PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat zijn nu je silverteams dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit redelijk wat overlap in
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:10 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe paus is nu echt bekend btw. Boeit vast niemand, dus maar in spoilerWat slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Jij vindt het lelijke teams?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stop nou eens met Tim86 in zijn kont te kruipen. Vindt hij vast niet lekker.
Ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij vindt het lelijke teams?
Moet het altijd op zo'n manier gezegd worden? Als je te positief bent is het niet goed maar als je te negatief bent ook nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stop nou eens met Tim86 in zijn kont te kruipen. Vindt hij vast niet lekker.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:10 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe paus is nu echt bekend btw. Boeit vast niemand, dus maar in spoilervi grapjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met die ene heb ik dus nog niet gespeeld, al ken ik de meeste spelers goed genoeg om te weten dat hij bazig zal zijn. Momenteel is die andere 4-2-2-2 met Mlapa mijn favoriet, maar die 3-5-2 met Casta is het ook heeeeeel lang geweest. Omdat ik momenteel liever met 4-2-2-2 speel met silvers komen de andere teams er wat minder aan te pas. Misschien alleen nog een keer een team met wingers maken met IF Lukaku in de punt, maar dan moet ik weer andere shit opofferen..quote:
Op de tradepilequote:Op woensdag 13 maart 2013 20:11 schreef ThadCastle het volgende:
Waar is IF Alessandrini en IF Pogba?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met die ene heb ik dus nog niet gespeeld, al ken ik de meeste spelers goed genoeg om te weten dat hij bazig zal zijn. Momenteel is die andere 4-2-2-2 met Mlapa mijn favoriet, maar die 3-5-2 met Casta is het ook heeeeeel lang geweest. Omdat ik momenteel liever met 4-2-2-2 speel met silvers komen de andere teams er wat minder aan te pas. Misschien alleen nog een keer een team met wingers maken met IF Lukaku in de punt, maar dan moet ik weer andere shit opofferen..
neequote:Op woensdag 13 maart 2013 20:15 schreef detennismaster het volgende:
Bergoglio
[..]
[ afbeelding ]
Proto en Kouyate heb je al dan
neuh. Naja, makkelijk wel, maar veel nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:17 schreef Djeetje het volgende:
Als figurant in een reclame verdien je ook pittig makkelijk geld.
Als je dan je Bentekaku team verkoopt en in je Castaignosteam Kanu, Kanu en Padt doet kan je het doen. Maar je vindt het dus niks dus laat maar.quote:
Teveel offersquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als je dan je Bentekaku team verkoopt en in je Castaignosteam Kanu, Kanu en Padt doet kan je het doen. Maar je vindt het dus niks dus laat maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |