Zou best kunnen, iedere rit wordt het ijs witter...quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:01 schreef TheArt het volgende:
Dit kan best eens de winnende tijd zijn.
Staat Dorofeyev nog ergens op het ijs?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:01 schreef DeeBee het volgende:
Skobrevje, lekker hoor, laat zich ook weer eens zien...
Schrijf die obscure Russen voor volgend jaar maar alvast op.
Het is in het weekend toch ook altijd leeg?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:05 schreef heywoodu het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zo'n wedstrijd op donderdag/vrijdag altijd een trieste sfeer vind hebben, met zo'n bijna lege hal enzo
Alle World Cups in het weekend buiten Nederland zien de tribunes er ook zo uit hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:05 schreef heywoodu het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zo'n wedstrijd op donderdag/vrijdag altijd een trieste sfeer vind hebben, met zo'n bijna lege hal enzo
Yep.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:05 schreef Mani89 het volgende:
Het is in het weekend toch ook altijd leeg?
Nou ja, dan zitten er voor mijn gevoel nog wel een paar mensen meer dan nuquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is in het weekend toch ook altijd leeg?
Allemaal dronken Engelsen die hun shirt weer aan hebben gedaan en van het strand zijn komen rollenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:07 schreef marcodej het volgende:
Ik vind de publieke belangstelling nog meevallen zelfs.
Die kun je vanavond weer zienquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Allemaal dronken Engelsen die hun shirt weer aan hebben gedaan en van het strand zijn komen rollen
Leuk was dat iddquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:04 schreef DeeBee het volgende:
Shani, my man!
Foto van Erben zeker weer op de koelkast!
Huh?quote:
Ze moeten zulke finales gewoon standaard in Heerenveen houden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:05 schreef heywoodu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |