dat kan ook nog.quote:
Scherp +1quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:33 schreef Fendy het volgende:
[..]
Je moet het ook opdrinken, niet op je lens smeren.
Wie nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom moest je lachen toen je wist wie ik was
Omdat ook jij heel anders was dan ik mij had voorgesteldquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom moest je lachen toen je wist wie ik was
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:35 schreef Stefan het volgende:
Meest opmerkelijk was dat RenRen naar haar vriendje riep die niet reageerde op zn echte naam maar pas toen ze zijn username door de zaak schreeuwde
Zo?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ook jij heel anders was dan ik mij had voorgesteld
Meest opmerkelijk was dat RenRen naar haar vriendje riep die niet reageerde op zn echte naam maar pas toen ze zijn username door de zaak schreeuwde
Ja, dat was wel een beetje chanant.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:35 schreef Stefan het volgende:
Dat kan ik helaas van jullie niet zeggen, de rode loper gewoon skippen omdat er media stondquote:
wat dacht je te verwachten?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ook jij heel anders was dan ik mij had voorgesteld
wat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:35 schreef Stefan het volgende:
Een fiets, natuurlijk. Gekkie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat dacht je te verwachten?
Meer uhm stoerheid ofzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat dacht je te verwachten?
Op het eind, toen Ren wilde weten of je naar huis wildequote:
galaxy-broekquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:44 schreef Stefan het volgende:
Vrijdag in FOK!tv
Nagelmeisje en een ander meisje doen liev
[ afbeelding ]
quote:
En matchende nagels! Maar die staan hier ook niet op.quote:
Stoerheid is voor mensen die iets te compenseren hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meer uhm stoerheid ofzo![]()
Ik vond je er lievvig uitzien.
Dus op FOK! heb je iets te compenseren?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Stoerheid is voor mensen die iets te compenseren hebben.
Hij was niet roodquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas van jullie niet zeggen, de rode loper gewoon skippen omdat er media stond
Fiets is dus eigenlijk het tegenovergestelde van jou dusquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meer uhm stoerheid ofzo![]()
Ik vond je er lievvig uitzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |