Nee daarna met mn moeder naar de winkelquote:
Jup, ik stuur je de gegevens door..quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef vosss het volgende:
Welke ini files moest ik alweer hebben.
Die in my documents toch?
Hooray!quote:
Geheel zoals verwachtquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:30 schreef vosss het volgende:
Zo. Dat viel mee eigenlijk. Meeste staat er wel weer op. Althans wat ik zo nog ergens had staan. Alles met de NMM erop en ju.
Draait prima moet ik zeggen
Gewoon doorheen rushenquote:Op zondag 14 april 2013 11:14 schreef Luciusmalfidus het volgende:
Gisteren alweer een nieuw character aangemaakt.
Ik haat het begin altijd. Moet je eerst weer wat klooien in Riverwood, Bleak Falls Barrow, en je eerste draak verslaan. Bleak Falls Barrow haat ik het meest, omdat ik 'm al zo vaak heb gedaan. Dan wordt het gewoon zo saai.
Dat heb ik met het begin van Oblivion.quote:Op zondag 14 april 2013 11:14 schreef Luciusmalfidus het volgende:
Ik haat het begin altijd. Moet je eerst weer wat klooien in Riverwood, Bleak Falls Barrow, en je eerste draak verslaan. Bleak Falls Barrow haat ik het meest, omdat ik 'm al zo vaak heb gedaan. Dan wordt het gewoon zo saai.
Dan is deze mod wat voor jou.quote:Op zondag 14 april 2013 11:14 schreef Luciusmalfidus het volgende:
quote:Misery and despair have haunted you all your life. Just when you thought it couldn't get any worse, you've been arrested and thrown in the dungeons. Your trial was supposed to be weeks ago, only nobody has come for you. It's been so long since seeing daylight you no longer know what month it is anymore. The dungeon is cold, damp, and worse still, you're running out of food. At least you have that leak in the wall for water. It seems as though you've been forgotten, soon to rot away and die. The eight have forsaken you! Or... have they?
Live Another Life provides an alternative means to start the game for those who do not wish to go through the lengthy intro sequence at Helgen. You will be given the opportunity to choose your race and then choose a new life for your character to lead. A wide variety of choices will be available. What you choose will have a lasting impact, so choose carefully or the gods may forsake you again!
Holy crap ja, Oblivion.. Die kansloze speech aan het begin en vervolgens die hele stoet die je ophield om door die kerker heen te rushen... Al met al duurt de "tutorial" in skyrim echter een stuk langer heb ik het idee..quote:Op zondag 14 april 2013 11:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat heb ik met het begin van Oblivion.
Elke keer van te voren denken ok nu niet vergeten om ff te saven vlak voor ik de sewers uit ga.
En het dan iedere keer weer vergeten.
Beginstuk van Oblivion heb ik minstens 50x gedaan ofzo.
Van Skyrim maar 1x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |