Best hur dankje,quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Prima! met jou?
ik moet weg, ga geen nieuwe openen.
Alvast succes en plezier gewenst voor dit aankomend weekendquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:18 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond.
Ik heb een selectie schilderijen en tekeningen gemaakt, tekeningen ingelijst en m'n portfoliomap aangevuld. Ik ben er klaar voor, zaterdag en zondag.
Daar ben je vroeg bijquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alvast succes en plezier gewenst voor dit aankomend weekend
Liever te vroeg dan te laat. Ik ga niet de fout in met iemand die waarschijnlijk ook prima een wanted-poster kan tekenen met als beloning een mooi zelfportret voor degene die mij aan een boom hangt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar ben je vroeg bij. Maar, dank je
.
Jij hebt een heel raar beeld van mijquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Liever te vroeg dan te laat. Ik ga niet de fout in met iemand die waarschijnlijk ook prima een wanted-poster kan tekenen met als beloning een mooi zelfportret voor degene die mij aan een boom hangt.
Een beetje raar, maar wel lekker. Rivella Samzzquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt een heel raar beeld van mij.
waarom ben jij zo sipquote:
Ik sta aan de kant van de weg op de A1 bij Muiden met een kapotte rembekrachtiger.. Ik ben aan het wachten tot ze me wegslepen.quote:
wtf...quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:00 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik sta aan de kant van de weg op de A1 bij Muiden met een kapotte rembekrachtiger.. Ik ben aan het wachten tot ze me wegslepen.Nja, ik leef nog, dacht dat ik bijna doodging net.
Expositie weer?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:18 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond.
Ik heb een selectie schilderijen en tekeningen gemaakt, tekeningen ingelijst en m'n portfoliomap aangevuld. Ik ben er klaar voor, zaterdag en zondag.
3 Optredens, de eerste had ik al gemist, dus geen idee, de 2e was nogal rommelig, maar de 3e (headliner) maakte wel veel goedquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:33 schreef -Engel- het volgende:
@TB
@Faxie.... hoe was het lastminute concert?
mjaquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
3 Optredens, de eerste had ik al gemist, dus geen idee, de 2e was nogal rommelig, maar de 3e (headliner) maakte wel veel goedWel een beetje kort maarja...
Wat heb je gezien? En wat is het volgende concert waar je naartoe gaat?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
3 Optredens, de eerste had ik al gemist, dus geen idee, de 2e was nogal rommelig, maar de 3e (headliner) maakte wel veel goedWel een beetje kort maarja...
Last minute even naar Antwerpen gegaan. 'Enemies' math-rock uit Ierland. En daarvoor 'Croupier' die samen met Enemies toerde. Maar die speelden niet echt strak.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je gezien? En wat is het volgende concert waar je naartoe gaat?
Baroeg naar Long Distance Calling ga ik ook naar toequote:Op woensdag 13 maart 2013 20:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Last minute even naar Antwerpen gegaan. 'Enemies' math-rock uit Ierland. En daarvoor 'Croupier' die samen met Enemies toerde. Maar die speelden niet echt strak.
Volgende? ...
Weet niet, misschien vrijdag naar de Worm, maar denk het niet want poolavond waarschijnlijk. Misschien zaterdag naar Trix in Antwerpen voor drone/ambient van Dirk Serries en nog ene. En binnenkort Long Distance Calling in de Baroeg
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben zelfs vergeten hoe je eruit ziet.
gvd,had ik nu maar een televisie.. Dan had ik vast een hele gevatte opmerking kunnen maken nu..quote:
M? Niet degene die ik denk toch? Want die had je gemist zag ik op FBquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm en ik maar denken dat je in je nopjes zou zijn omdat ik M zover had gekregen mee te gaan.
Daar heb je een tv voor nodig?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:58 schreef screwloose het volgende:
[..]
gvd,had ik nu maar een televisie.. Dan had ik vast een hele gevatte opmerking kunnen maken nu..
Nee fax, mijn vriendin begint ook met een Mquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
M? Niet degene die ik denk toch? Want die had je gemist zag ik op FB
Fuck me, ik ben echt te lang weggeweest. We hebben het over watertornado?quote:
Yes idd.... en hoe lang is te langquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:00 schreef screwloose het volgende:
GVD, ik ben blijkbaar te lang weggeweest!
[..]
Fuck me, ik ben echt te lang weggeweest. We hebben het over watertornado?
Lekker ventjequote:Op woensdag 13 maart 2013 20:58 schreef screwloose het volgende:
[..]
gvd,had ik nu maar een televisie.. Dan had ik vast een hele gevatte opmerking kunnen maken nu..
Ook, maar ik weet niet wat er allemaal geheim is, wat er publiek geheim is en wat ik wel kan zeggen hier.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm en ik maar denken dat je in je nopjes zou zijn omdat ik M zover had gekregen mee te gaan.
Topic loopt nog geen jaar hequote:Op woensdag 13 maart 2013 21:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Yes idd.... en hoe lang is te lang
Want ik ken je niet als Relatie SC user ... en ik post hier al vanaf 2010
Lekkere boio! Ik kom ff buurten!quote:
Alles is wel geheim eigenlijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ook, maar ik weet niet wat er allemaal geheim is, wat er publiek geheim is en wat ik wel kan zeggen hier.
Onkruid vergaat niet. Hoe is t met jouquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:02 schreef screwloose het volgende:
[..]
Lekkere boio! Ik kom ff buurten!
How is it?
Baas gaat morgen weg, dus moest shit vandaag voor hem afmaken na werktijd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen..... maar waarom 11 uur?
Maar is een leuke meid, Muhahaha. Gevat en bijdehand als het nodig is.quote:
Nou ja behalve mn lelijke kup overleef ik het wel! Ik ben echt benieuwd men! Zelfde vrouw, huis etc?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet. Hoe is t met jou
Ben duidelijk niet lang genoeg in haar buurt gewezen zijn gebenne.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar is een leuke meid, Muhahaha. Gevat en bijdehand als het nodig is.
Kup?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:05 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nou ja behalve mn lelijke kup overleef ik het wel! Ik ben echt benieuwd men! Zelfde vrouw, huis etc?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar is een leuke meid, Muhahaha. Gevat en bijdehand als het nodig is.
Kup of Kop ja.quote:
Ja, jij hing om SiIk haar bevallige kontje.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben duidelijk niet lang genoeg in haar buurt gewezen zijn gebenne.
Naja als het wat credits etc. oplevertquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Baas gaat morgen weg, dus moest shit vandaag voor hem afmaken na werktijd.
Ik denk nog steeds elke keer aan ons bij dit nummer hoor:quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:07 schreef screwloose het volgende:
[..]
Kup of Kop ja.
Maar wel nieuw vrouw en nieuw huis dus! Dus alles lekker ga ik vanuit?
WT, wat is dat voor zin?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben duidelijk niet lang genoeg in haar buurt gewezen zijn gebenne.
Tjah, de komende maanden zal het nog wel veel vaker gaan gebeuren. Ben benieuwd wanneer ik het weer kan innen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Naja als het wat credits etc. oplevert
Hahaah geeeeniaal. Jammer dat de tc dood is..quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds elke keer aan ons bij dit nummer hoor:
Nieuw huis, wel nice ja. Geen vrouw. Al hoop ik er nu een aan de haak te slaan.![]()
Ligt eraan hoe overwerken bij jullie geregeld is.....quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tjah, de komende maanden zal het nog wel veel vaker gaan gebeuren. Ben benieuwd wanneer ik het weer kan innen.
TC mag niet meer genoemd worden in de topics he. Dus ik zie je daar wel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:10 schreef screwloose het volgende:
[..]
Hahaah geeeeniaal. Jammer dat de tc dood is..![]()
Maar dat aan de hoak slaan gaat jou wel lukken met die lekkere lokken van je.![]()
Weet het vrouwvolk hier eigenlijk wel hoe lekker je bent?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
TC mag niet meer genoemd worden in de topics he. Dus ik zie je daar wel.
Ach, we zien het wel.
Hoe is het met jou? Vrouw, kinderen, auto, huis?
Kom maar slaan, danquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds elke keer aan ons bij dit nummer hoor:
Nieuw huis, wel nice ja. Geen vrouw. Al hoop ik er nu een aan de haak te slaan.![]()
Jij zou toch wel de eerste moeten zijn die daar begrip voor op zou moeten kunnen brengen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, jij hing om SiIk haar bevallige kontje.
Ik gaat er zo hene!quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
TC mag niet meer genoemd worden in de topics he. Dus ik zie je daar wel.
Ach, we zien het wel.
Hoe is het met jou? Vrouw, kinderen, auto, huis?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:17 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik gaat er zo hene!
Ja alles lekker, vrouw = 1000 de shit, kinderen schop ik altijd als ze in de weg lopen en mn wagen heb ik net verkocht! Marktplaats aan het afstruinen als een malle nu!
Tot zo op wat niet genoemd mag worden!
Monoloogquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:17 schreef twi het volgende:
[..]
Het is meestal nogal een dialoog hier...
Het soort tussen maximaal 2 personen bedoel ik dan...quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:17 schreef twi het volgende:
[..]
Het is meestal nogal een dialoog hier...
Ik vind dat SiIk beter assets heeft dan haar kont.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij zou toch wel de eerste moeten zijn die daar begrip voor op zou moeten kunnen brengen.
Twitwitwitwi!quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Het soort tussen maximaal 2 personen bedoel ik dan...
Klopt, ze heeft nu namelijk een grote kaneelstok.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dat SiIk beter assets heeft dan haar kont.
Maar ik kan het je niet kwalijk nemen.
Hoe was het gisterenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé daar schattiewattie van me!
Erg aardig, maar las dat je haar hebt proberen te hosselen. Jouw type? Niet het mijne dus dat zou best kunnenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twitwitwitwi!
Wat vond je van het meisje van gister?
Nee, ik niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ben je er achter? Waar ben je nu weer over aan het klagen?
Ja eigenlijk heel kort mezelf volgevroten aan vieze bende terwijl ik geen honger had toen wat bier, toen nog een biertje voor jou toen bus naar huis, tussentijds uitgestapt om even te "luchten" daarna gelijk nog effe door naar mijn werk om rustig te zitten en om nog effe wat regelen en toen weer naar huis.quote:
I know.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt, ze heeft nu namelijk een grote kaneelstok.
Ze is best wel mijn type. Niet zo vrouwelijk, blond, sportief.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:23 schreef twi het volgende:
[..]
Erg aardig, maar las dat je haar hebt proberen te hosselen. Jouw type? Niet het mijne dus dat zou best kunnen
Geen idee. Ben zelden te laatquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:25 schreef twi het volgende:
Hoe krijgen vrouwen het eigenlijk voor elkaar om ons mannen altijd te laten wachten? Sta ik weer op tijd -maar dus veel te vroeg- te koukleumen in de parkeergarage van de IKEA...
Tietenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:25 schreef twi het volgende:
Hoe krijgen vrouwen het eigenlijk voor elkaar om ons mannen altijd te laten wachten? Sta ik weer op tijd -maar dus veel te vroeg- te koukleumen in de parkeergarage van de IKEA...
Tof tofquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja eigenlijk heel kort mezelf volgevroten aan vieze bende terwijl ik geen honger had toen wat bier, toen nog een biertje voor jou toen bus naar huis, tussentijds uitgestapt om even te "luchten" daarna gelijk nog effe door naar mijn werk om rustig te zitten en om nog effe wat regelen en toen weer naar huis.
Bij mijn zusje is het een vast gegeven dus ik zeg dat ik om 2 uur kom en dan arriveer ik gewoon om half 3 bij wijze van. Works like a charm. (en zelfs dan moet ik soms nog wachtenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:25 schreef twi het volgende:
Dan had je nog een keer moeten bellen over hoe het wasquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het leukste van de avond was eigenlijk jou bellen.
wowquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het leukste van de avond was eigenlijk jou bellen.
Wat een domme vraag, Muurquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
wowdus niets gemist, elke avond als ik samzz kan bellen is een betere avond?
haha idd.quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:57 schreef Cue_ het volgende:
Helaas is dat wat onmogelijk.. nouja kan wel, maar dan zal ie je ook niet meer betalen
Ik was een paar dagen terug snipverkoudenquote:Op donderdag 14 maart 2013 07:58 schreef Cue_ het volgende:
En ik ben sinds gister verkouden aan t worden
virtueel? misschien heb ik wel wraak genomen op al die keer dat je bitchy tegen me was. beetje door je buurt gelopen, als je naar buiten moest langs gelopen en in je nek gehoest enzo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:00 schreef Cue_ het volgende:
Dan mag ik hopen dat t hier ook snel gaat!
Je hebt me virtueel aangestoken!!
Die reis heb jij er echt niet voor over.. Hoe nasty ik dan ook mag zijnquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:11 schreef Murdera het volgende:
virtueel? misschien heb ik wel wraak genomen op al die keer dat je bitchy tegen me was. beetje door je buurt gelopen, als je naar buiten moest langs gelopen en in je nek gehoest enzo.
De wraak van Mur gaat ver.
denk je dat ik iets beters te doen heb?quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die reis heb jij er echt niet voor over.. Hoe nasty ik dan ook mag zijn
Misschien moet je op vakantie gaanquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:03 schreef Barbusse het volgende:
'morningTis heerlijk shitweer vandaag
quote:
quote:
Zo cutequote:
MIJN SC.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:17 schreef E.B.A.H. het volgende:
Jouw SC?Sowieso homie jeweetz. Murdera.
We zijn niet gekquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:19 schreef Murdera het volgende:
MIJN SC.
En iedereen die anders wil beweren mag me op komen zoeken om hem te claimen..
quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
MIJN SC.
Mijn status ontleen ik aan mijn grote leuter en heerlijke kontje. Dus dat hoeft niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als jij daar je status uit wil halen.. ga je gang m'n jong
quote:
Ik heb je backquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
MIJN SC.
Come at us fagsquote:
Holmaatalert! Holmaatalert! Holmaatalert!quote:
Jaloezie.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holmaatalert! Holmaatalert! Holmaatalert!
Ik klap je hol met een spijkerknuppel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holmaatalert! Holmaatalert! Holmaatalert!
Die grote leuter is zinloos als je hem alleen gebruikt om te zeiken natuurlijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn status ontleen ik aan mijn grote leuter en heerlijke kontje. Dus dat hoeft niet.![]()
[..]![]()
My life is empty en devoid of meaning nowquote:
Lijkt me evident, mijn beste.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die grote leuter is zinloos als je hem alleen gebruikt om te zeiken natuurlijk.
Ik spuug op je mafketel, met je MIJN SC.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
MIJN SC.
Zit in de auto.quote:
Hij is ook wel speciaal.. alleen niet positief speciaalquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:52 schreef ook_gek het volgende:
Ze hebben in je jeugd verteld dat je "speciaal" was
Vervelend stofje? Wolk ZyklonB zal je bedoelen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik spuug op je mafketel, met je MIJN SC.
Er is niks van je bij!
Jij bent als een vervelend stof wolkje in de hoek van de kamer, meer niet!
Ze hebben in je jeugd verteld dat je "speciaal" was. Dat is allemaal gelogen! Ze wilde voorkomen dat je je zelf niks aan zal doen.
Wilde ze hem dood hebben?quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:52 schreef ook_gek het volgende:
Ze wilde voorkomen dat je je zelf niks aan zal doen.
Wie niet. Iedereen haat me.quote:
Sluit je dan gewoon op in huis.. word je er ook niet mee geconfronteerdquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:57 schreef Murdera het volgende:
Wie niet. Iedereen haat me.
Ik wou dat iedereen gewoon kon zien hoe lief ik was. Maar iedereen die ik aanspreek reageert raar, kijkt raar naar me. Terwijl ik zoveel te bieden heb. Niemand kan het gewoon zien.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is ook wel speciaal.. alleen niet positief speciaal
--> * <-- dit en niet meer dan dit ben jij in deze SCquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vervelend stofje? Wolk ZyklonB zal je bedoelen.![]()
Ik zal mij dat zeer goed kunnen indenken ja!!quote:
Je vergeet dat je een heel goed vriendje kan zijn en dat het allemaal de schuld is van de vrouwen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wou dat iedereen gewoon kon zien hoe lief ik was. Maar iedereen die ik aanspreek reageert raar, kijkt raar naar me. Terwijl ik zoveel te bieden heb. Niemand kan het gewoon zien.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niemand bro? BRO? NIEMAND? Ik ben gekwetst.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU2quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je vergeet dat je een heel goed vriendje kan zijn en dat het allemaal de schuld is van de vrouwen.
Tegan!? KT?!quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU2
Ojaquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je vergeet dat je een heel goed vriendje kan zijn en dat het allemaal de schuld is van de vrouwen.
Nein Fraulein.quote:
En jullie helpen me niet. Ik heb geen professionele hulp nodig, maar jullie zijn gewoon allemaal gemeen tegen me.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:00 schreef ook_gek het volgende:
Oh ja, je hebt zoveel te bieden!!
Je kan het niet benoemen, maar je hebt zoveel te bieden!
Zeur niet, mutsquote:
En jullie begrijpen mij niet!quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
En jullie helpen me niet. Ik heb geen professionele hulp nodig, maar jullie zijn gewoon allemaal gemeen tegen me.
ik snap jouw gezins situatie niet helemaal.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:08 schreef Cue_ het volgende:
Zie net dat m'n ma en broer facebookvriendjes zijn. Dus dan zal ze sowieso wel van z'n verloving afweten.. opluchting
Het nationale forum voor het gezelligequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Iets met dat m'n broer zich steeds meer afzondert van t gezin / familiequote:Op donderdag 14 maart 2013 10:11 schreef Murdera het volgende:
ik snap jouw gezins situatie niet helemaal.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het nationale forum voor het gezellige
[ afbeelding ]Fail mbt spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom op fok vermelden?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met dat m'n broer zich steeds meer afzondert van t gezin / familie
Geen idee, zeg ook niet dat het fout is. Maar verbaas me soms over wat mensen allemaal op fok dumpen.quote:
Ik heb geeneens een spoiler geselecteerd, geen idee waarom deze erbij staatquote:
Het is geen geheim. Dusja, zie het probleem niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:16 schreef ook_gek het volgende:
Geen idee, zeg ook niet dat het fout is. Maar verbaas me soms over wat mensen allemaal op fok dumpen.
Net als jij nu dat deels doet over je gezin situatie.
Je klikte eropquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een spoiler geselecteerd, geen idee waarom deze erbij staat
Omdat ik er naar vroeg? Bovendien was het 1 zinnetje, waar je echt bijzonder weinig uit kan herleiden, en ik snap nu een beetje het idee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen idee, zeg ook niet dat het fout is. Maar verbaas me soms over wat mensen allemaal op fok dumpen.
Net als jij nu dat deels doet over je gezin situatie.
Hoi Samzz, een hele goedemorgen.quote:
Ah ok., Nouja bij sommige dingen heb ik dat ook wel, soms ook als ik mn eigen posts terug lees, maar bij dit? neuh.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:21 schreef ook_gek het volgende:
Nou nou nou mensen mensen toch! Er is geen probleem hoor.
Wat ik zeg, ik verbaas mij soms wat mensen allemaal op fok droppen. En dit was ook zo een momentje vind ik, al valt het heel erg mee vergeleken wat je vaker ziet. Dus daarom dacht ik, vraag er eens om. Niks meer hoor.
Peace bitches!
Halloquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoi Samzz, een hele goedemorgen.
Lekker geslapen?
Haha zo vatte ik het ook niet op hoor, maar dacht.. jij vraagt/geeft je mening.. ik reageer eropquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:21 schreef ook_gek het volgende:
Nou nou nou mensen mensen toch! Er is geen probleem hoor.
Wat ik zeg, ik verbaas mij soms wat mensen allemaal op fok droppen. En dit was ook zo een momentje vind ik, al valt het heel erg mee vergeleken wat je vaker ziet. Dus daarom dacht ik, vraag er eens om. Niks meer hoor.
Peace bitches!
Is het erg als ik KA1 leuk vond?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:25 schreef Barbusse het volgende:
Awesome!!!
"Henceforth I will be known as...... The Motherfucker"![]()
![]()
![]()
KA1?quote:
Kick Assquote:
Briljante film was datquote:
Ik ga een double-bill houden zodra deel 2 uitkomtquote:
Goed idee!quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga een double-bill houden zodra deel 2 uitkomtMet de eerste had ik een paar mensen meegesleurd naar de bios die helemaal niks om superheldenfilms geven. Die hadden zoiets van "oke oke, voor deze keer gaan we mee". Kwamen compleet flabbergasted uit de bios lopen
![]()
Vaker verschrikkelijk dan briljant, imo. Ik heb er helemaal niks mee...quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nicholas Cage is òf briljant òf verschrikkelijk slecht. In Kick-ass was hij briljant![]()
[ afbeelding ]
De laatste tijd wel ja, das waar...quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vaker verschrikkelijk dan briljant, imo. Ik heb er helemaal niks mee...
En mij Sean Conneryquote:
Ik vind DiCaprio anders één van de beste acteurs van zijn generatie.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:00 schreef Izzit het volgende:
[..]
Samzz, het gaat om acteerprestaties, niet of de acteur in kwestie er lekker uitziet
Ik heb Kick-Ass 2 al gelezen, het ziet er niet naar uit of ze zich erg nauw aan het verhaal houden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:25 schreef Barbusse het volgende:
Awesome!!!
"Henceforth I will be known as...... The Motherfucker"![]()
![]()
![]()
De Cage is altijd geweldigquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nicholas Cage is òf briljant òf verschrikkelijk slecht. In Kick-ass was hij briljant![]()
[ afbeelding ]
Leonardo is een van de beste acteurs van dit moment.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:00 schreef Izzit het volgende:
[..]
Samzz, het gaat om acteerprestaties, niet of de acteur in kwestie er lekker uitziet
Ik wacht wel met lezen tot na de filmquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Kick-Ass 2 al gelezen, het ziet er niet naar uit of ze zich erg nauw aan het verhaal houden.
Is ook niet zo raar, want het is vrij onmogelijk om te verfilmen zonder volwassenenrating te krijgen.
LOSING HIS SHITquote:[..]
De Cage is altijd geweldig
Zonder meer waar.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind DiCaprio anders één van de beste acteurs van zijn generatie.
Jij mag Leonardo zeggen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leonardo is een van de beste acteurs van dit moment.
Kan niet wachten op deze:quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leonardo is een van de beste acteurs van dit moment.
Waarom zou ik zijn voornaam niet mogen typen?quote:
Dan zal ik niks verklappen. Ik kijk echter wel uit naar de film.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wacht wel met lezen tot na de film
[..]
LOSING HIS SHIT
Ik had ook gehoord dat er een Hitgirl album zou komen, stond in een interview met de makers/schrijver in Empire. Ben benieuwdquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zal ik niks verklappen. Ik kijk echter wel uit naar de film.
Alleen jammer dat jim Carrey er in zit. Hij gedraagt zich in niks als het personage wat hij moet spelen.
Ook stond er achter in dat het deel 3 van 5 was. Hit-Girl is deel 2, moet ik nog lezen. Daarna komen er dus nog 2 delen uit kennelijk.
BEES, NO NOT THE BEES!
Hit-Girl 1 tot 5 is al uitgekomen, zal binnenkort wel in één deel verschijnen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had ook gehoord dat er een Hitgirl album zou komen, stond in een interview met de makers/schrijver in Empire. Ben benieuwd
#mustbuyquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hit-Girl 1 tot 5 is al uitgekomen, zal binnenkort wel in één deel verschijnen.
Mee eens, ik heb hem in zijn titanic tijd genegeerd omdat hij zo gehyped werd door zijn uiterlijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind DiCaprio anders één van de beste acteurs van zijn generatie.
Hit-Girl 5 kwam vorige maand uit, kostte 5 dollar (wtf?) en verkocht bijna 40.000 issues.quote:
Maar ik ben een vrouw, dus ik mag acteurs alleen maar leuk vinden om hun uiterlijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens, ik heb hem in zijn titanic tijd genegeerd omdat hij zo gehyped werd door zijn uiterlijk.
Maar het is gewoon echt een hele goede acteur.
Dat mag ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik ben een vrouw, dus ik mag acteurs alleen maar leuk vinden om hun uiterlijk.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik ben een vrouw, dus ik mag acteurs alleen maar leuk vinden om hun uiterlijk.
Sinds wannneer?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:21 schreef Samzz het volgende:
Maar zo oppervlakkig ben ik dus niet, ik vind Leo vooral tof omdat hij gewoon een geweldig acteur is.
Is dat die ene die compleet ontspoord is?quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nic Cage heeft zijn zoon naar Superman vernoemt, Kal-El Cage. Wat een baas.
Bazenkind.quote:
Nee, zijn jongste.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat die ene die compleet ontspoord is?
Die kiest alleen ook te vaak kutfilms uit, zoals Total Recallquote:
Zeg ik dat dan? Ik zeg 'ik vind', niet 'feit is'. Lastig he, lezen.quote:
Nou enormquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:31 schreef Samzz het volgende:
Zeg ik dat dan? Ik zeg 'ik vind', niet 'feit is'. Lastig he, lezen.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:21 schreef Samzz het volgende:
omdat hij gewoon een geweldig acteur is.
Post dan ook de gehele quote waar gewoon ik vind staat. Zeiksnor.quote:
Je zegt omdat je hem een tof vind omdat hij "een geweldige acteur is" dat is taal technisch niet correct.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Post dan ook de gehele quote waar gewoon ik vind staat. Zeiksnor.
Wat kan mij dat schelen. Ik vind hem een goede acteur, dat lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zegt omdat je hem een tof vind omdat hij "een geweldige acteur is" dat is taal technisch niet correct.
Ik vind het een goede filmquote:
Ik vond hem ook erg tof jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een goede film. En sja, niemand heeft het eeuwige leven.
Dat was me toch een bizarre filmquote:
een van mijn favo filmsquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was me toch een bizarre filmIn Bruges was ook tof
Ralph Fiennesquote:
al veel gelezen maar ik durf niet te kijken, bang dat ik er geen fuck aan vind.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was me toch een bizarre filmIn Bruges was ook tof
Geen idee waar het precies over gaat maar iets zelf maken en er geen fuck van begrijpen is altijd funnehquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:31 schreef Murdera het volgende:
Ho-ly-fuck.
Net de film gekeken, nouja, wat er van is. en WAT EEN TROEP. We snappen er geen fuck van (het verhaal) terwijl we het zelf gemaakt hebben. Graphics zijn wel goed. maar maar half af.
en we hebben nog 6 weken te gaan.![]()
Ik kan er niet warm van worden om eerlijk te zijn. Maar das persoonlijk natuurlijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:30 schreef dawg het volgende:
die chick trouwens uit 'the girl with the dragon tattoo' was lekker trouwens, oh my.
rooney mara.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanwaar de haast?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:11 schreef Cue_ het volgende:
Als die bus nou eens op tijd zou komen nu ik hem echt nodig heb
ofc.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik kan er niet warm van worden om eerlijk te zijn. Maar das persoonlijk natuurlijk.
werkquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Geen idee waar het precies over gaat maar iets zelf maken en er geen fuck van begrijpen is altijd funneh
Ja prima. Nog steeds wat druk maar het is te behappen. Mag niet klagen voor de rest. Weinig Fok ook, lijkt me een goed ietsquote:
Ben eig wel benieuwd nuquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:31 schreef Murdera het volgende:
Ach, het betaald en het blijft hilarisch
Lijkt mij ook wel een goed iets haha!quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja prima. Nog steeds wat druk maar het is te behappen. Mag niet klagen voor de rest. Weinig Fok ook, lijkt me een goed iets
Ja... mijn .... waaaaar moet ik heen? Kan ik gelijk je filmpje keurenquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
MIJN SC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik las porno. en toen zag ik dat het evie was die dit postte.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel een goed iets haha!
Maar ik ga even een uurtje powernappen![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
ik las porno. en toen zag ik dat het evie was die dit postte.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... mijn .... waaaaar moet ik heen? Kan ik gelijk je filmpje keurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal het laten weten als hij uitkomt.quote:Leuk voor een meet.
![]()
mazzelaarquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:10 schreef PeuRac het volgende:
Nog een avond en een dag werken en dan; vakantie!
Ik ben voorquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik zal het laten weten als hij uitkomt.Leuk voor een meet.
hard genoeg voor gewerktquote:
Was er bij jou niet iets over een maandje?quote:
tof man!!!!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hard genoeg voor gewerkt![]()
Mn vriendjes en vriendinnetjes opzoeken
Broeder wat is dit?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
je bent zelf een miet. gnahahbrahahfwage
Ja, die ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was er bij jou niet iets over een maandje?
Broeder, wat een eerquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alle opgespaarde zwakzinnigheid van een hele dag samengevoegd in 1 post. Voor jou.
Hoe staat het er mee qua planning eigenlijk?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Broeder wat is dit?
[..]
Ja, die ook.
Bijna rond, ik wacht nog op 1 persoon eigenlijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe staat het er mee qua planning eigenlijk?
Ja hoi.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bijna rond, ik wacht nog op 1 persoon eigenlijk.
Wie moet er geschopt worden?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bijna rond, ik wacht nog op 1 persoon eigenlijk.
Jij wil ook komen?quote:
Arachide, ze heeft al een reminder gehad.quote:
Sowieso toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |