Best hur dankje,quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Prima! met jou?
ik moet weg, ga geen nieuwe openen.
Alvast succes en plezier gewenst voor dit aankomend weekendquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:18 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond.
Ik heb een selectie schilderijen en tekeningen gemaakt, tekeningen ingelijst en m'n portfoliomap aangevuld. Ik ben er klaar voor, zaterdag en zondag.
Daar ben je vroeg bijquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alvast succes en plezier gewenst voor dit aankomend weekend
Liever te vroeg dan te laat. Ik ga niet de fout in met iemand die waarschijnlijk ook prima een wanted-poster kan tekenen met als beloning een mooi zelfportret voor degene die mij aan een boom hangt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar ben je vroeg bij. Maar, dank je
.
Jij hebt een heel raar beeld van mijquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Liever te vroeg dan te laat. Ik ga niet de fout in met iemand die waarschijnlijk ook prima een wanted-poster kan tekenen met als beloning een mooi zelfportret voor degene die mij aan een boom hangt.
Een beetje raar, maar wel lekker. Rivella Samzzquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt een heel raar beeld van mij.
waarom ben jij zo sipquote:
Ik sta aan de kant van de weg op de A1 bij Muiden met een kapotte rembekrachtiger.. Ik ben aan het wachten tot ze me wegslepen.quote:
wtf...quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:00 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik sta aan de kant van de weg op de A1 bij Muiden met een kapotte rembekrachtiger.. Ik ben aan het wachten tot ze me wegslepen.Nja, ik leef nog, dacht dat ik bijna doodging net.
Expositie weer?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:18 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond.
Ik heb een selectie schilderijen en tekeningen gemaakt, tekeningen ingelijst en m'n portfoliomap aangevuld. Ik ben er klaar voor, zaterdag en zondag.
3 Optredens, de eerste had ik al gemist, dus geen idee, de 2e was nogal rommelig, maar de 3e (headliner) maakte wel veel goedquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:33 schreef -Engel- het volgende:
@TB
@Faxie.... hoe was het lastminute concert?
mjaquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
3 Optredens, de eerste had ik al gemist, dus geen idee, de 2e was nogal rommelig, maar de 3e (headliner) maakte wel veel goedWel een beetje kort maarja...
Wat heb je gezien? En wat is het volgende concert waar je naartoe gaat?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
3 Optredens, de eerste had ik al gemist, dus geen idee, de 2e was nogal rommelig, maar de 3e (headliner) maakte wel veel goedWel een beetje kort maarja...
Last minute even naar Antwerpen gegaan. 'Enemies' math-rock uit Ierland. En daarvoor 'Croupier' die samen met Enemies toerde. Maar die speelden niet echt strak.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je gezien? En wat is het volgende concert waar je naartoe gaat?
Baroeg naar Long Distance Calling ga ik ook naar toequote:Op woensdag 13 maart 2013 20:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Last minute even naar Antwerpen gegaan. 'Enemies' math-rock uit Ierland. En daarvoor 'Croupier' die samen met Enemies toerde. Maar die speelden niet echt strak.
Volgende? ...
Weet niet, misschien vrijdag naar de Worm, maar denk het niet want poolavond waarschijnlijk. Misschien zaterdag naar Trix in Antwerpen voor drone/ambient van Dirk Serries en nog ene. En binnenkort Long Distance Calling in de Baroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |