quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:31 schreef THEFXR het volgende:
Gay scared poot (c) vs. The dark side mode
Ditquote:
Ik ga mee met dezequote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
Georges St-Pierre (c) vs. Nick Diaz
Carlos Condit vs. Johny Hendricks
Jake Ellenberger vs.Nate Marquardt
Chris Camozzi vs. Nick Ring
Mike Ricci vs. Colin Fletcher
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:14 schreef roepdeman het volgende:
[..]Hoe durf je!
Mirko Cro Cop Filipovic is de enige grote blikvanger. Het enige dat Hari zal vangen is een flink pak slaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:36 schreef roepdeman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.War Diaz!Ik ben vergeten wat ik als signature had...
Wordt weer een latertjequote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:26 schreef Hooidraad het volgende:
Facebook: 0:35 uur
FX: 2:00 uur
PPV: 4:00 uur
Hij stampt 'm goed plat ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gelukkig red dana ze van die grote harige gevaarlijke spin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |