abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124085742
feyenoord 1 punt achter op no 1: alle supporters in juichstemming
psv 1 punt achter op no 1: lijkt wel een begrafenis hier
pi_124086299
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:48 schreef BlueRoom het volgende:
Het verschil is dat bij Feyenoord in de selectie het plezier er vanaf druipt en dat bij PSV iedereen sjagrijnig is en de hoop al heeft opgegeven. Als ze weer met een positief gevoel gaan ballen, dan kunnen ze gewoon kampioen worden. Ze zullen wel moeten dit jaar, want na de leegloop komende zomer kan het wel weer een jaar of twee duren voor ze een kampioenswaardige selectie bijelkaar hebben.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:06:54 #128
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_124086435
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:48 schreef BlueRoom het volgende:
Omdat Feyenoord met een matige selectie ver boven verwachting presteert.
Terwijl PSV momenteel onder verwachting presteert.
pi_124086714
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 01:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik laat me kennen? Ik vind het op z'n zachtst gezegd schandalig dat een club die zo enorm veel miljoenen in de selectie heeft mogen pompen met zo'n verdediging speelt en inmiddels een partij of 7 heeft verloren. Als ik dan kijk naar Feyenoord en Ajax die het op een heel andere wijze aanpakken en dan nog zo meedoen dan kijk ik daar met een jaloers gevoel naar, ja. Het is haast knap te noemen met zulke investeringsmogelijkheden deze selectie te hebben, en deze plaats op de ranglijst in te nemen.
Dat is alweer iets anders. Ik vind dat je je laat kennen door jezelf al zo te laten gaan na een sponsor filmpje waar, in principe, niks aan de hand is.
Dat het nu goed gaat bij Feyenoord en Ajax , geeft nog geen garantie voor de toekomst. Sterker nog, vorig jaar zat Ajax in de shit qua media aandacht, en ze wisten kampioen te worden... ;)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_124087031
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Dat is alweer iets anders. Ik vind dat je je laat kennen door jezelf al zo te laten gaan na een sponsor filmpje waar, in principe, niks aan de hand is.
Dat het nu goed gaat bij Feyenoord en Ajax , geeft nog geen garantie voor de toekomst. Sterker nog, vorig jaar zat Ajax in de shit qua media aandacht, en ze wisten kampioen te worden... ;)
Dat Ajax dat lukte was volledig te danken aan de uiterst kundige manier waarop de Boer een muur op wist te werpen tussen de selectie en de rest van Ajax, waar het probleem speelde. Het probleem bij PSV zit hem niet bij het bestuur, maar binnen de selectie waarbij Advocaat een negatieve sleutelrol speelt. Dat is het grote verschil en als PSV dat niet heel snel (lees: dit weekend) weet te keren, dan zakken ze af naar plaats 4.

En eigenlijk hoop ik dat dat gebeurt en dat er dan door Sanders echt voor een andere lijn wordt gekozen. Ik word liever de komende drie jaar geen kampioen, maar dat we wel het respect van onze tegenstanders en vooral ons zelfrespect terugwinnen met een herkenbare selectie met winnaars die lol hebben in het spel, dan dat ik dit jaar kampioen word en dat deze lijn met zeurpieten en calimero's wordt voortgezet.
pi_124087195
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:22 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Dat Ajax dat lukte was volledig te danken aan de uiterst kundige manier waarop de Boer een muur op wist te werpen tussen de selectie en de rest van Ajax, waar het probleem speelde. Het probleem bij PSV zit hem niet bij het bestuur, maar binnen de selectie waarbij Advocaat een negatieve sleutelrol speelt. Dat is het grote verschil en als PSV dat niet heel snel (lees: dit weekend) weet te keren, dan zakken ze af naar plaats 4.

En eigenlijk hoop ik dat dat gebeurt en dat er dan door Sanders echt voor een andere lijn wordt gekozen. Ik word liever de komende drie jaar geen kampioen, maar dat we wel het respect van onze tegenstanders en vooral ons zelfrespect terugwinnen met een herkenbare selectie met winnaars die lol hebben in het spel, dan dat ik dit jaar kampioen word en dat deze lijn met zeurpieten en calimero's wordt voortgezet.
Je moest mijn laatste zin niet al te serieus nemen. Was gewoon een lekkermakertje ;) Maar verder heb je gelijk ja. Ik betaal liever mijn (bijna) 300 eurootjes dat 5e of 6e wordt, maar er plezier in heeft en altijd zijn best doet, dan aan deze troep. Dat heb ik al eens gezegd, en zal ik blijven zeggen. Tijd voor een grote schoonmaak.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_124087797
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:22 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Ik word liever de komende drie jaar geen kampioen, maar dat we wel het respect van onze tegenstanders en vooral ons zelfrespect terugwinnen met een herkenbare selectie met winnaars die lol hebben in het spel, dan dat ik dit jaar kampioen word en dat deze lijn met zeurpieten en calimero's wordt voortgezet.
Begrijpelijke nostalgische reactie maar als PSV de komende drie jaren niet een keer kampioen weet te worden zakt de club echt af naar subtop. Voor Maher waren er al investeerders van buitenaf nodig omdat het geld op is. Spelers in de huidige selectie zijn gekocht met het oog op een kampioenselftal en doorverkoop, maar als je geen kampioen weet te worden schrijf je vele miljoenen af. Strootman zou nog voor een leuk bedrag verkocht kunnen worden waarschijnlijk maar verder bezit de huidige selectie niet veel exceptioneel talent. Spelers als Toivonen die hun contract uit willen dienen en niks opleveren zijn ook dodelijk voor een gezond financieel beleid.

Feyenoord heeft een geweldige jeugdopleiding wat de redding van de club is geweest, maar PSV heeft deze strohalm niet.
Land of the free. Home of the brave.
pi_124087851
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 21:20 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Daar ben ik niet jaloers op, die hebben gewoon geluk. Die wij helaas niet meer hebben.
_O_

Hahahahaha.
pi_124088146
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:43 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Begrijpelijke nostalgische reactie maar als PSV de komende drie jaren niet een keer kampioen weet te worden zakt de club echt af naar subtop. Voor Maher waren er al investeerders van buitenaf nodig omdat het geld op is. Spelers in de huidige selectie zijn gekocht met het oog op een kampioenselftal en doorverkoop, maar als je geen kampioen weet te worden schrijf je vele miljoenen af. Strootman zou nog voor een leuk bedrag verkocht kunnen worden waarschijnlijk maar verder bezit de huidige selectie niet veel exceptioneel talent. Spelers als Toivonen die hun contract uit willen dienen en niks opleveren zijn ook dodelijk voor een gezond financieel beleid.

Feyenoord heeft een geweldige jeugdopleiding wat de redding van de club is geweest, maar PSV heeft deze strohalm niet.
PSV is financieel veel gezonder dan Feyenoord toen ze in de problemen kwamen. PSV begroot geen CL meer en draait volgend jaar gewoon zwarte cijfers. Geen probleem dus. Het enige waar ze de komende jaren voor moeten zorgen is dat ze het geld dat ze verdienen met spelers die ze verkopen weer goed investeren. Met een betere scouting en een beter visie op de eigen jeugd is dat gewoon op te lossen. PSV hoeft de komende drie jaar echt geen kampioen te worden. Feyenoord is veel langer uit de top weggeweest en daar waren de problemen veel en veel groter. Die zijn er ook weer bovenop en dat komt echt niet alleen door wat toevalstreffers uit de jeugd.

PSV komt er wel bovenop. Als ze tenminste toe durven te geven dat deze selectie compleet uit balans is. En dan heb ik het niet over slechte verdedigers, dan heb ik het over mentaliteit, een strategisch plan en de juiste spelers voor je systeem. Het uitgangspunt dat je een selectie wilt maken met de beste spelers uit je competitie, aangevuld met wat eigen jeugd als die er klaar voor is, zou een winnende strategie kunnen zijn. Realistischer als denken dat je met vrijwel volledig eigen jeugd Europa weer kunt gaan bestormen.

Ik zeg: alle rotte appels verkopen. Strootman weg voor 12/14 miljoen, Ola weg voor 3, Willems weg voor 3 met een doorverkoop, Pieters een schop onder zijn reet geven, Matavz op laten bokken, Derijck, Bouma en Marcelo weg.

Voor al het geld dat dan binnenkomt 2 centrale verdedigers kopen die willen winnen met een positieve instelling. Een rechtsback halen en de rest met eigen jeugd opvangen en het geld op de spaarrekening voor exceptionele talenten die echt iets toevoegen aan wat er al staat.
pi_124088312
Zonder verkopen draait PSV echt niet gewoon zwarte cijfers hoor.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_124088321
Strootman en Lens bij Oranje
Zoet, Willems, Wijnaldum en Locadia bij Jong Oranje
Toivonen morgen basis
pi_124088370
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:57 schreef Chase_Utley het volgende:
Zonder verkopen draait PSV echt niet gewoon zwarte cijfers hoor.
Wel degelijk. Dit jaar niet, volgend jaar wel.
pi_124088418
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:53 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

PSV is financieel veel gezonder dan Feyenoord toen ze in de problemen kwamen. PSV begroot geen CL meer en draait volgend jaar gewoon zwarte cijfers. Geen probleem dus. Het enige waar ze de komende jaren voor moeten zorgen is dat ze het geld dat ze verdienen met spelers die ze verkopen weer goed investeren. Met een betere scouting en een beter visie op de eigen jeugd is dat gewoon op te lossen. PSV hoeft de komende drie jaar echt geen kampioen te worden. Feyenoord is veel langer uit de top weggeweest en daar waren de problemen veel en veel groter. Die zijn er ook weer en dat komt echt niet alleen door wat toevalstreffers uit de jeugd.
Dat is ook waar ik op doelde, het is een grote gok om dure spelers uit de Eredivisie te kopen en er van uit te gaan dat je deze met winst weer kunt doorverkopen. Strootman is de enige die ik kan bedenken waar buitenlandse clubs interesse in zouden hebben. Wijnaldum bijvoorbeeld heeft zijn talent niet waargemaakt en je mag blij zijn als je quitte draait op zo'n speler.

De huidige technische staf is ook niet capabel genoeg gebleken om op kwaliteit te scouten buiten de Eredivisie. Voor elke speler die wordt verkocht komt er een speler met minder kwaliteit voor terug. Scouten in de Eredivisie is niet meer rendabel omdat de hele markt is verziekt door Brands die overal de hoofdprijs neerlegt.
Land of the free. Home of the brave.
pi_124088471
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:53 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

PSV is financieel veel gezonder dan Feyenoord toen ze in de problemen kwamen. PSV begroot geen CL meer en draait volgend jaar gewoon zwarte cijfers. Geen probleem dus. Het enige waar ze de komende jaren voor moeten zorgen is dat ze het geld dat ze verdienen met spelers die ze verkopen weer goed investeren. Met een betere scouting en een beter visie op de eigen jeugd is dat gewoon op te lossen. PSV hoeft de komende drie jaar echt geen kampioen te worden. Feyenoord is veel langer uit de top weggeweest en daar waren de problemen veel en veel groter. Die zijn er ook weer bovenop en dat komt echt niet alleen door wat toevalstreffers uit de jeugd.

PSV komt er wel bovenop. Als ze tenminste toe durven te geven dat deze selectie compleet uit balans is. En dan heb ik het niet over slechte verdedigers, dan heb ik het over mentaliteit, een strategisch plan en de juiste spelers voor je systeem. Het uitgangspunt dat je een selectie wilt maken met de beste spelers uit je competitie, aangevuld met wat eigen jeugd als die er klaar voor is, zou een winnende strategie kunnen zijn. Realistischer als denken dat je met vrijwel volledig eigen jeugd Europa weer kunt gaan bestormen.

Ik zeg: alle rotte appels verkopen. Strootman weg voor 12/14 miljoen, Ola weg voor 3, Willems weg voor 3 met een doorverkoop, Pieters een schop onder zijn reet geven, Matavz op laten bokken, Derijck, Bouma en Marcelo weg.

Voor al het geld dat dan binnenkomt 2 centrale verdedigers kopen die willen winnen met een positieve instelling. Een rechtsback halen en de rest met eigen jeugd opvangen en het geld op de spaarrekening voor exceptionele talenten die echt iets toevoegen aan wat er al staat.
VI melde eerder dit seizoen toch echt dat PSV in de financiële shit zat als ze geen CL haalde.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 13:03:31 #140
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124088499
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

VI melde eerder dit seizoen toch echt dat PSV in de financiële shit zat als ze geen CL haalde.
Misschien in 2014 wel, daar lijkt hij het over te hebben
pi_124088569
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:59 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Wel degelijk. Dit jaar niet, volgend jaar wel.
Met dit beleid ben je juist nog steeds afhankelijk van verkopen. Daar is niets mis mee, maar ik denk dan als de verkopen tegenvallen het heel moeilijk wordt om zwarte cijfers te draaien. Maar we zullen zien.
pi_124088598
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:01 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dat is ook waar ik op doelde, het is een grote gok om dure spelers uit de Eredivisie te kopen en er van uit te gaan dat je deze met winst weer kunt doorverkopen. Strootman is de enige die ik kan bedenken waar buitenlandse clubs interesse in zouden hebben. Wijnaldum bijvoorbeeld heeft zijn talent niet waargemaakt en je mag blij zijn als je quitte draait.
Wijnaldum hoeft helemaal niet weg. Ik ben er van overtuigd dat Wijnaldum deels niet rendeert omdat hij zich niet thuis voelt in de negatieve sfeer. Wijnaldum is een gevoelsmens die zelf weinig invloed heeft op de sfeer, maar er wel heel veel last van heeft dat er zo'n negatievelingen rondlopen. Bij Feyenoord speelde hij de sterren van de hemel en de laatste weken doet hij het ook echt niet heel slecht. Ik zou hem graag zien met andere spelers om hem heen.

quote:
De huidige technische staf is ook niet capabel genoeg is gebleken om op kwaliteit te scouten buiten de Eredivisie. Voor elke speler die wordt verkocht komt er een speler met minder kwaliteit voor terug. Scouten in de Eredivisie is niet meer rendabel omdat de hele markt is verziekt door Brands die overal de hoofdprijs neerlegt.
Mwaa. In Hiljemark heb ik vertrouwen. Die gaat volgend jaar denk ik wel een bijdrage leveren. Hutchinson is op het middenveld ook gewoon Eredivisie-top. Eigenlijk is buiten de eredivisie alleen Marcelo een miskoop gebleken. Al speelt die ook bij vlagen topwedstrijden tegen bepaalde types tegenstanders.

Maar inderdaad ze zijn allemaal minder dan hun voorganger. Dat geldt ook voor de eredivisie-aanwinsten. Niet zo gek, gelet op het feit dat de eredivisie zienderogen achteruit gaat en spelers van het kaliber Dzudszak nu ook door niet-Nederlandse clubs al veel eerder worden opgepikt.
pi_124088627
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zal best dat ze dat gemeld hebben, maar het is gewoon niet waar.
pi_124088645
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:06 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Wijnaldum hoeft helemaal niet weg. Ik ben er van overtuigd dat Wijnaldum deels niet rendeert omdat hij zich niet thuis voelt in de negatieve sfeer. Wijnaldum is een gevoelsmens die zelf weinig invloed heeft op de sfeer, maar er wel heel veel last van heeft dat er zo'n negatievelingen rondlopen. Bij Feyenoord speelde hij de sterren van de hemel en de laatste weken doet hij het ook echt niet heel slecht. Ik zou hem graag zien met andere spelers om hem heen.

[..]

Mwaa. In Hiljemark heb ik vertrouwen. Die gaat volgend jaar denk ik wel een bijdrage leveren. Hutchinson is op het middenveld ook gewoon Eredivisie-top. Eigenlijk is buiten de eredivisie alleen Marcelo een miskoop gebleken. Al speelt die ook bij vlagen topwedstrijden tegen bepaalde types tegenstanders.

Maar inderdaad ze zijn allemaal minder dan hun voorganger. Dat geldt ook voor de eredivisie-aanwinsten. Niet zo gek, gelet op het feit dat de eredivisie zienderogen achteruit gaat en spelers van het kaliber Dzudszak nu ook door niet-Nederlandse clubs al veel eerder worden opgepikt.
Nee
pi_124088658
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:07 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat beter dan iemand die elke dag op de club is?
pi_124088661
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Misschien in 2014 wel, daar lijkt hij het over te hebben
Dankzij de Murdoch deal waarschijnlijk 2013 al, maar 2014 zeker. Dat waren de afspraken met de gemeenteraad en Sanders heeft meerdere malen laten weten dat ze voorlopen op die afspraken.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 13:08:48 #147
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124088682
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:07 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Bel Genee even
pi_124088714
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee
Daarom was 3/4 van de aanhang over de rooie omdat hun grote jeugdtalent naar 'de concurrent' overstapte? Het collectieve geheugen van Feyenoord-supporters is slecht, dat wist ik al, maar nu praat je gewoon poep.
pi_124088746
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:09 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Daarom was 3/4 van de aanhang over de rooie omdat hun grote jeugdtalent naar 'de concurrent' overstapte? Het collectieve geheugen van Feyenoord-supporters is slecht, dat wist ik al, maar nu praat je gewoon poep.
Leroy Fer, die speelde baas bij Feyenoord. Wijnaldum deed gewoon leuk mee. Al was het de derde keeper geweest, dan was de zelfde reactie er geweest. Overstappen op zo'n manier doe je niet, dat heeft niks met de kwaliteiten van die speler te maken. maar blijven dromen gozer.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2013 13:11:36 ]
pi_124088793
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:08 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Dankzij de Murdoch deal waarschijnlijk 2013 al, maar 2014 zeker. Dat waren de afspraken met de gemeenteraad en Sanders heeft meerdere malen laten weten dat ze voorlopen op die afspraken.
ik ben benieuwd naar de komende jaarverslagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')