En nu deed je het niet want?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:51 schreef Silenus het volgende:
Iemand die me na 15 minuten chatten uitnodigt om de kroeg in te gaan om 23u.
Tsja, we wonen op 10 minuten fietsen...in m'n studententijd had ik dit sowieso gedaan. Kut, mijn wilde leven is voorbij.
Bedanken voor het time-wasten....quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:10 schreef Sannne het volgende:
Ik zit al een minuut of 30 leuk te chatten met een leuke vent (eindelijk een leukerd!). Zegt ie zo even, ja ik heb wel een vriendin hoor..
Wat doe je daar dan??
dat is echt belachelijk flauw idd..quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:10 schreef Sannne het volgende:
Ik zit al een minuut of 30 leuk te chatten met een leuke vent (eindelijk een leukerd!). Zegt ie zo even, ja ik heb wel een vriendin hoor..
Wat doe je daar dan??
Mss heeft die gene een open relatie of is hij alleen op zoek naar gezelligheid ? Of mss wil hij eigenlijk vreemd gaan ? Of mss durf hij zijn vriendin niet te verlaten voordat hij een ander heeft ? Mss kan hij slecht tegen alleen zijn ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:10 schreef Sannne het volgende:
Wat doe je daar dan??
Allemaal mogelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mss heeft die gene een open relatie of is hij alleen op zoek naar gezelligheid ? Of mss wil hij eigenlijk vreemd gaan ? Of mss durf hij zijn vriendin niet te verlaten voordat hij een ander heeft ? Mss kan hij slecht tegen alleen zijn ?
Dit dusquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:01 schreef Cue_ het volgende:
Zoveel vragen, zo weinig antwoorden.
Heb je het hem wel gevraagd Sanne?
Ging niet door, de zenuwen werden me toch te veel, heb afgezegd.quote:
Da's niet handig...quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Ging niet door, de zenuwen werden me toch te veel, heb afgezegd.
Ik gooi liever mijn eigen glazen niet in. En dat het niet handig is, daar was ik al achter. Niet erg behulpzaam zulke reactiesquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's niet handig...
Wordt namelijk alleen maar erger, alleen maar meer blablabla
gewoon gaan, jezelf in het diepe durven gooien...
Waarom doe je het dan als je weet dat het niet handig is?quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik gooi liever mijn eigen glazen niet in. En dat het niet handig is, daar was ik al achter. Niet erg behulpzaam zulke reacties
Niet iedereen is perfectquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan als je weet dat het niet handig is?
Op deze manier ga je nooit veel ervaring opdoen met vrouwenquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:33 schreef Weissman het volgende:
Ging niet door, de zenuwen werden me toch te veel, heb afgezegd.
Laat je niet beetnemen. Weissman is allang voorzien.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's niet handig...
Wordt namelijk alleen maar erger, alleen maar meer blablabla
gewoon gaan, jezelf in het diepe durven gooien...
Tuurlijk wel, ik heb dit niet bij alle vrouwen of op alle dates hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:55 schreef ook_gek het volgende:
Op deze manier ga je nooit veel ervaring opdoen met vrouwen
Ja maar wat moet ik dan als het elke keer uitloopt op niks. Als ik die verhalen hier lees schijnt iedereen het makkelijk te hebben; daten, drankje, gezelligheid, en vaak ook sex.quote:Gewoon gaan, je gaat er echt niet dood aan hoor. En als het uit loopt op niks lopen er nog meer vrouwen rond dan wij in deze SC bij elkaar kunnen date in onze hele leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |