maar de zee in de sturen omdat hij er geen kut van kan. Lig je dan met zijn 6en in de zee 200km van de kust af. Genot.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:28 schreef dennis3d het volgende:
http://bf4central.com/2013/08/battlefield-4-features-test-range/
Dit is wel beter dat mensen gewoon kunnen oefenen dan stort je teminste niet gelijk neer in je heli als iemand anders vliegt..
Ja echt fantastichquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:36 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja jezus mooi altijd op Gulf of Oman. Dan zat je in een bomvolle chopper onderweg naar de kust en dan besluit je piloot opeens om die chopper maar de zee in de sturen omdat hij er geen kut van kan. Lig je dan met zijn 6en in de zee 200km van de kust af. Genot.
Volgens mij hebben ook heel veel mensen de muis verkeerd staan dan, invert ofzo hoe heet dat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:36 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja jezus mooi altijd op Gulf of Oman. Dan zat je in een bomvolle chopper onderweg naar de kust en dan besluit je piloot opeens om die chopper maar de zee in de sturen omdat hij er geen kut van kan. Lig je dan met zijn 6en in de zee 200km van de kust af. Genot.
Da's dan nog onkunde. Gisteren bijna ge-ragequit bij een conquest-match op Firestorm. Zo'n bokkenlul waar je tot drie keer toe bij in de heli spawnt, die hij alleen gebruikt om van a naar b te komen en er dan uit te springen... en ik dus te pletter knallen wat een kloothommel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:36 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja weet het, alleen in welke mate is onbekend natuurlijk, en gold battlepacks zullen wel te koop zijn en weinig droppen, denk ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:32 schreef rubbels het volgende:
[..]
Die krijg je gewoon als je speelt
Volgens die logica kon men dan net zo goed BF3 patchen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:52 schreef KoningStoma het volgende:
Vernieuwing of innovatie moet geen doel op zich zijn. Als iets werkt, dan heb ik liever verfijning en uitbreiding.
Idd, levolution er in patchen, nieuwe factie, nieuwe voertuigen, nieuwe wapens, nieuwe camo's, nieuwe attachments. Alles nieuw en we betalen nergens voor.. Hmm, zo klinkt het wel goed eigenlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:31 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Volgens die logica kon men dan net zo goed BF3 patchen.
Punt is dat er qua core gameplay niet zoveel veranderd dan bij het spel waarvoor we (veel actieve spelers) al ruim 100 euro voor betaald hebben. (BF3+gold)quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Idd, levolution er in patchen, nieuwe factie, nieuwe voertuigen, nieuwe wapens, nieuwe camo's, nieuwe attachments. Alles nieuw en we betalen nergens voor.. Hmm, zo klinkt het wel goed eigenlijk.Ik ben het wel met hem eens, BF3 deed voor mij iets goed, meer van dat in nieuwe omgevingen en met meer mogelijkheden juich ik toe hoor. Dan weet je in ieder geval een beetje wat je koopt en dat het gaat bevallen.
Het is nu al zonde dat je niet met een dirtbike over Caspian Border kan knallen.
wat dan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:47 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Punt is dat er qua core gameplay niet zoveel veranderd dan bij het spel waarvoor we (veel actieve spelers) al ruim 100 euro voor betaald hebben. (BF3+gold)
Ik had gewoon gehoopt dat het allemaal wat vernieuwender aanvoelde dan wat ik heb mogen ervaren. Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat BF4 slecht is, ik zeg alleen dat ik tov BF3 wat anders had verwacht.
meer de verandering van BF2 > BF3 ook al was het maar in kleinere mate. Misschien wat meer het tactische gedeelte naar voren halen met nog grotere maps met vliegdekschepen e.d. erin. (zoals 1942)quote:
Kan me zo eigenlijk even niet voor de geest halen welke grote verandering er nou waren in BF3 t.o.v. BF2quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:59 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
meer de verandering van BF2 > BF3 ook al was het maar in kleinere mate. Misschien wat meer het tactische gedeelte naar voren halen met nog grotere maps met vliegdekschepen e.d. erin. (zoals 1942)
De commander die verdweenquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kan me zo eigenlijk even niet voor de geest halen welke grote verandering er nou waren in BF3 t.o.v. BF2
Je krijgt de range te zien en je kan de scope aftstellen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:27 schreef Catkiller het volgende:
Ben benieuwd hoe die rangefinder op snipers gaat werken, hopelijk niet al te best.
Ja die 2 dingen mis ik in BF3.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:45 schreef Afwazig het volgende:
[..]
De commander die verdween. En geen bommen meer gooien met je jet
.
Wat is daar nou weer de lol van? Dan kan iedereen opeens snipenquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je krijgt de range te zien en je kan de scope aftstellen.
Dus inplaats van dat je een keer moet schieten om te kijken waar je kogel landt, kan je nu gewoon je scope afstellen.
Kost je een attachment, dus je bent in het voordeel als je het niet nodig hebt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 06:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer de lol van? Dan kan iedereen opeens snipen
V.
Instellen kost tijd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 06:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer de lol van? Dan kan iedereen opeens snipen
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |