Ditquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:07 schreef Rezania het volgende:
Een neuk geven om de paus.Binnen vijf jaar valt hij toch wel dood neer.
55 is de fillpinoquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:09 schreef Mortaxx het volgende:
Vind deze keuze niet eens zo slecht. Gewoon een vriendelijke, oude man. Sommige van die kardinalen zagen er echt eng uit.
Ik vrees dat de Katholieke Kerk pas weer op de rails komt wanneer die hele kliek old-school kardinalen verdwijnt en plaats maakt voor de nieuwe garde.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:09 schreef Mortaxx het volgende:
Vind deze keuze niet eens zo slecht. Gewoon een vriendelijke, oude man. Sommige van die kardinalen zagen er echt eng uit.
Ga weg.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:10 schreef Rezania het volgende:
Het is trouwens Filipijn, niet filliepijn.
Ja echt een aardige jezuïete man.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:09 schreef Mortaxx het volgende:
Kan niet meer denk ik...quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
als je nou hard je best doet kun je zelf opklimmen tot kardinaal en mag je meestemmen. Daar heeft die Filipijn alleen niks meer aan nu.
Jij had wel graag een Filliepijns postorderbruidje gehad Speedo, ofniet? Zou je eindelijk aan je trekken komen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:06 schreef Speedo-drager het volgende:
De Filiepijnse kardinaal die jong is, goed in het leven staat en ook nog eens goed met de media om kan gaan is het niet geworden.
Ik vind het wel jammer want ik was juist voor hem. Hij kon erg goed met de media omgaan wat we juist nodig hadden helaas.
ik probeer die jongen een droom te gevenquote:
Hmm... nee... Ik kan 't niet vinden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja echt een aardige jezuïete man.
Doel van het spel: spot de contradictio in terminis in de bovenstaande zin.
KLB / twijfel of ik naar de hoeren moet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik probeer die jongen een droom te geven
ja, nou, die droom heeft niet zo goed uitgepakt, dus nu probeer ik iets anders hequote:Op woensdag 13 maart 2013 21:19 schreef Geelman het volgende:
[..]
KLB / twijfel of ik naar de hoeren moet.
Had liever een jongere gehad.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar jij vindt de huidige paus helemaal niets, speedo?
Ik mis haar.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, nou, die droom heeft niet zo goed uitgepakt, dus nu probeer ik iets anders he
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:11 schreef Mortaxx het volgende:
Je wil toch geen ladyboy op de spreekwoordelijke troon
Nou ja, Jezuïeten hebben natuurlijk geen al te beste naam in delen van de wereld.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm... nee... Ik kan 't niet vinden.
Tenzij dit weer zo'n dertien-in-één-dozijn anti-kerk spelletje is. In dat geval: ha! goeie! Etcetera.
Hetgeen doorgaans vooral berust op de zgn. 'Zwarte Mythe'... Voor een iets genuanceerder beeld op deze orde raad ik Jonathan Wright's studie 'The Jesuits' aan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou ja, Jezuïeten hebben natuurlijk geen al te beste naam in delen van de wereld.
Och, ik onderschrijf het ook niet maar kan de gedachtegang wel volgen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hetgeen doorgaans vooral berust op de zgn. 'Zwarte Mythe'... Voor een iets genuanceerder beeld op deze orde raad ik Jonathan Wright's studie 'The Jesuits' aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |