abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 maart 2013 @ 21:11:52 #101
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_124064481
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:33 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat ze in ieder geval niet moeten doen is al die media die in de nek hijgt. Ze hebben toch zo'n kampioenszenuwen? Zorg dan dat ze een beetje ontzien worden.
PSV TV zou ik niet zien als 'media'.
  donderdag 14 maart 2013 @ 21:14:17 #102
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_124064623
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 21:11 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

PSV TV zou ik niet zien als 'media'.
Je ziet dat er toch ook fotografen rondlopen?
Al met al vind ik het op zijn zachtst gezegd nogmaals stompzinnig dat op deze fase zoiets op de agenda staat. Als er echt zo'n kampioenszenuwen zijn fix je toch wat met die sponsors.
Dit, dus.
pi_124064656
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2013 21:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je ziet dat er toch ook fotografen rondlopen?
Al met al vind ik het op zijn zachtst gezegd nogmaals stompzinnig dat op deze fase zoiets op de agenda staat. Als er echt zo'n kampioenszenuwen zijn fix je toch wat met die sponsors.
Waar maak je je druk om zeg :') pff
  donderdag 14 maart 2013 @ 21:16:11 #104
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_124064703
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 21:15 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om zeg :') pff
Ben je gek. Laptopje op schoot, biertje naast me verbazen over dit soort onzin. Maar m'n hartslag gaat geen puntje omhoog, ben maar niet bang.
Dit, dus.
pi_124064776
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2013 21:16 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ben je gek. Laptopje op schoot, biertje naast me verbazen over dit soort onzin. Maar m'n hartslag gaat geen puntje omhoog, ben maar niet bang.
Ah dan is het goed, het zou zonde zijn om hier boos over te zijn en minder boos op de prestaties van PSV.
  donderdag 14 maart 2013 @ 21:18:55 #106
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_124064844
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2013 21:17 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ah dan is het goed, het zou zonde zijn om hier boos over te zijn en minder boos op de prestaties van PSV.
Ze kunnen eigenlijk weinig goeds meer doen bij me. Jaloers kijkend naar hoe de directe concurrent de zaakjes op orde heeft.
Dit, dus.
pi_124064886
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2013 21:18 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ze kunnen eigenlijk weinig goeds meer doen bij me. Jaloers kijkend naar hoe de directe concurrent de zaakjes op orde heeft.
Daar ben ik niet jaloers op, die hebben gewoon geluk. Die wij helaas niet meer hebben.
pi_124065644
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 21:20 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Daar ben ik niet jaloers op, die hebben gewoon geluk. Die wij helaas niet meer hebben.
Inderdaad. En straks is het weer andersom. Je laat je wel kennen Bdam
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 14 maart 2013 @ 22:15:48 #109
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_124068030
quote:

[..]

Ik ben het er wel mee eens dat zij hun zaken beter op orde hebben. Er heerst veel meer rust en zijn bezig met één ding: kampioen worden. Bij ons is het al weken gezeik met verschillende incidenten in en vooral om het veld, tegenstrijdige berichten over Cocu en Faber, gezeik rondom de gemeentedeal, spelers die flink uit vorm zijn. De pers duikt hier uiteraard watertandend op en blaast de boel nog wat verder op, wat de druk bijna onhoudbaar maakt en alles weer versterkt. Een negatieve spiraal waardoor ik geen rekening meer houd met een kampioenschap.
pi_124068153
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:15 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ik ben het er wel mee eens dat zij hun zaken beter op orde hebben. Er heerst veel meer rust en zijn bezig met één ding: kampioen worden. Bij ons is het al weken gezeik met verschillende incidenten in en vooral om het veld, tegenstrijdige berichten over Cocu en Faber, gezeik rondom de gemeentedeal, spelers die flink uit vorm zijn. De pers duikt hier uiteraard watertandend op en blaast de boel nog wat verder op, wat de druk bijna onhoudbaar maakt en alles weer versterkt. Een negatieve spiraal waardoor ik geen rekening meer houd met een kampioenschap.
Ach. Na dit weekend staan we weer gewoon bovenaan.
pi_124068391
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:15 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Achja, als je verliest is er ineens van alles mis, week geleden was alles nog zo goed en nu zouden Cocu, Faber, vBommel verkeerd ingelicht zijn etc. Moet er telkens om lachen, al die berichten, maar als Feyenoord een keer gaat verliezen zul je zien dat Immers en Mathijsen de slachtoffer zijn idem dito bij alle andere clubs. Ik maak me er iig geen zorgen om, gewoon van wedstrijd naar wedstrijd kijken. Nu gewoon RKC verslaan, wedstrijd is uitverkocht dus heb er al zin _O_
pi_124069067
quote:

[..]

:D _O-
  vrijdag 15 maart 2013 @ 01:48:30 #113
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_124078295
quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2013 21:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik laat me kennen? Ik vind het op z'n zachtst gezegd schandalig dat een club die zo enorm veel miljoenen in de selectie heeft mogen pompen met zo'n verdediging speelt en inmiddels een partij of 7 heeft verloren. Als ik dan kijk naar Feyenoord en Ajax die het op een heel andere wijze aanpakken en dan nog zo meedoen dan kijk ik daar met een jaloers gevoel naar, ja. Het is haast knap te noemen met zulke investeringsmogelijkheden deze selectie te hebben, en deze plaats op de ranglijst in te nemen.
Dit, dus.
pi_124078608
quote:

[..]

quote:
14s.gif Op donderdag 14 maart 2013 21:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

:')
  vrijdag 15 maart 2013 @ 06:04:20 #115
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_124079878
De supporters van PSV gedragen zich als makke schapen. Het bestuur maakt hun club langzaam maar zeker kapot maar niemand doet iets.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 06:06:29 #116
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_124079881
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:17 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Ach. Na dit weekend staan we weer gewoon bovenaan.
Ik dacht van niet! PSV wordt weer geen kampioen dit jaar. De pleuris gaat uitbreken bij jullie.

Bovendien, ik gun iedereen het kampioenschap behalve PSV.
pi_124080094
Ik ben zo teleurgesteld op dit psv. Elk begin van het seizoen heb ik hoge verwachtingen maar het lijkt ook dit jaar weer verloren te gaan.

Ik zal mijn verwachtingspatroon voor de komende jaren bijstellen want ik denk dat het nog jaren gaat duren voordat ze weer kampioen worden.
Nothing to see here, carry on
pi_124080144
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 07:10 schreef RijstNatie het volgende:
Ik ben zo teleurgesteld op dit psv. Elk begin van het seizoen heb ik hoge verwachtingen maar het lijkt ook dit jaar weer verloren te gaan.

Ik zal mijn verwachtingspatroon voor de komende jaren bijstellen want ik denk dat het nog jaren gaat duren voordat ze weer kampioen worden.
Mocht psv het dit jaar niet halen (cl voetbal) dan is een kampioenschap niet eens zo belangrijk. Ga jij en alle andere fans zeer magere jaren tegemoet.
pi_124080432
Gezien de thuiswedstrijden van PSV tegen Zwolle en VVV durf ik niet eens meer te voorspellen dat ze zaterdag van RKC gaan winnen :') :') :') ;( ;( ;( zou zomaar een gelijkspelletje kunnen worden
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_124080475
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 07:58 schreef TLC het volgende:
Gezien de thuiswedstrijden van PSV tegen Zwolle en VVV durf ik niet eens meer te voorspellen dat ze zaterdag van RKC gaan winnen :') :') :') ;( ;( ;( zou zomaar een gelijkspelletje kunnen worden
Als we morgen niet eens overtuigend kunnen winnen kunnen we het net zo goed opgeven.
pi_124081537
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 06:06 schreef Oldie57 het volgende:

[..]

Ik dacht van niet! PSV wordt weer geen kampioen dit jaar. De pleuris gaat uitbreken bij jullie.

Bovendien, ik gun iedereen het kampioenschap behalve PSV.
Ik gun iedereen een fijn leven, behalve azijnzeikers zoals jij. Zo gunnen we allemaal iemand iets wel of niet, maar waarom denk je dat jouw mening over PSV voor iemand belangrijk is?
pi_124082988
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:19 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Ik gun iedereen een fijn leven, behalve azijnzeikers zoals jij. Zo gunnen we allemaal iemand iets wel of niet, maar waarom denk je dat jouw mening over PSV voor iemand belangrijk is?
Ach, ik maak me er niet meer druk om. Zulke mensen staan zuur in het leven, kan je niks aan doen.
pi_124083016
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ach, ik maak me er niet meer druk om. Zulke mensen staan zuur in het leven, kan je niks aan doen.
True, maar dat soort mensen hoop je alleen maar meer dat PSV kampioen wordt :P
pi_124083119
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

True, al snap ik goed dat niemand dit PSV het kampioenschap gunt. Zelfs ik als supporter vraag me af of ze niet beter 4e kunnen worden zodat er tenminste eens een keer flink geschopt wordt in de organisatie.

Waar is het swingende PSV dat vanuit een gesloten verdediging kon domineren (eerste jaren Hiddink)? Of het PSV waarvan je wist dat het ergens wel ging scoren en dat ze toch geen goal tegen gingen krijgen (latere jaren Hiddink+Koeman)? Waar zijn de spelers waarvan de spelvreugde afdruipt, zelfs als het ingetogen mensen zijn (Park, Lee, Farfan, Salcido, Affelay)?

Ik mis PSV. Hebben we eindelijk een selectie met in potentie topvoetballers en een goed aangeschreven trainer, zijn het allemaal azijnzeikers die niet voor elkaar door het vuur lijken te willen gaan. Gasten die OF alleen met zichzelf bezig zijn, OF niet in staat zijn om op een positieve manier een wedstrijd in te gaan.

Ik mis Alex.
pi_124084242
Cavani mogelijk naar Real Madrid. Dat is mooi. Snel even video van PSV-Napoli en Napoli-PSV opsturen naar Barca.

Zijn we Marcelo ook kwijt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')