Is Dennis van Tellingen je vriend?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zit nu te fappen op het tellertje van het aantal vrienden dat ik heb.
Ik heb zijn verzoek vriendelijk geweigerd.quote:
De mayo zat stiekem aan het servetquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
En hoe vaker ik met een servet over mijn haar ging, des te meer mayo leek er in te gaan zitten.
WTF. Normaal ben ik heel beschaafd. En ladylike. Enzo.
ECHT!
Wat ga je doen om hem persoonlijk te bedanken?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo echt wel!
Ik heb hem nogmaals held genoemd dat hij zorgde voor de bierploppen.
Hem op een voetstuk plaatsen!quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat ga je doen om hem persoonlijk te bedanken?
Ja, Ik kan me misselijk vreten bij de BK, na een uur ehb ik standaard weer honger.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voelde het toch jonguh
En ik zag het daarna, aan mijn vingers en servet
Hadden jullie ook zo'n honger na de film trouwens?
Ik had echt meer moeten eten bij de BK!
Kan je er anders niet bij?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hem op een voetstuk plaatsen!
Waar hij hoort!
Ja want jij bent zo lang, anders kun je hem niet eens zoenenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hem op een voetstuk plaatsen!
Waar hij hoort!
Gmtaquote:
BIERquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo echt wel!
Ik heb hem nogmaals held genoemd dat hij zorgde voor de bierploppen.
Geeft niet, mijn insteek was wat vunziger.quote:
Ja ik durfde t woord pijpen en greys niet in 1 zin te gebruikenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geeft niet, mijn insteek was wat vunziger.
Greys, heb jij laatst je broeks pijpen opgetrokken ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja ik durfde t woord pijpen en greys niet in 1 zin te gebruiken
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Greys, heb jij laatst je broeks pijpen opgetrokken ?
Fb topic met t filmpje gezien, mensen vragen naar de nagellakmeisjesquote:
Haha, dat komt door die foto he.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Fb topic met t filmpje gezien, mensen vragen naar de nagellakmeisjes
Foktv komt graag een keer langsquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:38 schreef Greys het volgende:
Stefan, kom je ook een keer op maandag sjoelen?
Dan kan je mijn giraffepose zien
Ja, komt je toyboy ook sjoelen dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie mij subtiel het onderwerp veranderen...![]()
Die van de Pathé dusquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:41 schreef Stefan het volgende:
Greys deed er een kwartier over om 3 jassen op te bergen, nu weten we waarom er later bier was
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar waren o.a. Cosmo en de Disney meneer ook bij.
Of maak ik het nu alleen maar erger?
Ik gok dat ie liever met jou sjoelt dan met mij... maar da's echt een gokjequote:
Ik denk t niet, mijn gaydar ging alleen af bij juicyhilquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gok dat ie liever met jou sjoelt dan met mij... maar da's echt een gokje![]()
Gelukkig leidt Mono's wilde pose hem dan afquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gok dat ie liever met jou sjoelt dan met mij... maar da's echt een gokje![]()
Ja die sjoelt ook sekseh!quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig leidt Mono's wilde pose hem dan af
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk t niet, mijn gaydar ging alleen af bij juicyhil
Sta ik al twee keerquote:
Oh dat is niet alleen copyright info ...quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeeeeeelemaal naar beneden scrollen hier
Nee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:38 schreef SiIk het volgende:
Sjoelen
Heeft Bart eigenlijk ook een sjoeltafel?
stifdquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
stam + t dus kofschip dus jack in de box. Stift.
Voor de goede orde, het was absoluut niet negatief bedoeld he. Maatje van mij komt uit Rotterdam en hij doet soms van die tiepetjes, dat is dan zeg maar jouw accent maar dan vertienvoudigd, daar moest ik aan denken en van binnen een beetje grinnikenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Toen ik gister Fendy voor het eerst ontmoette was een van de eerste dingen die hij zei (in de Burger King, terwijl er mayo in mijn haar zat...) "Ik had niet verwacht dat je zó'n accent zou hebben". Zelf vind ik het altijd reuze meevallen...
()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |