Ja, komt je toyboy ook sjoelen dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie mij subtiel het onderwerp veranderen...![]()
Die van de Pathé dusquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:41 schreef Stefan het volgende:
Greys deed er een kwartier over om 3 jassen op te bergen, nu weten we waarom er later bier was
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar waren o.a. Cosmo en de Disney meneer ook bij.
Of maak ik het nu alleen maar erger?
Ik gok dat ie liever met jou sjoelt dan met mij... maar da's echt een gokjequote:
Ik denk t niet, mijn gaydar ging alleen af bij juicyhilquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gok dat ie liever met jou sjoelt dan met mij... maar da's echt een gokje![]()
Gelukkig leidt Mono's wilde pose hem dan afquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gok dat ie liever met jou sjoelt dan met mij... maar da's echt een gokje![]()
Ja die sjoelt ook sekseh!quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig leidt Mono's wilde pose hem dan af
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk t niet, mijn gaydar ging alleen af bij juicyhil
Sta ik al twee keerquote:
Oh dat is niet alleen copyright info ...quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeeeeeelemaal naar beneden scrollen hier
Nee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:38 schreef SiIk het volgende:
Sjoelen
Heeft Bart eigenlijk ook een sjoeltafel?
stifdquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
stam + t dus kofschip dus jack in de box. Stift.
Voor de goede orde, het was absoluut niet negatief bedoeld he. Maatje van mij komt uit Rotterdam en hij doet soms van die tiepetjes, dat is dan zeg maar jouw accent maar dan vertienvoudigd, daar moest ik aan denken en van binnen een beetje grinnikenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Toen ik gister Fendy voor het eerst ontmoette was een van de eerste dingen die hij zei (in de Burger King, terwijl er mayo in mijn haar zat...) "Ik had niet verwacht dat je zó'n accent zou hebben". Zelf vind ik het altijd reuze meevallen...
()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |