Dat gebeurt ook, hier is hij gecrashedquote:
Van The Verge.quote:It’ll be out in the second quarter of this year, and Samsung wouldn’t comment on price except to say it will have a "premium Samsung smartphone price."
Alleen zal het wat meer batterij vreten op een S3quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:33 schreef o.us2.0 het volgende:
Dit is allemaal software, net als die S TranslatorOver een maand of twee zitten deze gewoon verwerkt in een custom ROM voor de S3.
Lijkt me niet hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:35 schreef xminator het volgende:
Voor de translator heb je zeker internet nodig, je hebt zeker een internetabo als je op vakantie bent ergens..
Ik zag m niet typenquote:
Mwa, het zou wel iets nieuws zijn als dit een offline app zal worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:35 schreef xminator het volgende:
Voor de translator heb je zeker internet nodig, je hebt zeker een internetabo als je op vakantie bent ergens..
De processor moeten ze nog vertellen volgens mij.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:37 schreef VacaLoca het volgende:
Jullie hebben het over dat het enkel software is, maar wat verwachten jullie nog kwa hardware functionaliteit dan?
Ik heb anders zat buitenlandse vriendenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:37 schreef delano.888 het volgende:
Ja mijn vrienden sturen mij ook altijd berichten in een andere taal. Want dat is heel logisch.
Waarom is dit speciaal voor de S4 dan, dit kan dan ook wel geintegreerd worden in de S3/2/1. Het is een app die taal herkent, nou wauwquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:37 schreef VacaLoca het volgende:
Jullie hebben het over dat het enkel software is, maar wat verwachten jullie nog kwa hardware functionaliteit dan?
En jij spreekt niet hun taal?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:38 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ik heb anders zat buitenlandse vrienden
is wel handig maar niet meer dan dat omdat iedereen toch wel engels kent
Bron: The Verge.quote:It’ll be sold with either a Samsung Exynos 5 or Qualcomm Snapdragon S4 Pro processor, depending on region, and every model will come with 2GB of RAM, a big 2,600mAh battery, and 16, 32, or 64GB of storage (plus a microSD slot if you want to add more).
Ja, maar wat voor usability features zouden ze kunnen tonen die niet ook naar S3 kunnen gezet worden?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:38 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Waarom is dit speciaal voor de S4 dan, dit kan dan ook wel geintegreerd worden in de S3/2/1. Het is een app die taal herkent, nou wauw
Nee die is best heel nieuw hoor, en ook erg goed. Ik heb liever dat dan die Samsung Exynos.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:39 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Bron: The Verge.
S4 Pro is toch al de oude generatie?
Hoe ben je vrienden worden dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:39 schreef shaderon het volgende:
[..]
succes met Welsh leren onder andere
Weet ik het, ik koop het toestel toch niet vind het gewoon interessant.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor usability features zouden ze kunnen tonen die niet ook naar S3 kunnen gezet worden?
De massa dusquote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:41 schreef xminator het volgende:
Dit is echt voor domme amerikaantjes gemaakt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |