Breuls moet ze allemaal nog op Facebook gaan zetten op de FOK!pagina aldaar, maar die heeft ook gewoon een leven en tis best een klusje, dus dat wordt vanavond ofzo. Komt allemaal goed.quote:
Rebubbledquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:22 schreef Stefan het volgende:
Bij wie heeft Juicyhil nu gescoord gister?
Tsss, i never would hit that, ze heeft puntige knieën manquote:
Als jij die dude was die zo awkward samen met je mededude midden in het kringgesprek bleef staan na mijn hand te hebben geschud, ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:19 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Was jij degene die ik een hand gaf, terwijl je eigenlijk ergens naartoe wees?
Jep, dat was ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:20 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Als jij die dude was die zo awkward samen met je mededude midden in het kringgesprek bleef staan na mijn hand te hebben geschud, ja.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:22 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Aangenaam.
-edit-: Oh wacht, ik heb mij al voorgesteld. Twee keer zelfs.
Hallo mijn grote liefde.quote:
Ze had natuurlijk alle aandacht voor die Van Tellingen vriendquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:22 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Aangenaam.
-edit-: Oh wacht, ik heb mij al voorgesteld. Twee keer zelfs.
Maar hoe ga je je vervolgdate doen, met of zonder drank?quote:
Ik zou jou daarentegen zeker doenquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Tsss, i never would hit that, ze heeft puntige knieën man
[ afbeelding ]
Dat snap ik. Juicy is een baas.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze had natuurlijk alle aandacht voor die Van Tellingen vriend
Ik zal wel moeten indrinken om nog iets van indruk te makenquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar hoe ga je je vervolgdate doen, met of zonder drank?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:29 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat snap ik. Juicy is een baas.
Puntquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:27 schreef Oz. het volgende:
Bedankt voor jullie aanwezigheid en goede woorden over mijn film. Ik zit hier lekker met Glinda te genieten van het uitzicht over Smaragdstad!
Pics van Glinda.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:27 schreef Oz. het volgende:
Bedankt voor jullie aanwezigheid en goede woorden over mijn film. Ik zit hier lekker met Glinda te genieten van het uitzicht over Smaragdstad!
De rechterhelft van de foto is wel leuk jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:06 schreef Oz. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik sta er ook op. Leuke foto, hè?
Hoe is het met de aap?quote:
Wat is er?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |