Linkje!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet weer mij voor lul zetten![]()
Dat ik vorig jaar in de deleted scenes op mijn knieën met die banner lag te knokken met mijn tong uit mijn mond was niet erg genoeg? Bwahahaha
Ik kan 'm wel mailen anders?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was niet online-waardig natuurlijk!!
quote:
Pff Rebubbled heb ik in het café ook nog naast gezeten, maar die herinnert mij zich ook niet meerquote:
Huilebalkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:21 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Pff Rebubbled heb ik in het café ook nog naast gezeten, maar die herinnert mij zich ook niet meer
Ik ga maar in R&P posten dat ik me zo leeg, en als een spook en niet gewaardeerd voel
Ja, we waren je ook bijna vergeten mee te nemen, het is dat je ineens naast me zatquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:21 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Pff Rebubbled heb ik in het café ook nog naast gezeten, maar die herinnert mij zich ook niet meer
Ik ga maar in R&P posten dat ik me zo leeg, en als een spook en niet gewaardeerd voel
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, we waren je ook bijna vergeten mee te nemen, het is dat je ineens naast me zat
*kras
volgens mij niet echt, ik heb iig niks gefotografeerdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er geen foto's gemaakt van de after-party?
Jammer welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
volgens mij niet echt, ik heb iig niks gefotografeerd
Misschien moet je eens mensen aanspreken in het vervolg.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:21 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik zat 30 centimeter van je af en we hebben met z'n allen nog over Champions League voetbal gehadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:32 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Misschien moet je eens mensen aanspreken in het vervolg.Ik begin steeds meer te denken dat het jouw probleem is en niet de mijne dat ik je niet heb gezien.
Godverdomme man, ik heb een vagina.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:43 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik zat 30 centimeter van je af en we hebben met z'n allen nog over Champions League voetbal gehaddat gesprek begon ik nog
Ik haat het om mijn nickname uit te sprekenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:48 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Godverdomme man, ik heb een vagina.Denken dat ik ook maar enigszins luister naar een gesprek over de Champions League. Volgende keer gewoon handje schudden en zeggen dat jij het gezicht achter So_Surreal bent. Dan zorg ik ervoor dat ik je onthoud.
Geen idee, ik weet wel dat ik jou nu niet eens meer durf te vergetenquote:
Excuses aanvaard. En Kanovinnie ken ik wel ja, jou heb ik ondertussen meer dan eens gezien.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:48 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik haat het om mijn nickname uit te sprekenmaar sorry dat ik tegen jou en je vagina over voetbal begon
Jij herkende mij ook niet zeker Huppel ?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet wel dat ik jou nu niet eens meer durf te vergeten
Zat je na de film in de kroeg? Want voor de film heb ik niemand gezien omdat ik zo laat wasquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:53 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Jij herkende mij ook niet zeker Huppel ?
Nee ik stond een halve meter van je af en zei nog hoi toen je met Patje aan het praten wasquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zat je na de film in de kroeg? Want voor de film heb ik niemand gezien omdat ik zo laat was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |