PSV TV zou ik niet zien als 'media'.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat ze in ieder geval niet moeten doen is al die media die in de nek hijgt. Ze hebben toch zo'n kampioenszenuwen? Zorg dan dat ze een beetje ontzien worden.
Je ziet dat er toch ook fotografen rondlopen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:11 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
PSV TV zou ik niet zien als 'media'.
Waar maak je je druk om zegquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je ziet dat er toch ook fotografen rondlopen?
Al met al vind ik het op zijn zachtst gezegd nogmaals stompzinnig dat op deze fase zoiets op de agenda staat. Als er echt zo'n kampioenszenuwen zijn fix je toch wat met die sponsors.
Ben je gek. Laptopje op schoot, biertje naast me verbazen over dit soort onzin. Maar m'n hartslag gaat geen puntje omhoog, ben maar niet bang.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om zegpff
Ah dan is het goed, het zou zonde zijn om hier boos over te zijn en minder boos op de prestaties van PSV.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben je gek. Laptopje op schoot, biertje naast me verbazen over dit soort onzin. Maar m'n hartslag gaat geen puntje omhoog, ben maar niet bang.
Ze kunnen eigenlijk weinig goeds meer doen bij me. Jaloers kijkend naar hoe de directe concurrent de zaakjes op orde heeft.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah dan is het goed, het zou zonde zijn om hier boos over te zijn en minder boos op de prestaties van PSV.
Daar ben ik niet jaloers op, die hebben gewoon geluk. Die wij helaas niet meer hebben.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze kunnen eigenlijk weinig goeds meer doen bij me. Jaloers kijkend naar hoe de directe concurrent de zaakjes op orde heeft.
Inderdaad. En straks is het weer andersom. Je laat je wel kennen Bdamquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar ben ik niet jaloers op, die hebben gewoon geluk. Die wij helaas niet meer hebben.
Ik ben het er wel mee eens dat zij hun zaken beter op orde hebben. Er heerst veel meer rust en zijn bezig met één ding: kampioen worden. Bij ons is het al weken gezeik met verschillende incidenten in en vooral om het veld, tegenstrijdige berichten over Cocu en Faber, gezeik rondom de gemeentedeal, spelers die flink uit vorm zijn. De pers duikt hier uiteraard watertandend op en blaast de boel nog wat verder op, wat de druk bijna onhoudbaar maakt en alles weer versterkt. Een negatieve spiraal waardoor ik geen rekening meer houd met een kampioenschap.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar ben ik niet jaloers op, die hebben gewoon geluk. Die wij helaas niet meer hebben.
Ach. Na dit weekend staan we weer gewoon bovenaan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens dat zij hun zaken beter op orde hebben. Er heerst veel meer rust en zijn bezig met één ding: kampioen worden. Bij ons is het al weken gezeik met verschillende incidenten in en vooral om het veld, tegenstrijdige berichten over Cocu en Faber, gezeik rondom de gemeentedeal, spelers die flink uit vorm zijn. De pers duikt hier uiteraard watertandend op en blaast de boel nog wat verder op, wat de druk bijna onhoudbaar maakt en alles weer versterkt. Een negatieve spiraal waardoor ik geen rekening meer houd met een kampioenschap.
Achja, als je verliest is er ineens van alles mis, week geleden was alles nog zo goed en nu zouden Cocu, Faber, vBommel verkeerd ingelicht zijn etc. Moet er telkens om lachen, al die berichten, maar als Feyenoord een keer gaat verliezen zul je zien dat Immers en Mathijsen de slachtoffer zijn idem dito bij alle andere clubs. Ik maak me er iig geen zorgen om, gewoon van wedstrijd naar wedstrijd kijken. Nu gewoon RKC verslaan, wedstrijd is uitverkocht dus heb er al zinquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:15 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens dat zij hun zaken beter op orde hebben. Er heerst veel meer rust en zijn bezig met één ding: kampioen worden. Bij ons is het al weken gezeik met verschillende incidenten in en vooral om het veld, tegenstrijdige berichten over Cocu en Faber, gezeik rondom de gemeentedeal, spelers die flink uit vorm zijn. De pers duikt hier uiteraard watertandend op en blaast de boel nog wat verder op, wat de druk bijna onhoudbaar maakt en alles weer versterkt. Een negatieve spiraal waardoor ik geen rekening meer houd met een kampioenschap.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik laat me kennen? Ik vind het op z'n zachtst gezegd schandalig dat een club die zo enorm veel miljoenen in de selectie heeft mogen pompen met zo'n verdediging speelt en inmiddels een partij of 7 heeft verloren. Als ik dan kijk naar Feyenoord en Ajax die het op een heel andere wijze aanpakken en dan nog zo meedoen dan kijk ik daar met een jaloers gevoel naar, ja. Het is haast knap te noemen met zulke investeringsmogelijkheden deze selectie te hebben, en deze plaats op de ranglijst in te nemen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Inderdaad. En straks is het weer andersom. Je laat je wel kennen Bdam
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Inderdaad. En straks is het weer andersom. Je laat je wel kennen Bdam
Ik dacht van niet! PSV wordt weer geen kampioen dit jaar. De pleuris gaat uitbreken bij jullie.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:17 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ach. Na dit weekend staan we weer gewoon bovenaan.
Mocht psv het dit jaar niet halen (cl voetbal) dan is een kampioenschap niet eens zo belangrijk. Ga jij en alle andere fans zeer magere jaren tegemoet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:10 schreef RijstNatie het volgende:
Ik ben zo teleurgesteld op dit psv. Elk begin van het seizoen heb ik hoge verwachtingen maar het lijkt ook dit jaar weer verloren te gaan.
Ik zal mijn verwachtingspatroon voor de komende jaren bijstellen want ik denk dat het nog jaren gaat duren voordat ze weer kampioen worden.
Als we morgen niet eens overtuigend kunnen winnen kunnen we het net zo goed opgeven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:58 schreef TLC het volgende:
Gezien de thuiswedstrijden van PSV tegen Zwolle en VVV durf ik niet eens meer te voorspellen dat ze zaterdag van RKC gaan winnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zou zomaar een gelijkspelletje kunnen worden
Ik gun iedereen een fijn leven, behalve azijnzeikers zoals jij. Zo gunnen we allemaal iemand iets wel of niet, maar waarom denk je dat jouw mening over PSV voor iemand belangrijk is?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 06:06 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Ik dacht van niet! PSV wordt weer geen kampioen dit jaar. De pleuris gaat uitbreken bij jullie.
Bovendien, ik gun iedereen het kampioenschap behalve PSV.
Ach, ik maak me er niet meer druk om. Zulke mensen staan zuur in het leven, kan je niks aan doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:19 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ik gun iedereen een fijn leven, behalve azijnzeikers zoals jij. Zo gunnen we allemaal iemand iets wel of niet, maar waarom denk je dat jouw mening over PSV voor iemand belangrijk is?
True, maar dat soort mensen hoop je alleen maar meer dat PSV kampioen wordtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ach, ik maak me er niet meer druk om. Zulke mensen staan zuur in het leven, kan je niks aan doen.
True, al snap ik goed dat niemand dit PSV het kampioenschap gunt. Zelfs ik als supporter vraag me af of ze niet beter 4e kunnen worden zodat er tenminste eens een keer flink geschopt wordt in de organisatie.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ach, ik maak me er niet meer druk om. Zulke mensen staan zuur in het leven, kan je niks aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |