SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mortaxx op 14-03-2013 18:54:37 ]
Minstens zo zinnig als uw bijdrage, beste ZG.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Bedankt voor deze bijdrage, Keukendrol.
Weet je waar jij eens mee moet ophouden, ontzettende keukendrol dat je bent?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:35 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Minstens zo zinnig als uw bijdrage, beste ZG.
Ik ben reuze benieuwd, witte chinees.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:38 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Weet je waar jij eens mee moet ophouden, ontzettende keukendrol dat je bent?
Wop wop wop.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:39 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ik ben reuze benieuwd, witte chinees.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:55 schreef T3hTommay het volgende:
Ik voel me echt een waardeloze VI hooligan nu, maar weet iemand nog in welke uitzending Johan "Mensen met een mening zijn er niet zo veel van, presentators genoeg" zei?!
Jouw tonatie is of ik midden in een McGrath-film zit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:04 schreef DrDentz het volgende:
Johan krijgt een rechtszaak en Gijpie een rechtse
McGrathquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Jouw tonatie is of ik midden in een McGrath-film zit.
Volgens mij wordt het tussenpaus Andries Jonker totdat Louis weer tijd over heeft.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze hebben een nieuwe Paus! Zou het Louis zijn?
Jouw tonatie is of ik midden in een McGrath-film zit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kunnen we het herhalen misschien?
Nu vraag ik me af van wie jij familie bent!quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:28 schreef Arn0 het volgende:
Als je johannes_vermeer nu ook al kwalijk gaat nemen dat hij historisch besef heeft.
Dan kun je hier beter een kleuter laten posten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:28 schreef Arn0 het volgende:
Als je johannes_vermeer nu ook al kwalijk gaat nemen dat hij historisch besef heeft.
Nee jou'n jasje is leuk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:28 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Jouw tonatie is of ik midden in een McGrath-film zit.
Hier in Vaticaanstad ligt mijn hart.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:29 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
ALOYSIUS I IS DE PAUSNAAM DIE IK GEKOZEN HEB!
quote:
Dat moet absoluut mogelijk zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kunnen we het herhalen misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |