Dude je haalt nog steeds gereformeerden en katholieken door elkaar. Katholieken doen maar wat, vragen om vergiffenis op zondag en gaan weer verder met folkloristische rituelen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:26 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee mijn geest is gewoon helder... ik word niet verblind door witte rook..
Geloven... prima... maar gewoon vanaf je 18e... dan ben je van alle problemen met kinderen af...
En kunnen ze als ze zelf kunnen nadenken, beslissen wat ze willen...
En wat zie ik overal..? zodra ze een jaar of 18 zijn, gaan ze uit huis en kijken ze nooit weer om naar de kerk...
Kuisheid, armoede? Goed, op intellectueel vlak staan ze als kritisch te boek geloof ik, maar dat lijkt me alleen maar positief als paus.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:27 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Jezuïeten staan nou bepaald niet bekend om hun nederigheid. Franciscanen dus wel, en daarom ben ik blij dat deze nieuwe paus met zijn naam in ieder geval heeft aangegeven dat hij de denkwijze van de Franciscanen onderschrijft.
Ik hoop gewoon op verandering/verbetering in de kerk en de eerste tekenen zijn niet negatief.
De Jezuïeten hebben helaas ook nogal de naam ernstig hypocriet te zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kuisheid, armoede? Goed, op intellectueel vlak staan ze als kritisch te boek geloof ik, maar dat lijkt me alleen maar positief als paus.
Ik haal niets door elkaar.. ik heb het over alle religieuze clubs...quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Dude je haalt nog steeds gereformeerden en katholieken door elkaar. Katholieken doen maar wat, vragen om vergiffenis op zondag en gaan weer verder met folkloristische rituelen.
Het zijn net mensenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:30 schreef HetKlusKonijn het volgende:
De Jezuïeten hebben helaas ook nogal de naam ernstig hypocriet te zijn.
twitter:Pritt twitterde op woensdag 13-03-2013 om 21:27:52Hey Videla. Ken je me nog? Ik jou wel. http://t.co/tLkmiBZ3V0 reageer retweet
Ach rot op mens. Jouw soort is bijna net zo erg als de kindermisbruikers waartegen je tekeer gaat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:18 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat echt he...?
Onschuldige weerloze kinderen misbruiken en dan zeggen: yeah whatever....
Er is geen enkel bewijs voor die aantijging, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:32 schreef Falco het volgende:
Haha dat van Videla kon natuurlijk niet missen
Jouw soort..?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:35 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ach rot op mens. Jouw soort is bijna net zo erg als de kindermisbruikers waartegen je tekeer gaat.
Oh, my god, think of the children and the puppies.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:43 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jouw soort..?
Je hebt echt geen idee waar je over praat he...KINDEREN... die horen te spelen ipv betrokken te worden bij religie en op zondag niet vies te mogen worden...
En dan zwijg ik nog maar over de rest van alle "ongelukjes" die binnenskamers blijven..
Dat volwassen mensen maar doen waar ze zin in hebben, daar zit ik niet mee...
Dat was dan ook waarschijnlijk de enige grote verandering waar op gedoeld werd...quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:44 schreef Ferdo het volgende:
Toch wel bijzonder dat er van zijn 256 voorgangers er geen één Franciscus heette. Het is in de katholieke wereld toch bepaald geen weinig voorkomende naam.
Enkel openbare basisscholen zou een stuk warmere sociale samenleving creeren naar mijn idee.. ja..quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:45 schreef HiZ het volgende:
[..]
Oh, my god, think of the children and the puppies.
Zullen we meteen ook het internet maar afsluiten en alle scholen? Want als je met kinderen wil werken dan moet je wel pedo zijn.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Lijkt me alleen maar positief. Een paus past enige nederigheid in deze tijden.
fixedquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:48 schreef remlof het volgende:
Maar goed, het is weer een homohater dus:
Jorge Mario Bongolio
Ik weet best wat ik moet zeggen; en dat is dat mensen zoals jij niks positiefs aan de wereld toevoegen met jullie gezeik. Jullie krijgen zelfs niet-katholieken zover dat ze de Paus in bescherming gaan nemen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:48 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Enkel openbare basisscholen zou een stuk warmere sociale samenleving creeren naar mijn idee.. ja..
En verder kun je wel zielig lopen doen....
Maar als je niet weet wat je moet zeggen, zeg dan niets...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |