Die is erg leuk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:57 schreef So_Surreal het volgende:
Ben benieuwd naar het andere filmpje trouwens
Hahahaha!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:16 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee ik stond een halve meter van je af en zei nog hoi toen je met Patje aan het praten was
Dat was na de film net buiten te zaal.
Ik heb echt geen flauw ideequote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:19 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Hahahaha!Hoe heb je het in vredesnaam voor elkaar gekregen dat niemand je kan herinneren?
Plan van aanpak, volgende keer proactief je voorstellen met je username, hoe verschrikkelijk dat ook is. En dan doe je een kek dansje na het voorstellen of een olifantimpressie ofzo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:27 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw ideeik heb niks raars gedaan of zo, misschien is dat het wel en moet ik wat raars doen.
Stiekem net gekeken. ECHT HEEL TOFquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:57 schreef So_Surreal het volgende:
Ben benieuwd naar het andere filmpje trouwens
Hij had gewoon Amsterdams moeten lullen tegen mij!! Dan had ik hem wel herkendquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:30 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Plan van aanpak, volgende keer proactief je voorstellen met je username, hoe verschrikkelijk dat ook is. En dan doe je een kek dansje na het voorstellen of een olifantimpressie ofzo.
Het gaat wel over seksquote:
Ik herken je de volgende keer aan je tieten die uit je shirt rolden toen je staand naar Yvonne stond gebogenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had gewoon Amsterdams moeten lullen tegen mij!! Dan had ik hem wel herkend
Prima!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik herken je de volgende keer aan je tieten die uit je shirt rolden toen je staand naar Yvonne stond gebogen![]()
tnxquote:
Ik zag de hele collectie van Jumbo voorbij komenquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:48 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Godverdomme man, ik heb een vagina.Denken dat ik ook maar enigszins luister naar een gesprek over de Champions League. Volgende keer gewoon handje schudden en zeggen dat jij het gezicht achter So_Surreal bent. Dan zorg ik ervoor dat ik je onthoud.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoi Stratego!
Leuk filmpje Stefan & co!
Yesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ook nog Monopony en Kolonist van Katan
Guido Spek was dat toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:17 schreef Stefan het volgende:
Die Iemand van TV stond btw niet op de BN'er lijst en toen kwam Yvonne vragen naar zijn username
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |